Mode & Beauty alle pijlers

Moschino tas

05-07-2012 22:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

weet iemand waaraan je kan zien of een Moschino tas echt is? Ik heb google al doorgespit, maar google en ik klikken niet echt, en ik kan dus niet vinden waaraan je een echt Moschino tas kan herkennen.

Iemand hier die weet hoe en wat?
Want dan kan je aan iedereen uitleggen dat hij echt echt is? Als je een nepper niet van een ecte kan onderscheiden waarom dan geen nepper? Scheelt heel veel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
nee, ik ga er gene 1 kopen. Ik heb jaren geleden eens wat tassen gekregen, leuke handtassen. Maar ik ben totaal niet op merk gericht, koop meestal kleding e.d bij de wibra en andere goedkope winkels. Dus de handtassen heb ik op zolder geborgen, en nu kwam ik ze weer tegen. Voor de gein het merk eens door google gehaald, en toen bleek dat ze wel wat prijziger zijn dan ik verwacht. Maar moet ie wel echt zijn.
Ok, nee, ik heb geen idee. Die verkopen ze niet bij de Wibra, Zeeman, Action.
Niemand die hier meer over weet?

Ik kom echt niet verder, nergens iets over hoe ik een neppe kan herkennen. Of waar ik kan vinen hoe oud deze is. Help?
En google afbeeldingen en dan een zelfde zoeken? Hoe weet je dat het van dat huis is?
Aan het prijskaartje.
Ow, je hebt hem al.
http://forums.thefashions ... designer-bags-172-67.html

Heel topic over echt en nep
@ fame , ik heb al wel soortgelijke gevonden

http://www.fabiolendrum.c ... tage-moschino-bag_294.htm

Hier lijkt ie heel erg op. Waardoor ik het idee krijg dat ik een vintage modelletje heb.

@ waarbij, die had ik ook al gevonden, maar ik zie nergens staan waar je bij een moschino tas op moet letten. Ik vind trouwens heel erg weinig info over nep-mochino.

En dat zoek ik dus, waaraan herken je een echte moschino? Heeft moschino een bepaald iets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven