Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
quote:runner84 schreef op 11 augustus 2010 @ 10:26:

Ja, zo'n stiftje voor de french wordt dat een beetje netjes? En kan je dan net zo goed voor goedkoop gaan (essence) of beter, bijvoorbeeld (als we het even bij de drogistenmerken houden) Sally Hansen ofzo? Ik doe het wel eens met die plakrandjes, maar dat geeft zo'n zooi! Er blijft altijd wel wat plakspul op mijn nagels zitten. "Freehand" met een kwastje lukt natuurlijk voor geen meter.Oh ik had hier overheen gelezen. Ik vind dat stiftje wel fijn werken ja, rechte lijntjes. Wel af en toe paar keer over hetzelfde stukje heen, maar ben blij met het resultaat. Heb geen andere merken uitgeprobeerd verder. Heb tijd terug een keer gevochten met die plakrandjes, maar dat is duidelijk niet voor mij gemaakt...
Wat ik me dan afvraag: blijft zo'n dure nagellak als die van Chanel nu ook beter zitten of is dat na een dag of vier ook wel weer toe aan een nieuw lak beurtje??
Ik heb een paar even uitgeprobeerd en ik vind ze zo mooi

De kleine potjes van de mini shrek en suisse collectie zijn ook zo schattig!

Er zit er eentje bij die is veel donkerder dan ik dacht. Moet nog even bedenken wat ik daar mee wil...... Kan denk ik el mooi zijn voor een avondje stappen ofzo.

Mijn nagellak blijft sowieso maar een paar dagen zitten omdat ik geen kunstnagels heb. Als je die hebt blijft het er volgensmij weken en weken goed op zitten.
We worden nu al vermeld in een blog

http://www.viva.nl/2010/0 ... verzameling-kinderen-mat/
quote:Erine schreef op 11 augustus 2010 @ 13:00:

Wat ik me dan afvraag: blijft zo'n dure nagellak als die van Chanel nu ook beter zitten of is dat na een dag of vier ook wel weer toe aan een nieuw lak beurtje??Ik had mijn Chanel op mijn teennagels gedaan en verhip hij bleef gewoon netjes 3 weken zitten zonder te bladderen en lelijk te worden....
hier nog een chinaglaze fan heb er nu 2 over elkaar heen ( ruby pumps & carnival lights) ze blijven goed zitten maar nog beter met de legendarische seche vite topcoat...man wat is dat spul heerlijk, veel van mijn lakjes blijven er makkelijk 7 dagen op zitten zonder te chippen.

opi vind ik soms wel leuk maar meestal niet zulke bijzondere kleurtjes( niets wat china glaze niet heeft :P )

en essie heeft vaakleuke pastel kleurtjes zoals mint candy apple
quote:Zuigstengel schreef op 11 augustus 2010 @ 13:39:

[...]

Ik had mijn Chanel op mijn teennagels gedaan en verhip hij bleef gewoon netjes 3 weken zitten zonder te bladderen en lelijk te worden....

op je tenen kan je bijna alles smeren zonder dat het er af gaat heb ik ervaren!!!

maar chanel blijft over het algemeen prima zitten!
Leuk, een nagellak topic! Eigenlijk heb ik niet zoveel met nagels lakken, maar ga me nu toch maar eens wagen aan een french. Ben benieuwd of ik het nog kan.

Heeft iemand hier toevallig Loreal Holographic shine? Die vond ik in mijn 'lak tijd' fantastisch!
Moet ik toch maar eens aan de base of top coat....of allebei

Waarom lak je nu niet meer dan Linda?
Moet ik toch maar eens aan de base of top coat....of allebei

Waarom lak je nu niet meer dan Linda?
ff tussendoor, berichtje aan Hariboooo..

Wat zijn je plannen om te oefenen vwb nagelstyliste? Vooral het lakken, of het plaatsen van nagels?

Ik check wel regelmatig ff of je al gereageerd hebt, dan kijken we dan ff hoe we evt contact leggen..

Nu dan ontopic..

Ik heb een lakje van Bourjois, de 1 sec per nagel lak.. Maar daar zit dus zo'n breed kwastje aan. Ben ik nou de enige die dat lastig vind? Want vooral bij m'n pink moet ik dan echt supervoorzichtig doen om er niet naast te lakken..
Ik vind het ook lastig dat rare rimmel kwastje.

Elle, had het ook bij het blog gezet, maar misschien kunnen we een dealtje maken voor de navy nagellak? Ik weet dat ik hem toch nooit ga dragen.
Ik heb iemand gevonden via marktplaats die modellen nodig heeft voor haar opleiding. Ze doet het voor 15 euro

Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten? Of zou ik het eigenlijk helemaal niet moeten doen?
Nagellak-verslaafde meldt zich! Sinds ik met nagelbijten gestopt blijk ik hele lange nagels te krijgen zonder dat ze afbreken en nu koop ik véél nagellak.

Favoriet: Chanel (Gondola) en OPI (rood, iets met O'Hare in de titel) en de taupe-kleur van Essie en grijze van Catrice en...

En doe basecoat, twee keer lakken en topcoat. Ben meestal de halve dag bezig met een stift om alle vlekken weg te halen (motorisch niet zo handig) dus als het eenmaal zit, dan wil ik ook dat het even blijft zittten!

Dus leuk, zo'n lotgenotengroep
quote:Zwup schreef op 11 augustus 2010 @ 15:37:

Elle, had het ook bij het blog gezet, maar misschien kunnen we een dealtje maken voor de navy nagellak? Ik weet dat ik hem toch nooit ga dragen.Als noorderlingen onder elkaar?
quote:elleinspe schreef op 11 augustus 2010 @ 20:56:

[...]

Als noorderlingen onder elkaar?

Woon je in de buurt?

Dat zou handig zijn
heb net een 6 opi nagellakjes besteld op ebay alleen nu komt er bij mijn eindafrekening te staan dat ik voor ieder nagellakje $3,50 moet betalen alleen in de voorwaarde staat dat het voor de eerste $3,50 is en voor de volgende $2,75

voordat ik op de betaalbutton druk... wat moet ik doen???
De seller mailen, jacjac. Dan sturen zij je een aangepaste paypal-invoice.
Welke kleurtjes heb je besteld jacjac? *ben helemaal niet nieuwsgierig *

De nagellak collectie bij kruidvat was trouwens al goed geplunderd. Die nagellak van jou, zuigstengel, was er al niet meer Net als heel veel rimmel lakjes. Wilde de blauwe hebben, ondanks dat het kwastje stom is.
Iemand hier in bezit van een W.I.C. lakje?

Ik heb dr vandaag 2 gekocht en 2 gekregen. Nice, Mykonos, Samara en Monte Verde.

Op mn teennagels doet ie het prima, droogt ook redelijk snel, maar op mn vingernagels... zucht. Ik blijf deuken en kuilen krijgen en je ziet ook heel erg lijnen. (Bij de 2de laag, eerste laag niet)

Gebruik geen base of topcoat, maar begin te geloven dat ik er aan moet geloven.
Heb nog nooit van WIC gehoord. Heb je een plaatje?

Een sneldrogende topcoat is altijd aan te raden ben ik sinds kort achter
quote:Zwup schreef op 11 augustus 2010 @ 21:04:

[...]

Woon je in de buurt?

Dat zou handig zijn Ik woon in D jij in G?
quote:elleinspe schreef op 11 augustus 2010 @ 22:37:

[...]

Ik woon in D jij in G?

Ja

Is het de D in dezelfde provincie of woon je bij de rivalen
Mail me anders even als je hem wilt hebben. zwup@live.nl
Zwup, euhmm deze kneus heeft geen idee hoe ze plaatjes moet plakken....

mag ik ook een linkje plakken???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven