Mode & Beauty alle pijlers

Mooie Jurken - topic

20-02-2010 19:57 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn geld is op, maar ik heb zin om te winkelen. Om te kijken naar al die prachtige onbereikbare jurken.

Dus dan maar even virtueel kwijlen en inspiratie opdoen. Wat zijn jullie mooiste jurken?

Gevonden!
Ja, ik ben er erg blij mee!

Maar echt heel klein valt het jurkje niet hoor, ik heb normaal ook een maat M en bij de heupen wat groter, M+, zeg maar. Ik denk dat het net zoals mijn andere kleding valt.

@Salle: Ik heb hem van Ebay.com. Voor 86 dollar incl. verzenden... Nu zie ik hem op ebay alleen nog maar vanaf 120,- staan, ook bij dezelfde shop als waar ik hem gekocht heb. (?)

En geen invoerrechten! Op het douaneformulier stond wel maar een koopprijs/waarde van 45,- aangegeven.

Heeft iemand van jullie een goede tip voor corrigerend ondergoed? Welk merk? Ik wil graag zo''n broekje tot boven de knieen en wat je tot je bh bandje kunt optrekken. (of zit dat niet lekker? Ik heb er echt 0 verstand van)
Spanx is fijn corrigerend ondergoed, maar dat is volgens mij ook niet te koop in Nl. Eigenlijk weet ik dit niet zeker, want ik koop vrijwel alleen online .

Maidenform vond ik qua broekjes tegenvallen. Die duwt de rol zeg maar omhoog. Ik heb nu magicbodyfashion en ook dat valt wat tegen. Maar daar heb ik alleen die ultralage bh van en het "badpak", dus daar heb je weinig aan .
Ja, Spanx is volgens mij het meest aangeprezen merk. In een ander topic uit 2008, wordt aangereden om het op Mytights.com te kopen.

Maar zou wel helpen of je 't eerst kan passen.
Hmm, heb net een oma onderbroek besteld van 'Trinny and Susannah' op ebay. Spanx verkopen ze niet zo veel daar, jammer. Hoop dat het een beetje zit.

Maar goed zelfs SJP heeft ze aan...

Maar goed weer on topic, mooie jurken!:

een Herve Leger lijkt me nog wel wat: (alhoewel ze echt nietsverhullend zijn, en mn omaonderbroek er dan niet onder kan :-) )

deze vind ik mooi!

jammer genoeg nu niet in mijn maat, maar heb hem besteld!
Roermondse die jurk valt echt supermooi! Hopelijk hebben ze 'm snel binnen.
Ik vind dit een hele mooie trouwjurk

Deze is ook erg mooi

Simpel, maar mooi!

Oehhh, die effen zwarte is mooi zeg! Ik wist niet dat er ook zo'n zwarte trouwjurken waren!
.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 11-03-2010 00:17
Reden: reclame
% gewijzigd
Niemand meer een mooie jurk?
Deze zou ik wel graag willen dragen:

Of deze:

Karen millen is altijd mooi.

Ik hou van rood!
@lavenderleo

Op de eerste pagina van dit topic heb jij een aantal jurken geplakt. Weet je waar de 1e rode (met satijnen rok) van is?

Zal wel veel te duur zijn, maar ik vind m zooo mooi!!!
quote:wohman schreef op 14 maart 2010 @ 12:48:

@lavenderleo

Op de eerste pagina van dit topic heb jij een aantal jurken geplakt. Weet je waar de 1e rode (met satijnen rok) van is?

Zal wel veel te duur zijn, maar ik vind m zooo mooi!!!Volgens mij is 'ie van de website polyvore.com. Als je met je muis over een plaatje gaat, zie je de website staan.
Ja klopt, daar heb ik al uren zitten zoeken maar kan m niet vinden! Maar volgens mij verzamelen ze daar alle jurkjes van winkels en staat onder het jurkje van welke winkel hij dus afkomt.

Ik bedoel dus deze:

http://www.polyvore.com/c ... ut=jpg&size=l&tid=9388616

Iemand zin om met me mee te zoeken?!
Ik ben mee aan het kijken, maar heb hem nog niet gevonden wohman. Ik zag wel deze van Alexander McQueen.

Ik geef het op, ben hem nog niet tegengekomen. Maar allemachtig, wat staat er veel op die site...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven