Mode & Beauty alle pijlers

Nieuw kapsel

29-01-2013 21:12 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik wil mij lange haar inruilen voor een kapsel zoals Miley Cyrus met een licht asblonde kleur.

Wat vinden jullie hiervan?

Aangezien dit wel een extreme verandering is wordt ik wel onzeker voor eventuele reacties op mijn werk.

Ik zat te twijfelen om het gefasseerd te doen en eerst een asymmetriche side cut aan te brengen. Hoe denken jullie erover..?

[img]http://famous-wallpapers.com/wp-content ... yrus12.jpg[/img]
Ik vind het geweldig. Maar goed, ik heb ze ook zo ongeveer
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik zou het gewoon doen leuk juist ! En het is maar haar het groeit weer aan hoor;)
Zonde!
quote:saaaaar81 schreef op 29 januari 2013 @ 21:14:

Ik vind het geweldig. Maar goed, ik heb ze ook zo ongeveer o wacht de bel gaat................................................
quote:-no-nick- schreef op 29 januari 2013 @ 21:15:

[...]

o wacht de bel gaat................................................

Ja? jehova's zeker?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Scheve kapsels heb ik nog nooit begrepen, laat staan mooi gevonden. Lijkt altijd een beetje aandachttrekkerij van kijk mij eens hip zijn.
Ja en?
doen! in een keer!

is echt super, in een keer zon verandering.

who cares what mensen op werk vinden
As blond was bij mij grijs. Leek wel 30 jaar ouder. Pluspunt is dat ik weet dat grijs mij niet gek staat als ik ouder wordt. Dus kapsel leuk maat kleur minder
Als je dan zoiets wil doen, doneer het alsjeblieft!
Ik vind het wel een mooi kapsel, maar niet iedereen zal het even leuk staan als haar. Ligt natuurlijk aan je gezichtsvorm en ook aan je haar zelf. Ik zou zelf de kop van George met het haar van Kramer worden (Seinfeld)....

Maar asymetrische side cut vind ik ook leuk.

Ik hou wel van een beetje ballen qua kapsel trouwens.

Dit kapsel vergt trouwens behoorlijk wat onderhoud. Niet alleen aan je haar, maar ook aan je make up en wenkbrauwen enzo, anders komt het niet echt over zoals bij Miley Cyrus maar dan ben je al snel gewoon iemand met kort haar.
Op de foto van Miley Cyrus is het platina-blondquote:Tuorrebout schreef op 29 januari 2013 @ 21:24:

As blond was bij mij grijs. Leek wel 30 jaar ouder. Pluspunt is dat ik weet dat grijs mij niet gek staat als ik ouder wordt. Dus kapsel leuk maat kleur minder
Ik vind het leuk!

Zoals Willow ook, is nog iets extremer:

Ik heb vorige maand mijn haar voor de helft afgeschoren. ik was echt doodsbang hoe het zou worden haha.... maar ben er ontzettend blij en alleen maar positieve reacties gehad.

Dus nu links een bos krullen :D Rechts afgeschoren :D
Ik denk dat ik zelf wel eerder zou gaan voor iets als Pink heeft op dit plaatje:

Dat is makkelijker in onderhoud. Een beetje uitgroei is bij Pinks kapsel niet erg, zelfs nog wel geinig, maar bij Miley Cyrus' kapsel is al het korte gelijk donker en dan wordt het gelijk erg eighties als je het niet om de drie weken blondeert.

En je kunt ook wat meer varieren.
Hartstikke leuk als 't bij je past.

Ik had zoiets 25 jaar geleden, niet asymmetrisch maar wel heel kort met langer bovenop en bijna witblond. Was de tijd van Annie lennox.

Stond hartstikke leuk.

Zou 't nu niet meer kunnen hebben.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Haha, ja was inderdaad eighties.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Stoer dat je dat durft als je lang haar hebt!

(en als je 25(+) cm haar hebt, dan kun je het gratis laten knippen bij de kapper en je haar doneren aan Stichting Haarwensen. Op de website staat bij welke kappers dat kan.)
Kun je een foto plaatsen van je nieuwe kapsel?quote:keeltjuh schreef op 29 januari 2013 @ 21:33:

Ik heb vorige maand mijn haar voor de helft afgeschoren. ik was echt doodsbang hoe het zou worden haha.... maar ben er ontzettend blij en alleen maar positieve reacties gehad.

Dus nu links een bos krullen :D Rechts afgeschoren :D
Kapsel van Pink ook leuk, maar vind ik net even te braafjes...quote:Vl43inder schreef op 29 januari 2013 @ 21:36:

Ik denk dat ik zelf wel eerder zou gaan voor iets als Pink heeft op dit plaatje:

[img]http://www.haarstylen.com/wp-content/up ... /pink.jpeg[/img]

Dat is makkelijker in onderhoud. Een beetje uitgroei is bij Pinks kapsel niet erg, zelfs nog wel geinig, maar bij Miley Cyrus' kapsel is al het korte gelijk donker en dan wordt het gelijk erg eighties als je het niet om de drie weken blondeert.

En je kunt ook wat meer varieren.
Whow kapsel van Pink is mooi.

Als jouw zo'n kapsel mooi lijkt moet je het doen, wat een ander ervan vindt doet er niet toe. Een mening hebben mensen toch altijd wel,
Ooh dat zou ik zelf dus nooit durven. Ik zou daar toch zon spijt van krijgen denk ik. Want ik vind lang haar juist mooi. Ik weet wel dat het wel weer aan groeit maar dat gaat echt lang duren.
quote:oogappeltje schreef op 29 januari 2013 @ 21:26:

Als je dan zoiets wil doen, doneer het alsjeblieft!Helemaal mee eens! Als je het doet vraag dan aan de kapper of ze samenwerking met Stichting Haarwens (maken pruiken voor zieke kinderen t/m 19 jaar)
Mosterd dus.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven