navelpiercing
dinsdag 29 november 2011 om 19:59
woensdag 30 november 2011 om 18:49
woensdag 30 november 2011 om 20:20
@ marele : ik roep ook altijd dat ik een oma met tongpiercing word haha! Zonder voelt ook heel raar en het is inmiddels echt iets wat bij me hoort. Het roze haar heb ik wel afgezworen inmiddels
hoewel het me (al zeg ik het zelf) onwijs leuk stond. Piercings in mijn gezicht heb ik nooit gedaan, omdat je dan altijd een litteken blijft zien. Dat wilde ik niet en met een tongpiercing is het geen probleem.
woensdag 30 november 2011 om 20:25
donderdag 1 december 2011 om 08:38
TO, een navelpiercing heeft minstens 6-9 maanden nodig voor hij compleet genezen is, en dat is dan zonder complicaties. Mijne heeft er ruim anderhalf jaar over gedaan.
Ik heb de mijne al ruim 10 jaar en kan hem rustig een dag of langer uitlaten, maar in het begin en zeker in de genezingsperiode mag je hem er niet uithalen!
Ik heb de mijne al ruim 10 jaar en kan hem rustig een dag of langer uitlaten, maar in het begin en zeker in de genezingsperiode mag je hem er niet uithalen!
donderdag 1 december 2011 om 08:44
quote:kaatje_85 schreef op 01 december 2011 @ 08:38:
TO, een navelpiercing heeft minstens 6-9 maanden nodig voor hij compleet genezen is, en dat is dan zonder complicaties. Mijne heeft er ruim anderhalf jaar over gedaan.
Kaatje, mag ik vragen hoeveel piercings jij hebt? Ik lees je, naast ook de tattoo topics, veel in piercing topics. Gewoon nieuwsgierigheid hoor, als je niet wilt antwoorden hoeft dat niet.
On - topic: TO, als je dat wilt gewoon doen! Ik heb nu 9 maanden een dermal, zit prima, krijg er veel complimentjes over!
Kaatje, mag ik vragen hoeveel piercings jij hebt? Ik lees je, naast ook de tattoo topics, veel in piercing topics. Gewoon nieuwsgierigheid hoor, als je niet wilt antwoorden hoeft dat niet.
On - topic: TO, als je dat wilt gewoon doen! Ik heb nu 9 maanden een dermal, zit prima, krijg er veel complimentjes over!
donderdag 1 december 2011 om 12:38
quote:kaatje_85 schreef op 01 december 2011 @ 09:39:
barbaraAnn, ik heb er nu 26
26! Ze zeggen wel eens dat het verslavend is.
Ik zit toch te denken over een clithood.
ziet niemand, ook niet op het strand en hij geneest lekker snel.
Allaan vraag ik mezelf af of je geen last er van hebt met een string of met een strakke broek.
barbaraAnn, ik heb er nu 26
Allaan vraag ik mezelf af of je geen last er van hebt met een string of met een strakke broek.
donderdag 1 december 2011 om 13:47
quote:meermaar schreef op 01 december 2011 @ 12:38:
[...]
Allaan vraag ik mezelf af of je geen last er van hebt met een string of met een strakke broek.Nee daar heb je echt geen last van hoor.
[...]
Allaan vraag ik mezelf af of je geen last er van hebt met een string of met een strakke broek.Nee daar heb je echt geen last van hoor.
donderdag 1 december 2011 om 14:23
Ik ben nu 30 en heb sinds mijn 16de een navelpiercing. Voorlopig heb ik helemaal nog geen zin om hem uit te doen. Er is toch vrijwel niemand die het zie dus who cares? Zeker doen waar je zin in hebt; als je het niet mooi vindt of whatever, laat je het gaatje weer terug dichtgroeien. Veel minder risico's dan een tatoo.
donderdag 1 december 2011 om 18:11
Als je piercing nog niet gelezen is kan je het wel merken met broeken, maar als je piercing eenmaal genezen is kun je echt zonder probleem alles aan hoor.
Ik vind mijn buik ook veel te kaal zonder en ben de 18 ook al een tijdje gepasseerd.
Ik vind mijn buik ook veel te kaal zonder en ben de 18 ook al een tijdje gepasseerd.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
donderdag 1 december 2011 om 18:58