Mode & Beauty alle pijlers

Mooiste kleur haar.

13-10-2016 09:19 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Ik heb een leuke vraag ik wil mijn haar verfen maar ik weet niet welke kleur ik zou nemen.

vinden jullie Blond mooier of toch bruin?

Ik wacht op jullie reactie!

Groetjes Romana
Begin de dag met een lach
Topicdiarree?

Zoals in je andere topic al gezegd werd: die roze letters leest niet fijn. En als je twijfelt zou ik m'n haar gewoon niet verVen, dat kan gewoon.
Als je Romana de Blond zou heten, zou ik voor blond gaan.....
Verven

je hebt wel last van keuze stress of niet?

Wij kennen jou niet en weten niet wat bij jou past. Voor mijn part verf je het rood of zwart.
Kun je zelf geen beslissingen nemen?

Alle kleuren haar zijn mooi.
quote:Tr0tter schreef op 13 oktober 2016 @ 09:22:

Topicdiarree?

Zoals in je andere topic al gezegd werd: die roze letters leest niet fijn. En als je twijfelt zou ik m'n haar gewoon niet verVen, dat kan gewoon.Ik zal de volgende keer zwarte letters kiezen!
Dat ligt toch helemaal aan de rest van je uiterlijk; huidskleur, ogen, je eigen kleur haar etc.

Is geen algemeen antwoord op te geven.
quote:SallySpectra schreef op 13 oktober 2016 @ 09:29:

Dat ligt toch helemaal aan de rest van je uiterlijk; huidskleur, ogen, je eigen kleur haar etc.

Is geen algemeen antwoord op te geven.Ik ben slank, lengte is 1,80, heb op dit moment zwart haar en ik heb blauwe ogen. kun je hier iets uit opmaken?
quote:sinnombre schreef op 13 oktober 2016 @ 09:23:

Kun je zelf geen beslissingen nemen?

Alle kleuren haar zijn mooi.Ik denk dat ik voor blond ga, maar ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening.
Zwart haar blond verven?

Veel succes!
Van zwart naar blond lijkt me geen goed idee. Ga dan eerst voor een koele bruintint. Dan kan je later alsnog lichter gaan. Hoelang is je haar? Want blonderen kan het haar behoorlijk verpesten en poreus maken
"People, what a bunch of bastards"
quote:Romana-debruin schreef op 13 oktober 2016 @ 09:31:

[...]

Ik ben slank, lengte is 1,80, heb op dit moment zwart haar en ik heb blauwe ogen. kun je hier iets uit opmaken?Gezien je lengte, zou ik voor donkerblond gaan....
Wat ben je voor een type?
Is geen antwoord op te geven.
quote:Diddie_Boho schreef op 13 oktober 2016 @ 09:33:

Van zwart naar blond lijkt me geen goed idee. Ga dan eerst voor een koele bruintint. Dan kan je later alsnog lichter gaan. Hoelang is je haar? Want blonderen kan het haar behoorlijk verpesten en poreus makenMijn haar is 25 centimeter ongeveer.
quote:Romana-debruin schreef op 13 oktober 2016 @ 09:31:

[...]

Ik denk dat ik voor blond ga, maar ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening.zo simpel is dat niet, van zwart naar blond. Ik hoop dat je heel sterk en gezond haar hebt, want voor de haarkwaliteit is dit zeer funest.
quote:sinnombre schreef op 13 oktober 2016 @ 09:34:

Wat ben je voor een type?Over het algemeen ben ik erg rustig. Maar ik hou ook zeker wel van een avondje stappen met vriendinnnen.
x
Ik zou naar blond gaan, en dan kan je het daarna kort knippen! Leuk pixiekopje.
Ik zou het zwart houden.

Misschien kan de kapper iets met highlights, maar met zulk donker haar zou ik zeker niet zelf gaan zitten prutsen. Kans is groot dat je anders straks oranje, geel of groen bent.
quote:SallySpectra schreef op 13 oktober 2016 @ 09:41:

Ik zou het zwart houden.

Misschien kan de kapper iets met highlights, maar met zulk donker haar zou ik zeker niet zelf gaan zitten prutsen. Kans is groot dat je anders straks oranje, geel of groen bent.Oei dat wil ik nou ook weer niet! ik kan het misschien wat korter knippen ofzo
quote:SweetDevil1 schreef op 13 oktober 2016 @ 09:33:

[...]

Gezien je lengte, zou ik voor donkerblond gaan....
quote:Romana-debruin schreef op 13 oktober 2016 @ 09:37:

[...]

Over het algemeen ben ik erg rustig. Maar ik hou ook zeker wel van een avondje stappen met vriendinnnen.Je zit ons te dollen hè?
Koper
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Koper ja :D

Ik ben altijd jaloers op mensen die van nature rood haar hebben, zó mooi!!!

En anders bruin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven