Myscara
zaterdag 7 juli 2012 om 08:44
Ik dacht toch echt dat iemand hier laatst een topic over geopend had, maar met de zoekfunctie vind ik hem niet meer. Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik heb zelf best lange wimpers, dus extensions vind ik niet zo nodig, maar naar myscara ben ik wel nieuwsgierig.
Heeft iemand dit al eens laten doen?
Heeft iemand dit al eens laten doen?
zaterdag 7 juli 2012 om 09:00
zaterdag 7 juli 2012 om 09:51
quote:ilovebrownie schreef op 07 juli 2012 @ 09:00:
Kijk even op beautygloss.nl daar heeft ze t vorige week laten doen met een filmpje erbij!
Als je t mij vraagt; wel handig voor vakantie maar mooi??? Neh ik vind t er cheap en niet mooi uitzien en t kost 45 euro!!! Blijft ongeveer 2 a 3 weken zitten..Ja, daar zag ik het, daarom zocht ik eigenlijk meer ervaringen, objectievere. En hoe het na langere tijd zit en of mensen het nog een keer zouden doen.
Kijk even op beautygloss.nl daar heeft ze t vorige week laten doen met een filmpje erbij!
Als je t mij vraagt; wel handig voor vakantie maar mooi??? Neh ik vind t er cheap en niet mooi uitzien en t kost 45 euro!!! Blijft ongeveer 2 a 3 weken zitten..Ja, daar zag ik het, daarom zocht ik eigenlijk meer ervaringen, objectievere. En hoe het na langere tijd zit en of mensen het nog een keer zouden doen.
zaterdag 7 juli 2012 om 10:19
http://www.beautygloss.nl ... eling-bij-beauty-by-lisa/
Ik vind het ook niet zo heel erg mooi. En duur.
Ik vind het ook niet zo heel erg mooi. En duur.
zaterdag 7 juli 2012 om 22:29
Ik zag een foto op Facebook van iemand die haar wimpers had laten verlengen en ik vond het echt heel mooi. Ik ken haar niet, facebookvriendin had hierop gereageerd en weet dus niet hoe ze er voor uitzag. Ze had het in Den Haag laten doen. Ik wist niet eens dat het kon. Ik woon alleen niet in de buurt van Den Haag.