Mode & Beauty alle pijlers

Nachtcreme tips

22-04-2013 09:49 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een goede nachtcrème. Ik gebruik nu een goedkope nachtcrème van kruidvat eigen merk, waar ik niet geheel ontevreden over ben, maar ik ben er ook niet helemaal wild van. Nu is het potje bijna op en zat ik er aan te denken om eens wat nieuws te proberen.

Ik heb een wat onzuivere huid, dus ik zou graag een crème kopen die hier (wat) tegen helpt en voor de rest een hydraterende en/of herstellende werking heeft. Ik wil er maximaal ¤10/¤15 aan uitgeven (voor een potje/flesje/tube van 50 ml).

Hebben jullie goeie tips voor een dergelijke nachtcrème? Zo ja, hoe heet het, waar is het te koop en hoe veel kost het?

Ik had al even op internet gekeken voor tips voor nachtcrèmes en daar kwam ik de tea tree night lotion van de bodyshop tegen. Zijn er mensen die hier misschien ervaringen mee hebben?

Alvast bedankt voor de tips!
Geen, gewoon even je huid mild reinigingen 's avonds.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb echt verbazingwekkende resultaten met de vitamine E creme van Jacob Hooy. Het kost 5,49 en te koop bij de Tuinen. Het is het beste om het als dag- en nachtcreme te gebruiken. Je krijgt er een prachtige huid van.
Biocura van de Aldi

Ik heb de aqua compleet (kun je 's morgen & 's avonds smeren) ik ben er erg tevreden over! Hij is erg goed beoordeeld op internet, dus was het proberen waard, maar vind hem fijner dan de dure merken (terwijl ik echt van de dure merken ben)

Je hebt voor 30+ & 40+ etc. Aparte dagcreme & nachtcreme. Mijn moeder gebruikt de 60/65+ en is ook tevreden!

Het ruikt lekker, smeert lekker, trekt snel in, en plakt niet

Kosten: ¤2.75

Proberen waard toch?
Oh en mijn huid is heerlijk zacht, en had eerder een dof gezicht, krijg nu iets meer "glans" wat ik zelf erg fijn vind. Ik ga snel weer de aqua compleet halen
Hier ook Biocura van de Aldi.

Maak van tevoren de huid 'savonds schoon met Biocura tonic en reiningingsmelk op een watje.

(Eerst de reinigingsmelk op een watje, gezicht/hals/decollete schoonmaken , daarna tonic op een watje en herhalen)
Ik heb de biocura geprobeerd en ben er juist niet zo kapot van, dus ik lees mee
Ik gebruik de Aldi-creme ook. En soms die van Lidl, als ik daar toevallig ben. Ook niets mis mee.
Je kunt wel tips vragen, maar het is eigenlijk een kwestie van testen. Iedere huid is anders en reageert anders.
Hier ook Biocura van de Aldi. Heb veel merken geprobeerd, maar ben erg tevreden over deze.
Biodermal. Ik heb de nachtcreme eerste rimpels, maar je hebt ook voor de vochtarme, gevoelige, vette, weetikveelwatnogmeer huid. Rond de 15 euro maar vaak in de aanbieding. Echt goed!
Eigenlijk gebruik ik al jaren de crème die op dat moment in de aanbieding is en/of waar ik toevallig langs loop. De ene keer is dat Etos merk, dan weer Kruidvat, Aldi of Hema. Soms duurdere merken bv Lancome, Biodermal of Vichy als ik toevallig bij de apotheek moet zijn. En eerlijk gezegd maakt het allemaal niet zoveel uit. Als het maar smeert.

Alleen Kruidvat is mij te plakkerig, rest voldoet prima.
Ik gebruik vitamine E crème van boots. Ben daar heel tevreden over. Heb daarnaast sinds kort een gezichtsolie van Botanics bij. Die geeft echt een hele zachte huid! Paar druppels op je hand en uitsmeren. Trekt snel in en voelt niet vettig ofzo.
Ik gebruik de PCLE-creme van Biodermal. Na veel experimenteren ben ik erachter dat mijn huid er het beste uitziet als ik om de 2dagen een creme-loze nacht heb. Dus: 2 nachten wel smeren, 1 nacht niet, enz. Op die manier wordt mijn huid niet 'lui', zo lijkt het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven