Mode & Beauty alle pijlers

Nagel creatie

23-11-2012 19:16 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben net 2 uur met mijn nagels bezig geweest (beneden staat het resultaat!!). En omdat ik niemand op het moment om mij heen heb voor het resultaat te showen, doe ik het even hier want ik ben er eerlijk gezegd wel heel trots op !

Aller eerst heb ik nepnagels en lijm gehaald .. het waren witte nagels en daar moest ik gewoon iets leuks mee gaan doen.

Had nog allerlei nagellakjes liggen van mijn moeder, waaronder een frenchmanicure set. De witte nagels eerst in een huidskleur gelakt, wat achteraf perfect uitziet want het ziet er niet gelakt uit . daarna heb ik met de witte nagellak van frenchmanicure een hoge witte nagelrand gemaakt.

Daarna heb ik met roze puntjes gezet en daarna ben ik met een tandenstoker gedoopt in zwarte nagellak de roze vormpjes gaan omlijnen.

Zo heb ik uiteindelijk het panterprint effect gekregen en ik vind het voor mijn eerste keer mooi uit zien

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BUDDXDPQ-D.jpg

klik voor het resultaat!

liefs eline
Ieuw....maar ik ben blij dat jij er blij mee bent.

Geniet ervan zou ik zo zeggen en een prettig weekend!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Leuk om te doen he! Heb je ook pennen voor.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Houd je bezig en inderdaad leuk om te doen, had al gezien dat je er speciale pennen e.d. voor had maar die had ik niet in huis haha :p
En nu de bedden opmaken!
haha de eerste keer dat ik nagels op had geplakt kon ik inderdaad niks .. althans alles ging zooo langzaam :p

maar nu ben ik er aan gewend alhoewel ik ze bijna nooit (meer) op heb :p
Hahaha, Nel Veerkamp zal er jaloers op zijn Niet mijn smaak, maar dat mag gelukkig Wel mooi gedaan overigens.
Daar moet je wel een hééél vaste hand voor hebben, knap gedaan, maar ik vind het echt niet mooi.
Knap!
hahahah nel veerkamp !

Inderdaad ieder zijn eigen smaak, maar alsnog bedankt voor de aardige reacties haha
Grrrrrrrrrrrrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dame in GTST nu heeft een bijpassend bloesje aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hmm dat volg ik niet en ben net te laat om te zappen zonde hahah
niet mijn smaak, maar zeker knap gedaan hoor, ziet er netjes uit!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Niet mijn stijl maar ziet er super professioneel uit....geniet van je nagels.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven