Mode & Beauty alle pijlers

navelpiercing

29-11-2011 19:59 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het al heel lang, maar het is er nog nooit van gekomen om een navelpiercing te laten zetten.

Nu ben ik 33. Zien ze me niet aankomen op mijn leefttijd, terwijl de meesten hem in de pubertijd laten zetten

Ik wil hem niet voor de show, hij is puur voor mezelf
Joh, als je het echt wil, moet je het gewoon doen. Ik heb ook een navelpiercing die nooit iemand ziet (en nog wel meer piercings die nooit daglicht zien for that matter ) maar zoiets doe je voor jezelf. Dus als jij er blij van wordt, gewoon doen.
Als een navelpiercing genezen is, hoe lang kun je hem uit laten? Voor het geval dat ik me zelf er niet zo fijn mee voel.

Weet iemand een goede piercier in de buurt van Breda?
ik presteer het altijd om sieraden kwijt te raken

heb vanaf mn 14e een navelpiercing...

maar zonder vind ik ''raar'' bij mezelf... ik mis dan echt iets...

goed verzorgen na zetten...

na genezen kan je hem wel een paar uur uit hebben zonder dat ie dicht gaat (misschien langer... nooit geprobeerd)
@ marele : ik roep ook altijd dat ik een oma met tongpiercing word haha! Zonder voelt ook heel raar en het is inmiddels echt iets wat bij me hoort. Het roze haar heb ik wel afgezworen inmiddels :P hoewel het me (al zeg ik het zelf) onwijs leuk stond. Piercings in mijn gezicht heb ik nooit gedaan, omdat je dan altijd een litteken blijft zien. Dat wilde ik niet en met een tongpiercing is het geen probleem.
Geen tips in de buurt van Breda. Ik ken er wel een paar, maar geen persoonlijke ervaring mee dus dan ga ik ze ook niet aanraden.

Als je piercing volledig genezen is kan hij er wel een paar uurtjes uit, maar dat genezen kan wel heel lang duren (soms wel zes maanden voor het écht helemaal klaar is).
TO, een navelpiercing heeft minstens 6-9 maanden nodig voor hij compleet genezen is, en dat is dan zonder complicaties. Mijne heeft er ruim anderhalf jaar over gedaan.

Ik heb de mijne al ruim 10 jaar en kan hem rustig een dag of langer uitlaten, maar in het begin en zeker in de genezingsperiode mag je hem er niet uithalen!
quote:kaatje_85 schreef op 01 december 2011 @ 08:38:

TO, een navelpiercing heeft minstens 6-9 maanden nodig voor hij compleet genezen is, en dat is dan zonder complicaties. Mijne heeft er ruim anderhalf jaar over gedaan.

Ik heb de mijne al ruim 10 jaar en kan hem rustig een dag of langer uitlaten, maar in het begin en zeker in de genezingsperiode mag je hem er niet uithalen!

Kaatje, mag ik vragen hoeveel piercings jij hebt? Ik lees je, naast ook de tattoo topics, veel in piercing topics. Gewoon nieuwsgierigheid hoor, als je niet wilt antwoorden hoeft dat niet.

On - topic: TO, als je dat wilt gewoon doen! Ik heb nu 9 maanden een dermal, zit prima, krijg er veel complimentjes over!
barbaraAnn, ik heb er nu 26
quote:kaatje_85 schreef op 01 december 2011 @ 09:39:

barbaraAnn, ik heb er nu 26

26! Ze zeggen wel eens dat het verslavend is.

Ik zit toch te denken over een clithood.

ziet niemand, ook niet op het strand en hij geneest lekker snel.

Allaan vraag ik mezelf af of je geen last er van hebt met een string of met een strakke broek.
Ik heb hem ook "pas" op mijn 24e gezet, omdat ik trots op mijn buik/lichaam was en erg van sieraden hou, zag het dus ook echt als een versiering voor mijzelf, niet voor andere mensen. Gewoon doen!
quote:meermaar schreef op 01 december 2011 @ 12:38:

[...]

26! Ze zeggen wel eens dat het verslavend is.

Ik zit toch te denken over een clithood.

ziet niemand, ook niet op het strand en hij geneest lekker snel.

Allaan vraag ik mezelf af of je geen last er van hebt met een string of met een strakke broek.Nee daar heb je echt geen last van hoor.
Ik ben nu 30 en heb sinds mijn 16de een navelpiercing. Voorlopig heb ik helemaal nog geen zin om hem uit te doen. Er is toch vrijwel niemand die het zie dus who cares? Zeker doen waar je zin in hebt; als je het niet mooi vindt of whatever, laat je het gaatje weer terug dichtgroeien. Veel minder risico's dan een tatoo.
Ik heb hem laten zetten toen ik 25 was, na mijn bevalling overigens, ben nu 32 en wil hem eigenlijk wel uit doen, maar ik kan maar niet wennen aan die kale buik!
navelpiercing is zo ordinair maja moet jij weten
Gewoon doen hoor. Leeftijd maakt niet uit.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Als je piercing nog niet gelezen is kan je het wel merken met broeken, maar als je piercing eenmaal genezen is kun je echt zonder probleem alles aan hoor.

Ik vind mijn buik ook veel te kaal zonder en ben de 18 ook al een tijdje gepasseerd.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:power-women schreef op 01 december 2011 @ 18:08:

navelpiercing is zo ordinair maja moet jij weten

Een navelpiercing kan ordinair zijn als hij zichtbaar is als je op straat loopt, het is maar hoe je je zelf gedraagt.

Je moet hem voor jezelf nemen en niet voor de show.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven