Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
quote:Zuigstengel schreef op 11 augustus 2010 @ 23:55:

[...]

Tja, ik weet niet of het wat is natuurlijk. Het kan flut zijn, maar ook een hele goede styliste. Ik lees veel mee op een nagelforum en daar adverteren gediplomeerde/gecertificeerde stylistes ook op MP. dus... je hebt er lekker veel aan he?

Werkt ze met acryl of gel? Kan uitmaken, misschien is gel wel niet geschikt voor jou of juist wel...hetzelfde geldt voor acryl, dat is voor mij moeilijk te bepalen.. Ik weet ook niet wie het is heeft ze foto';s erop staan? ( kan ook makkelijk van een ander gejat zijn, om klanten binnen te halen ) moeilijk... Ik zou als ik jou was eens in je woonplaats kijken of daar een goede salon zit of een erkende styliste die vanuit huis werkt....Een niet ervaren styliste verknalt in een mum van tijd je nagels...en dan.... zijn ineens al die NEPnagels niks, slecht voor je nagels en meer van die bla bla....Let op er zit veel kaf tussen het koren....

Ja, daarom twijfel ik dus ook een beetje. Heb haar een paar vragen gesteld, maar daar reageert ze nog niet op. Ik neig ook nog een beetje naar afzeggen.

Op wat voor nagelforum zit je?

Het punt is dat ik er gewoon geen 60 euro voor over heb. Das veel geld
quote:Kym schreef op 12 augustus 2010 @ 00:01:

Geen idee, niet te verklaren waarom ik dat dacht

Hoop hier over een paar maanden aan te kunnen sluiten. Heb momenteel nog een gestopt-met-nagelbijten-topic lopen.

wat grappig. Hoe gaat het met niet nagelbijten?

Glitter, af en toe moet je gewoon iets nieuws uitproberen
Ik hou het niet bijjjjjjjjjjj

Zwup, ik heb 2 jaar geleden kunstnagels laten zetten (acrylnagels). Ik kon er totaal niet tegen, vond het helemaal niet prettig en heb ze na 2 weken eraf laten halen. Zo dik vooral! Voelde helemaal niet fijn en ik kon er dan niet vanaf blijven. Ohja en het kost ook een vermogen om ze steeds op te laten vullen, althans, ik heb het er zelf niet voor over als ik gratis en voor niks van mezelf mooie nagels kan hebben

Gebruik je wel een base coat en top coat? Scheelt zeker in de houdbaarheid op je nagels!

Glitterzz (ik laat de rest van die zzzzz maar even achterwege ) hoezo is de wic anders? Lakt het wel lekker? Ze hadden wel een grote collectie zag ik.
owh, ondertussen zijn we al 2 pagina's verder ofzo haha
quote:Zwup schreef op 12 augustus 2010 @ 00:02:

[...]

Ja, daarom twijfel ik dus ook een beetje. Heb haar een paar vragen gesteld, maar daar reageert ze nog niet op. Ik neig ook nog een beetje naar afzeggen.

Op wat voor nagelforum zit je?

Het punt is dat ik er gewoon geen 60 euro voor over heb. Das veel geld Als ik het niet vergeet post ik het morgen even, man en ik hebben van laptop gewisseld vanavond en het forum staat op mijn laptop bij mn favotieten..
Zwup ik had er het geld dus ook niet (meer) voor over. Waarom zou je kunstnagels willen? Ik heb vroeger nagels gebeten, maar nu zijn ze heel lang en mooi van zichzelf. Netjes gevijld, nagelriemen verzorgd, mooi gelakt, ziet er super uit!
quote:runner84 schreef op 12 augustus 2010 @ 00:05:

Ik hou het niet bijjjjjjjjjjj

Zwup, ik heb 2 jaar geleden kunstnagels laten zetten (acrylnagels). Ik kon er totaal niet tegen, vond het helemaal niet prettig en heb ze na 2 weken eraf laten halen. Zo dik vooral! Voelde helemaal niet fijn en ik kon er dan niet vanaf blijven. Ohja en het kost ook een vermogen om ze steeds op te laten vullen, althans, ik heb het er zelf niet voor over als ik gratis en voor niks van mezelf mooie nagels kan hebben

Gebruik je wel een base coat en top coat? Scheelt zeker in de houdbaarheid op je nagels!

Glitterzz (ik laat de rest van die zzzzz maar even achterwege ) hoezo is de wic anders? Lakt het wel lekker? Ze hadden wel een grote collectie zag ik.Het is de kunst van kunstnagels zetten dat ze heel natuurlijk zijn, dus niet van die hele dikke hompen op je nagels, das idd heel, heel erg lelijk...
Ja zwup, waarom kunst als je het ook puur natuurlijk kunt hebben? Is toch mooier?

Niet bijten telt nu 11 dagen. Witte randjes worden zichtbaar.

quote:Zuigstengel schreef op 12 augustus 2010 @ 00:07:

[...]

Het is de kunst van kunstnagels zetten dat ze heel natuurlijk zijn, dus niet van die hele dikke hompen op je nagels, das idd heel, heel erg lelijk...

Maar het was wel mooi hoor ik kon gewoon niet tegen het gevoel ofzo, dat er iets op zat ging er steeds aan zitten pulken enzo...

Dit waren ze destijds:

GO Kym

Gaat de goede kant op.

Mijn nagel bladderen een beetje. Maar misschien hebben jullie daar een andere oplossing voor? Heb nu een spulletje van sally hansen gekocht voor broze en bladderende nagels. Misschien helpt dat?

Ik heb eerder nagels gehad. Een vriendinnetje had ze gezet, maar dat waren inderdaad dikke klompen en heel irritant. Je zag ook dat ze een beetje loslieten. Kreeg er witte plekken onder.
quote:runner84 schreef op 12 augustus 2010 @ 00:10:

[...]

Maar het was wel mooi hoor ik kon gewoon niet tegen het gevoel ofzo, dat er iets op zat ging er steeds aan zitten pulken enzo...

Dit waren ze destijds:

[afbeelding]Zo op het eerste oog zien ze er erg netjes uit...
Ja, het lag echt aan mezelf hoor zuigstengel...
Mooi runner.

En zwup, simpele nagelverharder is geen oplossing?
Dat maakt het wel iets beter, maar niet genoeg.
quote:Zwup schreef op 12 augustus 2010 @ 00:10:

GO Kym

Gaat de goede kant op.

Mijn nagel bladderen een beetje. Maar misschien hebben jullie daar een andere oplossing voor? Heb nu een spulletje van sally hansen gekocht voor broze en bladderende nagels. Misschien helpt dat?

Ik heb eerder nagels gehad. Een vriendinnetje had ze gezet, maar dat waren inderdaad dikke klompen en heel irritant. Je zag ook dat ze een beetje loslieten. Kreeg er witte plekken onder.Wat je kunt doen is een overlay laten zetten, dat is een enkel dun laagje gel over je natuurlijke nagel, jammer dat je verrekte ver weg woont, anders had ik je kunnen helpen.
Ik ga te bedde, morgen werken weet je wel, laatste dag en dan heb ik 3,5 week vakaaaaaaaansie!!!!!

trusten allen...
quote:Zuigstengel schreef op 12 augustus 2010 @ 00:16:

[...]

Wat je kunt doen is een overlay laten zetten, dat is een enkel dun laagje gel over je natuurlijke nagel, jammer dat je verrekte ver weg woont, anders had ik je kunnen helpen.

Hmmmm....dat klinkt interessant. Hoe werkt dat precies? Heb ooit weleens een natuurlijke nagelversterking gehad....dat was wel ok

Is dit iets wat ik ook zelf kan doen?
quote:Zuigstengel schreef op 12 augustus 2010 @ 00:19:

Ik ga te bedde, morgen werken weet je wel, laatste dag en dan heb ik 3,5 week vakaaaaaaaansie!!!!!

trusten allen...

Dat is een fijn vooruitzicht!!
Ik ga ook eens naar bed. Trusten en fijne vakantie zuigstengel!
@ Runner, ik weet nog niet wat het is, misschien wel de kleur, maar ik zie veel randjes, bij 2de laag als je die niet precies over de eerste lakt. Daar moet ik nog even op oefenen.

Ik ben trouwens ook een voormalig bijter. (Niet te zuinig ook, tot halverwege t nagelbed...maar daar zie je nu niets meer van)
@Zuigstengel... 3 weken... ohh ik ben jalours, geniet ervan! (Telt af tot 2 weken vakantie in oktober)

Duikt nu ook dr bed in.
Ooh glitterzzz , na hoe lange tijd herstelde jouw nagelbed en riemen zich dan? Zodat je nagels ook weer een normale vorm kregen..?
Heb je een topcoat Glitter? Dat helpt al.

Doet dat nagelbijten niet ontzettend veel pijn?
Nee zwup. Ik heb nooit pijn. Moet je nagaan, vingers zijn, ehh waren er aan gewend
Hmmmm.....dan is het idd tijd op een stoppoging te doen.

Ik heb een beetje een fobie daarvoor....mensen mogen ook bijvoorbeeld niet aan mijn teennagels zitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven