Neuscorrectie
woensdag 4 oktober 2017 om 13:12
Hallo,
Ik ben aan het kijken een neuscorrectie te laten doen. Heeft iemand hier ervaringen mee, goeie chirurgen?
Ook hoe lang ben je niet buitengekomen en na hoeveel tijd kan je met of zonder het verband op je neus weer normale dingen doen?
Mijn chirurg heeft een datum nog vrij, maar 6 dagen later heb ik een concert ingepland staan. Ik vind het niet erg met een kapje op mijn neus daar naartoe te gaan, maar vroeg me wel af hoe doenbaar en logisch dat is. (niet zeer logisch I know)
Ik ben eigenlijk ook van plan, als ik bij die chirurg ga, na 4 dagen terug te gaan werken (donderdag operatie, vrijdag en weekend thuis) Bekijk ik dit allemaal een beetje te rooskleurig? Voor mijn werk zit ik toch bijna de volledige dag aan een bureau.
Alvast bedankt!
Ik ben aan het kijken een neuscorrectie te laten doen. Heeft iemand hier ervaringen mee, goeie chirurgen?
Ook hoe lang ben je niet buitengekomen en na hoeveel tijd kan je met of zonder het verband op je neus weer normale dingen doen?
Mijn chirurg heeft een datum nog vrij, maar 6 dagen later heb ik een concert ingepland staan. Ik vind het niet erg met een kapje op mijn neus daar naartoe te gaan, maar vroeg me wel af hoe doenbaar en logisch dat is. (niet zeer logisch I know)
Ik ben eigenlijk ook van plan, als ik bij die chirurg ga, na 4 dagen terug te gaan werken (donderdag operatie, vrijdag en weekend thuis) Bekijk ik dit allemaal een beetje te rooskleurig? Voor mijn werk zit ik toch bijna de volledige dag aan een bureau.
Alvast bedankt!
woensdag 4 oktober 2017 om 13:31
woensdag 4 oktober 2017 om 13:35
Ja, chirurg zegt 10 dagen "thuis blijven". Ik vind 10 echt veel.sprokkelientje schreef: ↑04-10-2017 13:31Je chirurg heeft nog een datum vrij zei je?
Dan heb je toch op zijn minst van tevoren wel een fatsoenlijk intakegesprek gehad waarbij je alle vragen die je nu hier stelt beantwoordt hebt kunnen krijgen of zeg ik nu iets heeeeel geks?
Daarom vroeg ik me af of mensen die ook een langere periode van de chirurg hebben gehad, maar die hun wel al direct goed voelden en dingen konden beginnen doen.
woensdag 4 oktober 2017 om 13:53
Tja weet je....ik zou dan lekker het advies van de chirurg in de wind slaan (wat weet hij er tenslotte van) en gewoon mijn eigen plan trekken, goed voor de genezing ook.
Maar dan na afloop niet "huilie huilie" doen of een "klacht indienen" omdat de genezing niet volgens plan loopt he...
Maar dan na afloop niet "huilie huilie" doen of een "klacht indienen" omdat de genezing niet volgens plan loopt he...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
woensdag 4 oktober 2017 om 14:24
hangt een beetje van het concert af. een kamerconcert of licht klassiek concert lijkt mij minder een probleem dan een druk bezocht heavy metal concert. en dan de bas en drum tonen lekker in je hoofd laten bonken. dicht op elkaar staan, headbangende mensen om je heen en weinig ruimte om te ademen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 4 oktober 2017 om 14:25
Ja, jij weet het tenslotte ook veel beter dan de chirurg.
woensdag 4 oktober 2017 om 14:26
woensdag 4 oktober 2017 om 14:37
Het is echt heel dom om te zoeken naar antwoorden die je beter uitkomen dan het gedegen advies van iemand die daar jaren voor gestudeerd heeft. Als hij zegt '10 dagen thuis' zou ik daarnaar luisteren. Je wilt immers je genezing niet in de weg staan lijkt me? Daarnaast is ieder lichaam anders, en ieders hersteltijd ook, dus aan andermans verhalen heb je niets. Hoe dan ook: ga alsjeblieft verantwoord met je lichaam om, je hebt er maar 1.
woensdag 4 oktober 2017 om 14:43
Het is gewoon redelijk rustig, wel wat dansen maar niet overdreven. Ik denk gewoon als ik thuis kan rondlopen, kan ik op een concert ook rondlopen.hamerhaai schreef: ↑04-10-2017 14:24hangt een beetje van het concert af. een kamerconcert of licht klassiek concert lijkt mij minder een probleem dan een druk bezocht heavy metal concert. en dan de bas en drum tonen lekker in je hoofd laten bonken. dicht op elkaar staan, headbangende mensen om je heen en weinig ruimte om te ademen.
Maar als iedereen hier zegt doe het niet, dan doe ik het niet.
woensdag 4 oktober 2017 om 14:51
Ik verwacht dat je rekening moet houden met een dik gezicht en tampons in je neus waardoor je alleen door je mond zult kunnen ademen. Je zult je mede daarom ook niet meteen erg fit voelen.
Dus ik raad het je af om naar dat concert te gaan.
En verder hoop ik dat je straks tevreden met een mooie neus rondloopt!
Dus ik raad het je af om naar dat concert te gaan.
En verder hoop ik dat je straks tevreden met een mooie neus rondloopt!
woensdag 4 oktober 2017 om 18:27
Ik mag toch hopen op het laatsteBeter.Laat schreef: ↑04-10-2017 14:46Ik vraag me af of je je ziek gaat melden of vakantiedagen opneemt.
Reken er ook op dat je misschien een heel blauw gezicht krijgt.
Een esthetische operatie is een keuze, geen medische noodzaak.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
woensdag 4 oktober 2017 om 18:39
Als je op YouTube zoekt op croco Jill neuscorrectie, zie je video's van een meisje die haar neuscorrectie van dag tot dat heeft vastgelegd. Als je die kijkt kan je een hoop zien over het herstel enzo. Ze filmde elke dag dus als je dan 6 dagen na de operatie verder kijkt kan je zien hoe het haar bevallen was. Van tevoren heet ze ook veel video's gemaakt over de intake en een jaar erna een video over de totale verandering. Als ik het me goed kan herinneren kan je het echte definitieve resultaat pas na een jaar ongeveer zien
donderdag 5 oktober 2017 om 09:08
Oh bedankt voor de tip zal ik zeker eens doen!Ieniemienie123 schreef: ↑04-10-2017 18:39Als je op YouTube zoekt op croco Jill neuscorrectie, zie je video's van een meisje die haar neuscorrectie van dag tot dat heeft vastgelegd. Als je die kijkt kan je een hoop zien over het herstel enzo. Ze filmde elke dag dus als je dan 6 dagen na de operatie verder kijkt kan je zien hoe het haar bevallen was. Van tevoren heet ze ook veel video's gemaakt over de intake en een jaar erna een video over de totale verandering. Als ik het me goed kan herinneren kan je het echte definitieve resultaat pas na een jaar ongeveer zien