Nageldip poeder ervaring?
vrijdag 8 juli 2022 om 18:58
Ik kom steeds reclames tegen van https://doonails.nl
Het ziet er super makkelijk uit maar ik ben benieuwd naar de adder onder het gras
Kent iemand dit product of een vergelijkbaar product van een ander merk? Hoe bevalt het?
Hoe haal je dit er af? Geeft het beschadiging aan de nagels? Van gellak worden mijn nagels heel slecht en dun dus ben benieuwd wat dit product doet.
Gaat niet per se om dit merk als je een aanrader hebt voor een ander merk hoor ik het ook graag.
Het ziet er super makkelijk uit maar ik ben benieuwd naar de adder onder het gras
Kent iemand dit product of een vergelijkbaar product van een ander merk? Hoe bevalt het?
Hoe haal je dit er af? Geeft het beschadiging aan de nagels? Van gellak worden mijn nagels heel slecht en dun dus ben benieuwd wat dit product doet.
Gaat niet per se om dit merk als je een aanrader hebt voor een ander merk hoor ik het ook graag.
vrijdag 8 juli 2022 om 19:05
Ik zag een ander product in een advertentie, dat er denk ik erg op lijkt.
De advertentie: lakken, poeder dippen, aflakken, klaar.
De echte instructies in de kleine lettertjes: lakken, dippen, drogen, lakken, dippen, drogen, lakken, dippen, aflakken, randjes bijwerken.
Kortom; kijk even goed wat je exact moet doen bij dat spul.
De advertentie: lakken, poeder dippen, aflakken, klaar.
De echte instructies in de kleine lettertjes: lakken, dippen, drogen, lakken, dippen, drogen, lakken, dippen, aflakken, randjes bijwerken.
Kortom; kijk even goed wat je exact moet doen bij dat spul.
Harba lorifa
vrijdag 8 juli 2022 om 19:29
Ik zou m’n geld beter besteden. Heb een setje van fesh nails gekocht en je wordt opgelicht waar je bij staat. Het komt gewoon van Ali of een van z’n Chinese vrienden. Geen pakbon, instructie, niks. Op de website staat een filmpje. Doe normaal gellack met uv lamp zelf, maar dit is een gedoe en de lichtere kleuren moet je echt een keer of 4 doen voor het netjes pakt. En de potjes zijn echt heel klein en van de eerste Basecoat krijg je hoofdpijn zo stinkt het. Nee ik heb het weggegooid
zaterdag 9 juli 2022 om 11:30
Je kunt trouwens ook met gewone nagellak eens een beetje glitterpoeder of velvetpoeder gebruiken voor de verandering TO. Glitterigpoeder droogt relatief vlug en er kan een sneldrogende topcoat over. Gewoon eerst één vinger doen anders voor het effect. Scheelt weer want inderdaad net wat moeilijker verwijderen.
Lorem Ipsum
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in