Mode & Beauty alle pijlers

nagels trouwen

16-12-2015 13:50 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Hoe zouden jullie je nagels doen tijdens het trouwen?

Ik denk dat ik ze zelf ga lakken, maar wat is een mooie kleur?
groen

Kijk op pinterest voor inspiratie
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Blanke lak vind ik persoonlijk het mooiste en het meest verzorgd op zo'n dag.
Ik zou gaan voor of kleur van partner's stropdas of gewoon blanke lak
Blanke lak met een kleine french tip. Ik vind het mooi bij eigen nagels. Ordinair als je kiest voor nepnagels.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En ga je op dit topic nog wel reageren, of blijft het net als je andere topics enkel bij een vraag?
French vind ik mooi. En het grappige is dat vele denken dat het meteen nepnagels zijn maar ik ben jaren nagelmodel geweest en het waren mijn eigen nagels.

(nu even een drama met mijn nagels nu ik geen nagelmodel meer ben, dus daar ben ik wel eerlijk in)

Wat mij ook mooi lijkt, wat voor kleur zit er in je boeket? Die kleur op je nagels lijkt mij ook mooi.

Hou je van glimmertjes, doorzichtige nagelak met een paar minieme glimsteentjes op je nagels.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:himalaya schreef op 16 december 2015 @ 13:56:

En ga je op dit topic nog wel reageren, of blijft het net als je andere topics enkel bij een vraag?

+1

TO opent topics en reageert nergens op.
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
Oh gut, het zevende bruiloftstopic al voor TO...
En dan ringwerpen met de trouwring. Leuk!
Tis idd triest met deze TO Alleen maar de OP met een vraag en verder nooit meer een reactie.
Beetje afhankelijk of je zelf gaat trouwen of iemand ander. En welke kleur jurk je aanhebt. Witte jurk, french manicure of witte nagellak, andere kleur jurk, bijpassend dan natuurlijk. Daar je man to be toch ook een bijpassend pak aanheeft mag ik aannemen.
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:Honeymoonquiz schreef op 16 december 2015 @ 14:40:

[img]http://2.bp.blogspot.com/-bJmTsm9Dhrk/U ... gnails.JPG[/img]Zitten die duimnagels nou door elkaar heen? En hoe heeft die mevrouw al die ringen en armbanden omgekregen? Intrigeert me zeer, zulke dingen. Waarom in hemelsnaam, hoe komt iemand erbij dat dit mooi is...
Babyboom nagels
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Neemt u, nagel, tot uw wettige echtgenoot, nagel, en belooft u alle rechten en plichten die de wet aan de huwelijkse staat verbindt, te eerbiedigen (ofzo...). Wat is daarom uw antwoord?

Nagel: 'ja', nagel: 'ja'
Ik had mijn nagels in dezelfde kleur als mijn schoenen en bruidsboeket: knalrood.
quote:Marana_ schreef op 16 december 2015 @ 14:49:

[...]

Zitten die duimnagels nou door elkaar heen? En hoe heeft die mevrouw al die ringen en armbanden omgekregen? Intrigeert me zeer, zulke dingen. Waarom in hemelsnaam, hoe komt iemand erbij dat dit mooi is...Je kunt toch ook helemaal niks anders meer doen dan op je zuignap zitten? Zelfs bij je billen afvegen heb je hulp nodig..
quote:himalaya schreef op 16 december 2015 @ 17:07:

[...]

Je kunt toch ook helemaal niks anders meer doen dan op je zuignap zitten? Zelfs bij je billen afvegen heb je hulp nodig..Oei ja, daar had ik nog niet eens over nagedacht, bah!
Hoi dames, ja ik zal eens reageren. haha

Bedankt voor jullie reacties, top, ik ben soms gewoon een twijfelkont.

Ik heb dan soms bevestiging nodig. toppers zijn jullie .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven