Mode & Beauty alle pijlers

Myscara

07-07-2012 08:44 17 berichten
Ik dacht toch echt dat iemand hier laatst een topic over geopend had, maar met de zoekfunctie vind ik hem niet meer. Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik heb zelf best lange wimpers, dus extensions vind ik niet zo nodig, maar naar myscara ben ik wel nieuwsgierig.

Heeft iemand dit al eens laten doen?
Als je zoekt op myscara, zal je zeker niks vinden.
Kennelijk wel Astrape

http://myscara.co.uk/
quote:astrape schreef op 07 juli 2012 @ 08:46:

Als je zoekt op myscara, zal je zeker niks vinden.Nouja, het is de naam van het product, dus waar zou je anders op zoeken?
Oh. Sorry.
Je dacht dat ik ervaringen zocht van mensen die wel eens mascara gebruiken?
Ik ook in de eerste instantie
Ja, dat dacht ik. Ik dacht nog: "da's geen snugger type".
Alle reacties Link kopieren
Zeker dr oz gekeken?
Kijk even op beautygloss.nl daar heeft ze t vorige week laten doen met een filmpje erbij!

Als je t mij vraagt; wel handig voor vakantie maar mooi??? Neh ik vind t er cheap en niet mooi uitzien en t kost 45 euro!!! Blijft ongeveer 2 a 3 weken zitten..
Wat is het?
quote:luna30v schreef op 07 juli 2012 @ 08:58:

Zeker dr oz gekeken?Euh.. nee, nooit gezien.
quote:ilovebrownie schreef op 07 juli 2012 @ 09:00:

Kijk even op beautygloss.nl daar heeft ze t vorige week laten doen met een filmpje erbij!

Als je t mij vraagt; wel handig voor vakantie maar mooi??? Neh ik vind t er cheap en niet mooi uitzien en t kost 45 euro!!! Blijft ongeveer 2 a 3 weken zitten..Ja, daar zag ik het, daarom zocht ik eigenlijk meer ervaringen, objectievere. En hoe het na langere tijd zit en of mensen het nog een keer zouden doen.
quote:brokenhearted78 schreef op 07 juli 2012 @ 09:37:

Wat is het?semi-permanente mascara
http://www.beautygloss.nl ... eling-bij-beauty-by-lisa/

Ik vind het ook niet zo heel erg mooi. En duur.
Ik zag een foto op Facebook van iemand die haar wimpers had laten verlengen en ik vond het echt heel mooi. Ik ken haar niet, facebookvriendin had hierop gereageerd en weet dus niet hoe ze er voor uitzag. Ze had het in Den Haag laten doen. Ik wist niet eens dat het kon. Ik woon alleen niet in de buurt van Den Haag.
Lijkt mij een myskoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven