Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:22
quote:tijgermeisje schreef op 24 augustus 2010 @ 20:09:
CB ik heb er onlangs 1 v Essie v iemand gekregen. Er staat 'the fastest drying topcoat' op.
Heb geen ervaring met andere, lees wel steeds positieve reviews over Seche Vite (geen idee welk merk dat is, Google will help
Ik heb nu dus maar een topcoat opgedaan gisteravon van Sally Hansen, en ik moet zeggen het blijft echt mooier!
Idd een heleboel zijn heel erg te spreken over Seche Vite, ik ga 'm daarom ook maar bestellen
CB ik heb er onlangs 1 v Essie v iemand gekregen. Er staat 'the fastest drying topcoat' op.
Heb geen ervaring met andere, lees wel steeds positieve reviews over Seche Vite (geen idee welk merk dat is, Google will help
Ik heb nu dus maar een topcoat opgedaan gisteravon van Sally Hansen, en ik moet zeggen het blijft echt mooier!
Idd een heleboel zijn heel erg te spreken over Seche Vite, ik ga 'm daarom ook maar bestellen
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:32
Haha, komt niet van de kater hoor.
We werden gister uitgenodigd door vrienden, en ik zei dat we niet lang zouden blijven ivm de kater, maar om een uur of 21:00 voelde ik me wonderbaarlijk goed, en is het uiteindelijk 1:00 geworden.
De drank heb ik deze keer maar laten staan, haha.
De gebakjes hebben we niet gehaald, we zagen bij de supermarkt Partymix XL, van die borrelhapjes alleen dan in grootverpakking, die hebben we opgegeten
We werden gister uitgenodigd door vrienden, en ik zei dat we niet lang zouden blijven ivm de kater, maar om een uur of 21:00 voelde ik me wonderbaarlijk goed, en is het uiteindelijk 1:00 geworden.
De drank heb ik deze keer maar laten staan, haha.
De gebakjes hebben we niet gehaald, we zagen bij de supermarkt Partymix XL, van die borrelhapjes alleen dan in grootverpakking, die hebben we opgegeten
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:33
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:45
quote:Spijker schreef op 24 augustus 2010 @ 20:33:
Ellen je had toch besteld bij TD? Dus t duurt een ruime week?
(dit topic is niet goed voor me!)
Ik wil ze nú. Heb vandaag een outfit gekocht waarbij twee van die kleuren prachtig zouden staan. Ik ben klaar met rode nagels, wie had dát ooit gedacht.
Hahaha Spijker, geweldig toch?
Er zijn zoveel kleuren
Ja ik heb vorige week maandag bij Trans Design besteld en had ze vandaag binnen!
Ellen je had toch besteld bij TD? Dus t duurt een ruime week?
(dit topic is niet goed voor me!)
Ik wil ze nú. Heb vandaag een outfit gekocht waarbij twee van die kleuren prachtig zouden staan. Ik ben klaar met rode nagels, wie had dát ooit gedacht.
Hahaha Spijker, geweldig toch?
Er zijn zoveel kleuren
Ja ik heb vorige week maandag bij Trans Design besteld en had ze vandaag binnen!
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:46
Nee, de groene die ik eerder gepost heb, alleen groen, is Return to paradise van Essence (hoe schrijf je het in hemelsnaam? ) met daaroverheen Nfu Oh eeh..
Wacht, ik begin even opnieuw.
Ik had eerst mijn nagels gelakt met Return to paradise. Toen ik de Nfu Oh binnen kreeg heb ik daar de zwarte overheen gedaan, nr. 60 geloof ik.
En de volgende dag heb ik ze zwart gelakt met Nfu Oh 54 (de blauwe dus) en de bovenstaande foto's zijn daarvan.
Ik heb dus geen foto's van Return to paradise mét Nfu Oh.
(Ingewikkeld hoor )
Wacht, ik begin even opnieuw.
Ik had eerst mijn nagels gelakt met Return to paradise. Toen ik de Nfu Oh binnen kreeg heb ik daar de zwarte overheen gedaan, nr. 60 geloof ik.
En de volgende dag heb ik ze zwart gelakt met Nfu Oh 54 (de blauwe dus) en de bovenstaande foto's zijn daarvan.
Ik heb dus geen foto's van Return to paradise mét Nfu Oh.
(Ingewikkeld hoor )
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:46
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:58