Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
woensdag 11 augustus 2010 om 12:54
quote:runner84 schreef op 11 augustus 2010 @ 10:26:
Ja, zo'n stiftje voor de french wordt dat een beetje netjes? En kan je dan net zo goed voor goedkoop gaan (essence) of beter, bijvoorbeeld (als we het even bij de drogistenmerken houden) Sally Hansen ofzo? Ik doe het wel eens met die plakrandjes, maar dat geeft zo'n zooi! Er blijft altijd wel wat plakspul op mijn nagels zitten. "Freehand" met een kwastje lukt natuurlijk voor geen meter.Oh ik had hier overheen gelezen. Ik vind dat stiftje wel fijn werken ja, rechte lijntjes. Wel af en toe paar keer over hetzelfde stukje heen, maar ben blij met het resultaat. Heb geen andere merken uitgeprobeerd verder. Heb tijd terug een keer gevochten met die plakrandjes, maar dat is duidelijk niet voor mij gemaakt...
Ja, zo'n stiftje voor de french wordt dat een beetje netjes? En kan je dan net zo goed voor goedkoop gaan (essence) of beter, bijvoorbeeld (als we het even bij de drogistenmerken houden) Sally Hansen ofzo? Ik doe het wel eens met die plakrandjes, maar dat geeft zo'n zooi! Er blijft altijd wel wat plakspul op mijn nagels zitten. "Freehand" met een kwastje lukt natuurlijk voor geen meter.Oh ik had hier overheen gelezen. Ik vind dat stiftje wel fijn werken ja, rechte lijntjes. Wel af en toe paar keer over hetzelfde stukje heen, maar ben blij met het resultaat. Heb geen andere merken uitgeprobeerd verder. Heb tijd terug een keer gevochten met die plakrandjes, maar dat is duidelijk niet voor mij gemaakt...
woensdag 11 augustus 2010 om 13:03
Ik heb een paar even uitgeprobeerd en ik vind ze zo mooi
De kleine potjes van de mini shrek en suisse collectie zijn ook zo schattig!
Er zit er eentje bij die is veel donkerder dan ik dacht. Moet nog even bedenken wat ik daar mee wil...... Kan denk ik el mooi zijn voor een avondje stappen ofzo.
Mijn nagellak blijft sowieso maar een paar dagen zitten omdat ik geen kunstnagels heb. Als je die hebt blijft het er volgensmij weken en weken goed op zitten.
De kleine potjes van de mini shrek en suisse collectie zijn ook zo schattig!
Er zit er eentje bij die is veel donkerder dan ik dacht. Moet nog even bedenken wat ik daar mee wil...... Kan denk ik el mooi zijn voor een avondje stappen ofzo.
Mijn nagellak blijft sowieso maar een paar dagen zitten omdat ik geen kunstnagels heb. Als je die hebt blijft het er volgensmij weken en weken goed op zitten.
woensdag 11 augustus 2010 om 13:10
woensdag 11 augustus 2010 om 13:39
quote:Erine schreef op 11 augustus 2010 @ 13:00:
Wat ik me dan afvraag: blijft zo'n dure nagellak als die van Chanel nu ook beter zitten of is dat na een dag of vier ook wel weer toe aan een nieuw lak beurtje??Ik had mijn Chanel op mijn teennagels gedaan en verhip hij bleef gewoon netjes 3 weken zitten zonder te bladderen en lelijk te worden....
Wat ik me dan afvraag: blijft zo'n dure nagellak als die van Chanel nu ook beter zitten of is dat na een dag of vier ook wel weer toe aan een nieuw lak beurtje??Ik had mijn Chanel op mijn teennagels gedaan en verhip hij bleef gewoon netjes 3 weken zitten zonder te bladderen en lelijk te worden....
woensdag 11 augustus 2010 om 14:16
hier nog een chinaglaze fan heb er nu 2 over elkaar heen ( ruby pumps & carnival lights) ze blijven goed zitten maar nog beter met de legendarische seche vite topcoat...man wat is dat spul heerlijk, veel van mijn lakjes blijven er makkelijk 7 dagen op zitten zonder te chippen.
opi vind ik soms wel leuk maar meestal niet zulke bijzondere kleurtjes( niets wat china glaze niet heeft
)
en essie heeft vaakleuke pastel kleurtjes zoals mint candy apple
opi vind ik soms wel leuk maar meestal niet zulke bijzondere kleurtjes( niets wat china glaze niet heeft

en essie heeft vaakleuke pastel kleurtjes zoals mint candy apple
woensdag 11 augustus 2010 om 14:17
quote:Zuigstengel schreef op 11 augustus 2010 @ 13:39:
[...]
Ik had mijn Chanel op mijn teennagels gedaan en verhip hij bleef gewoon netjes 3 weken zitten zonder te bladderen en lelijk te worden....
op je tenen kan je bijna alles smeren zonder dat het er af gaat heb ik ervaren!!!
maar chanel blijft over het algemeen prima zitten!
[...]
Ik had mijn Chanel op mijn teennagels gedaan en verhip hij bleef gewoon netjes 3 weken zitten zonder te bladderen en lelijk te worden....
op je tenen kan je bijna alles smeren zonder dat het er af gaat heb ik ervaren!!!
maar chanel blijft over het algemeen prima zitten!
woensdag 11 augustus 2010 om 14:21
woensdag 11 augustus 2010 om 15:32
ff tussendoor, berichtje aan Hariboooo..
Wat zijn je plannen om te oefenen vwb nagelstyliste? Vooral het lakken, of het plaatsen van nagels?
Ik check wel regelmatig ff of je al gereageerd hebt, dan kijken we dan ff hoe we evt contact leggen..
Nu dan ontopic..
Ik heb een lakje van Bourjois, de 1 sec per nagel lak.. Maar daar zit dus zo'n breed kwastje aan. Ben ik nou de enige die dat lastig vind? Want vooral bij m'n pink moet ik dan echt supervoorzichtig doen om er niet naast te lakken..
Wat zijn je plannen om te oefenen vwb nagelstyliste? Vooral het lakken, of het plaatsen van nagels?
Ik check wel regelmatig ff of je al gereageerd hebt, dan kijken we dan ff hoe we evt contact leggen..
Nu dan ontopic..
Ik heb een lakje van Bourjois, de 1 sec per nagel lak.. Maar daar zit dus zo'n breed kwastje aan. Ben ik nou de enige die dat lastig vind? Want vooral bij m'n pink moet ik dan echt supervoorzichtig doen om er niet naast te lakken..
woensdag 11 augustus 2010 om 19:28
Nagellak-verslaafde meldt zich! Sinds ik met nagelbijten gestopt blijk ik hele lange nagels te krijgen zonder dat ze afbreken en nu koop ik véél nagellak.
Favoriet: Chanel (Gondola) en OPI (rood, iets met O'Hare in de titel) en de taupe-kleur van Essie en grijze van Catrice en...
En doe basecoat, twee keer lakken en topcoat. Ben meestal de halve dag bezig met een stift om alle vlekken weg te halen (motorisch niet zo handig) dus als het eenmaal zit, dan wil ik ook dat het even blijft zittten!
Dus leuk, zo'n lotgenotengroep
Favoriet: Chanel (Gondola) en OPI (rood, iets met O'Hare in de titel) en de taupe-kleur van Essie en grijze van Catrice en...
En doe basecoat, twee keer lakken en topcoat. Ben meestal de halve dag bezig met een stift om alle vlekken weg te halen (motorisch niet zo handig) dus als het eenmaal zit, dan wil ik ook dat het even blijft zittten!
Dus leuk, zo'n lotgenotengroep
woensdag 11 augustus 2010 om 22:10
woensdag 11 augustus 2010 om 22:23
woensdag 11 augustus 2010 om 22:24
Iemand hier in bezit van een W.I.C. lakje?
Ik heb dr vandaag 2 gekocht en 2 gekregen. Nice, Mykonos, Samara en Monte Verde.
Op mn teennagels doet ie het prima, droogt ook redelijk snel, maar op mn vingernagels... zucht. Ik blijf deuken en kuilen krijgen en je ziet ook heel erg lijnen. (Bij de 2de laag, eerste laag niet)
Gebruik geen base of topcoat, maar begin te geloven dat ik er aan moet geloven.
Ik heb dr vandaag 2 gekocht en 2 gekregen. Nice, Mykonos, Samara en Monte Verde.
Op mn teennagels doet ie het prima, droogt ook redelijk snel, maar op mn vingernagels... zucht. Ik blijf deuken en kuilen krijgen en je ziet ook heel erg lijnen. (Bij de 2de laag, eerste laag niet)
Gebruik geen base of topcoat, maar begin te geloven dat ik er aan moet geloven.
woensdag 11 augustus 2010 om 23:00
Mail me anders even als je hem wilt hebben. zwup@live.nl