Mooiste kleur haar.
donderdag 13 oktober 2016 om 10:00
Hahahaha to, je bent wel grappig.
Maar ik zou niet meer dan één keer ontkleuren want dan is de kans heel groot dat je haar de verf slecht pakt en de kleur snel terugloopt. Dus ga gewoon voor bruin en dan kan je altijd kijken hoe dat bevalt. Blond kan je doen, maar dan zit je straks inderdaad met heel kort of heel dood haar.
Maar ik zou niet meer dan één keer ontkleuren want dan is de kans heel groot dat je haar de verf slecht pakt en de kleur snel terugloopt. Dus ga gewoon voor bruin en dan kan je altijd kijken hoe dat bevalt. Blond kan je doen, maar dan zit je straks inderdaad met heel kort of heel dood haar.
"People, what a bunch of bastards"
donderdag 13 oktober 2016 om 10:02
quote:Sofief schreef op 13 oktober 2016 @ 09:58:
Koper ja
Ik ben altijd jaloers op mensen die van nature rood haar hebben, zó mooi!!!
En anders bruin.
Ik ben roodharig van nature maar ben niet blij met mijn haar. Komt ook door de structuur enzo. Vreselijk.
Het natuurlijk rode haar is wel mooi inderdaad.
Koper ja
Ik ben altijd jaloers op mensen die van nature rood haar hebben, zó mooi!!!
En anders bruin.
Ik ben roodharig van nature maar ben niet blij met mijn haar. Komt ook door de structuur enzo. Vreselijk.
Het natuurlijk rode haar is wel mooi inderdaad.
donderdag 13 oktober 2016 om 10:13
quote:viva-amber schreef op 13 oktober 2016 @ 09:54:
Koper[img]http://howtobearedhead.com/wp-content/u ... 60x240.jpg[/img]Dat is enorm mooi inderdaad. Maar van zwart haar naar koper gaan is niet mooi
Koper[img]http://howtobearedhead.com/wp-content/u ... 60x240.jpg[/img]Dat is enorm mooi inderdaad. Maar van zwart haar naar koper gaan is niet mooi
Begin de dag met een lach
donderdag 13 oktober 2016 om 10:20
quote:Romana-debruin schreef op 13 oktober 2016 @ 10:13:
[...]
Dat is enorm mooi inderdaad. Maar van zwart haar naar koper gaan is niet mooi
Waarom zou dat niet mooi zijn? Het ligt er aan of je een koel of warm type bent.
Koper staat mij voor geen meter maar echt rood wel.
[...]
Dat is enorm mooi inderdaad. Maar van zwart haar naar koper gaan is niet mooi
Waarom zou dat niet mooi zijn? Het ligt er aan of je een koel of warm type bent.
Koper staat mij voor geen meter maar echt rood wel.
donderdag 13 oktober 2016 om 10:24
quote:Diddie_Boho schreef op 13 oktober 2016 @ 10:20:
[...]
Koper staat mij voor geen meter maar echt rood wel.Maar als je van zwart haar naar koper haar gaat. Is de kleur dan nog wel echt koper?
[...]
Koper staat mij voor geen meter maar echt rood wel.Maar als je van zwart haar naar koper haar gaat. Is de kleur dan nog wel echt koper?
Begin de dag met een lach
donderdag 13 oktober 2016 om 19:44
donderdag 13 oktober 2016 om 20:06
quote:Diddie_Boho schreef op 13 oktober 2016 @ 19:48:
Hahah ook mensen die het vaker doen en hardleers zijn hebben dat probleem nog wel eens RetroHet wordt ook zo mooi voorgesteld door de foto op dat pakje! Je denkt dat je daar echt op gaat lijken. Telkens weer.
Hahah ook mensen die het vaker doen en hardleers zijn hebben dat probleem nog wel eens RetroHet wordt ook zo mooi voorgesteld door de foto op dat pakje! Je denkt dat je daar echt op gaat lijken. Telkens weer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 13 oktober 2016 om 20:51
quote:retrostar schreef op 13 oktober 2016 @ 20:06:
[...]
Het wordt ook zo mooi voorgesteld door de foto op dat pakje! Je denkt dat je daar echt op gaat lijken. Telkens weer.
Elke keer niet goed kijken naar de cijfers en letters maar inderdaad selecteren op de foto.. en dan toevallig is het een aantrekkelijke vrouw, goed kapsel, mooie huid... en bam daar ga je
Daarom: kappersgroothandel. Als je het dan toch zelf moet doen..
[...]
Het wordt ook zo mooi voorgesteld door de foto op dat pakje! Je denkt dat je daar echt op gaat lijken. Telkens weer.
Elke keer niet goed kijken naar de cijfers en letters maar inderdaad selecteren op de foto.. en dan toevallig is het een aantrekkelijke vrouw, goed kapsel, mooie huid... en bam daar ga je
Daarom: kappersgroothandel. Als je het dan toch zelf moet doen..
zaterdag 15 oktober 2016 om 11:57
quote:MinkeDeWit schreef op 13 oktober 2016 @ 21:09:
Over het algemeen staat je natuurlijke haarkleur het beste. Daar is geen discussie over nodig.Hier niet ik had het bruin geverfd en iedereen vond dat mooi en dacht dat het mijn eigen haarkleur was niemand vond mijn lichte haarkleur die ik van nature had bij mij passen
Over het algemeen staat je natuurlijke haarkleur het beste. Daar is geen discussie over nodig.Hier niet ik had het bruin geverfd en iedereen vond dat mooi en dacht dat het mijn eigen haarkleur was niemand vond mijn lichte haarkleur die ik van nature had bij mij passen