Mode & Beauty alle pijlers

Motorkleding

20-11-2022 18:03 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga starten met motorrijlessen en nu ben ik mij aan het oriënteren op motorkleding. De kleding moet geschikt zijn voor alle seizoenen. Ik zie er liever niet als een zoutzak uit. Hebben jullie tips? Aan wat voor prijzen moet ik denken?
Tweedehands vind ik prima.
Ik zou eerst even wachten tot je je motorrijbewijs hebt. Dan heb je ook een idee op wat voor motor je wil rijden en kun je daar de kleding bij kopen.
I'm finally old enough to don't give a fuck
Gewoon kijken op Marktplaats.
Maar kun je bij de rijschool geen jack/broek lenen?

Veel succes met je lessen!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik heb zelf tijdens het lessen ook alles op marktplaats bij elkaar gesprokkeld (bv helm en handschoenen, dat is wel fris nieuw) en in de jaren daarna alles vervangen door iets nieuws toen ik iets beter wist wat ik zocht. Als het voor alle seizoenen moet zijn is het handig als er uitneembare voering in zit en het ventilatieritsen heeft. Een broek vond ik lastig, wilde de lengte goed zijn en de kniebescherming goed zitten had ik een veel te grote broek nodig. Als je lang bent kan het handig zijn om bij de mannen te kijken (ervan uitgaande dat je een vrouw bent), dat geeft meer keuze.
Veel plezier met lessen!
Stof en ruim zit het lekkerst. Leer en strak staat het mooist…

Ik vond initieel een leren pak dat je aan elkaar moet ritsen de hel. Alsof m’n bovenlijf te lang was waardoor alles ging trekken. Maar ik wilde er ook leuk uitzien en heb uiteindelijk een pak van Held gekocht. Zat redelijk lekker en zag er goed uit. Maar eerlijk, als we gingen rijden trok ik toch het liefst het stoffen pak van m’n man aan ;-D
Ipstwee, goede tip. Daar kan ik wat mee! Ik zag mezelf al helemaal als een Charlie Angel in een leren pak. Maar het moet wel fijn zitten. Vooral nu ik start, vind ik comfort het belangrijkste. Dan maar het mooiste textiel pak op Vinted..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven