Mode & Beauty alle pijlers

navelpiercing

29-11-2011 19:59 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het al heel lang, maar het is er nog nooit van gekomen om een navelpiercing te laten zetten.

Nu ben ik 33. Zien ze me niet aankomen op mijn leefttijd, terwijl de meesten hem in de pubertijd laten zetten

Ik wil hem niet voor de show, hij is puur voor mezelf
Wat kan jou het schelen wat andere erover denken als je hem puur voor jezelf laat zetten?
Ja ?

Het is toch wat Jij wilt niet wat een Ander ervan denkt...
Dan zou ik hem laten zetten. Straks ben je 60
Doen, ik heb hem op mijn 30ste genomen nadat ik 2 zwangerschappen en bevallingen had doorgemaakt.

Toen ik weer goed in mijn lijf zat vond ik dat ik het toch maar eens moest doen.

Ik heb wel besloten dat hij er uit zou gaan als het in een bikini echt niet meer mooi zou staan.

Maar gelukkig ziet mijn buik er nu, 10 jaar later, nog steeds prima uit dus de piercing zit er nog in.

Ik heb trouwens geen grote piercing, ik draag een staafje van 8mm. Veel hebben er een van zo'n 13mm dacht ik.

Dat vond ik te groot. Dat is iets wat je met de piercer van te voren af kunt spreken.
Of zouden de meeste 30 plussers hun navelpiercing uitgedaan hebben omdat het meer voor pubers is?
Nee joh..heb mijn navelpiercing al vanaf mijn 16e. Ik ben nu 30+ en draag er nog steeds eentje. Bijna niemand ziet hem..behalve als ik op vakantie in bikini lig of moet omkleden met sport. Ik heb een getraind buikje, dus kan prima!
quote:meermaar schreef op 29 november 2011 @ 20:06:

Of zouden de meeste 30 plussers hun navelpiercing uitgedaan hebben omdat het meer voor pubers is?Zeg, wat maakt dat nu helemaal uit!? Gewoon lekker niet zo onzeker zijn en doen wat je zelf wilt. Wordt het leven een stuk leuker van
Ik heb een navelpiercing en ben nu 21, liet hem zetten toen ik 14 was, maar ik voel me nu eigenlijk al te oud voor een navelpiercing haha
quote:meermaar schreef op 29 november 2011 @ 20:06:

Of zouden de meeste 30 plussers hun navelpiercing uitgedaan hebben omdat het meer voor pubers is?

Ik ben midden 20 en heb de mijne pasgeleden uitgedaan, omdat ik het niet meer bij me vond passen. Ik vind het idd meer iets voor pubers. Ondanks dat ik hem jaren heb gehad ga ik een navelpiercing steeds meer ordinair vinden.

Maar als jij er graag één wil dan doe je dat toch gewoon. Als jij het leuk vindt, maakt het toch niet uit wat andere er van vinden?
Alleen als je buik nog lekker strak is.

Piercings in blubberbuiken zijn echt vieeeezzz!
quote:jo12345 schreef op 29 november 2011 @ 20:22:

Piercings in blubberbuiken zijn echt vieeeezzz!Hoe oud ben jij?
Ik wilde altijd al een navelpiercing , helaas is mijn buik wel het laatste waar ik aandacht naar toe wil, dusssss, als je er de buik voor hebt zeg ik doen!
Ik (28) heb mijn navelpiercing er een paar maanden geleden uitgehaald, na 10 jaar. Ik vond het ook niet meer passen.

Als je een navelpiercing wilt, gewoon doen!!!
zetten natuurlijk why not?

ik had hem ook pas op mn 28e en ben er zowww blij mee!!
Ik vind het inderdaad iets voor pubers. Maar vind het ook bij pubers erg ordinair. Eigenlijk vind ik piercings sowieso ordinair. Maar als jij dat niet vindt, gewoon doen natuurlijk.
Ik heb mijn navelpiercing laten zetten toen ik 16 was, maar heb die er vrij snel weer uitgehaald. Is nooit helemaal goed geheeld, dus bleef ermee klooien. Maar heb op mijn 17e een tongpiercing laten zetten en die heb ik nu op mijn 27e nog! Het boeit me geen reet dat anderen het misschien niet meer bij mijn leeftijd vinden passen. Ben inmiddels ook zwanger en er zullen vast mensen zijn die vinden dat het niet volwassen is ofzo. Maar ik vind hem nog steeds leuk en mooi, dus laat ik hem lekker zitten Gewoon doen dus, als jij het leuk vind!
Als je het mooi vindt, gewoon doen. Trek je niets aan van mensen die vinden dat je er te oud voor bent. Wel naar een goede piercer gaan, anders krijg je gegarandeerd spijt.
ik heb m uitgedaan ja ben dertig +
maar is aan jezelf toch als jij t leuk vind en graag wilt scheit aan andere dan.ik had er geen zin meer in in mn tong en navel piercing.
Ik ben 30+ draag hem nog steeds. ook tijdens mijn.zwangerschappen gedragen. vind mezelf een prachtig lichaam hebben en schaam me er niet voor.
Ivetje, ik heb een vriendin van.40+ met diverse piercings. tong, wenkkbrouw en sinds kort een industrial in dr nek
quote:duffiej schreef op 29 november 2011 @ 20:15:

Ik heb een navelpiercing en ben nu 21, liet hem zetten toen ik 14 was, maar ik voel me nu eigenlijk al te oud voor een navelpiercing haha

echt waar?

waarom dan?

op je 40e kan je nog een mooie strakke buik hebben volgens mij
quote:jo12345 schreef op 29 november 2011 @ 20:22:

Piercings in blubberbuiken zijn echt vieeeezzz!ja idd is wel heul viezzzzzzzzzzzz
Ja daar heb je gelijk in zionomi!

Maar toch heb ik het gevoel dat het niet meer bij me past. Ik droomde ook altijd van een tongpiercing, echt vanaf mijn 13e tot eigenlijk nu nog een beetje. Een tongpiercing mocht ik nooit van mijn ouders, maar ben inmiddels al 3 jaar volwassen en heb het nooit meer laten doen, toch het idee dat het meer voor pubers is, maar het is maar net hoe je je erbij voelt denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven