Nagels lakken
dinsdag 29 januari 2013 om 01:29
Ik zie altijd op foto's van die perfect gelakte nagels. Ik krijg het nooit zo mooi glad en knoei ook altijfd met de randjes. Kortom het ziet er niet uit en het lijkt alsof een klein kind heeft gelakt. Overigens bij goedkope lakjes en bij de dure van Chanel, dior etc. Het ligt dus echt aan mij
Heeft er iemand tips? Ik schaam me altijd zo!
Heeft er iemand tips? Ik schaam me altijd zo!
donderdag 31 januari 2013 om 15:37
Als ik net m'n nagels heb gedaan ga ik natuurlijk niet meteen aan de schoonmaak, maar het blijft echt wel goed zitten.
En ik lak ook maar een milimeter van de randjes af, gewoon een kwestie van vaak doen
Red Roses, misschien moet je eens een paar weken alleen nagelverharder van de Hema op je nagels doen. Werkt bij mij heel goed. Ik doe er een paar druppels rode lak en een druppel donkerbruin doir en dan krijg je een hele mooie nudekleur.
Die gellak staat op ebay, van Opi (gel colour soak off polish).
Je hebt een basislak nodig, een kleur en een toplaag en dan nog iets aan het eind. Er staan filmpjes op youtube, kun je precies zien hoe het gaat.
Je hebt alleen wel een led lamp nodig om elk laage 30 sec. te laten drogen.
Het lijkt me leuk om te doen.
En ik lak ook maar een milimeter van de randjes af, gewoon een kwestie van vaak doen
Red Roses, misschien moet je eens een paar weken alleen nagelverharder van de Hema op je nagels doen. Werkt bij mij heel goed. Ik doe er een paar druppels rode lak en een druppel donkerbruin doir en dan krijg je een hele mooie nudekleur.
Die gellak staat op ebay, van Opi (gel colour soak off polish).
Je hebt een basislak nodig, een kleur en een toplaag en dan nog iets aan het eind. Er staan filmpjes op youtube, kun je precies zien hoe het gaat.
Je hebt alleen wel een led lamp nodig om elk laage 30 sec. te laten drogen.
Het lijkt me leuk om te doen.
maandag 11 februari 2013 om 22:29
Hi Emma,
Doe je die druppels gewoon in het flesje of mix je het ergens op/in?
quote:Emma95 schreef op 31 januari 2013 @ 15:37:
Als ik net m'n nagels heb gedaan ga ik natuurlijk niet meteen aan de schoonmaak, maar het blijft echt wel goed zitten.
Doe je die druppels gewoon in het flesje of mix je het ergens op/in?
quote:Emma95 schreef op 31 januari 2013 @ 15:37:
woensdag 13 februari 2013 om 23:36
Hoelang kan jij je nagellak mooi houden????? Wat is de gouden tip???
Ik gebruik base coat, nagellak en top coat...
Laat mijn nagels gemiddeld 5 minuten drogen voor het vervolg laagje er op komt..
En vervolgens ben ik nog wel 20 minuten braaf aan het tv kijken (lees niks doen)
Maar mijn nagellak houd het nog geen 24 uur vol voordat het alweer is beschadigd...
Grrrrr en dat frustreerd mij zo
Heb inmiddels verschillende merken geprobeerd maar t probleem blijft.
Ik gebruik base coat, nagellak en top coat...
Laat mijn nagels gemiddeld 5 minuten drogen voor het vervolg laagje er op komt..
En vervolgens ben ik nog wel 20 minuten braaf aan het tv kijken (lees niks doen)
Maar mijn nagellak houd het nog geen 24 uur vol voordat het alweer is beschadigd...
Grrrrr en dat frustreerd mij zo
Heb inmiddels verschillende merken geprobeerd maar t probleem blijft.
woensdag 13 februari 2013 om 23:44
donderdag 14 februari 2013 om 12:00
Naast veel oefenen, nog een andere tip:
Ben je rechtshandig? Lak dan eerst je rechterhand met je ongelakte linker. Vaak ben je (ik) wat onhandiger met je linker. Als die nog ongelakt is dan heb je minder ongelukjes zoals lak onder je vingers.
Doe dit laag voor laag opnieuw(base, kleur, top) en je zult zien dat het zo makkelijker gaat. Zo, nu ga ik zelf ook even lakken!
Ben je rechtshandig? Lak dan eerst je rechterhand met je ongelakte linker. Vaak ben je (ik) wat onhandiger met je linker. Als die nog ongelakt is dan heb je minder ongelukjes zoals lak onder je vingers.
Doe dit laag voor laag opnieuw(base, kleur, top) en je zult zien dat het zo makkelijker gaat. Zo, nu ga ik zelf ook even lakken!
zondag 17 februari 2013 om 17:52
Nou er staat niks geks op waardoor ik aan Mars moet denken Het heet gewoon Hema nail polish corrector. Ik ben benieuwd of het nog in het assortiment zit dan...
De corrector heeft een witte omhulsel. Ze hadden ook altijd een roze variant, deze verzorgde je nagelriemen en maakte ze zacht.
Ik hoop dat je de stift kan vinden, succes
De corrector heeft een witte omhulsel. Ze hadden ook altijd een roze variant, deze verzorgde je nagelriemen en maakte ze zacht.
Ik hoop dat je de stift kan vinden, succes