Mode & Beauty alle pijlers

Niewe Foundation van Loreal met roller is het wat?

26-11-2009 18:58 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zag van de week de nieuwe reclame van loreal dat ze een nieuwe foundation hebben met rollertje. Het begint echt steeds meer op schilderen en plamuren te lijken. Iemand al geprobeerd/gekocht en is het wat?
ik ben ook benieuwd....
Ja ik ook!! Zag het in de winkel liggen en kom mij niet voorstellen dat het goed werkt. Wie heeft ervaring idd?
Kan me niet voorstellen dat het prettig werkt. geef mij maar gewoon een pompflesje zodat ik met mn vingers in alle hoeken en gaatjes kom...
Dat vind ik nou zo'n raar ding he? Ik dacht 'anders ga je gelijk met de blokwittter over je gewicht heen...'
Nee is niks, het beste werkt nog altijd met de vingers.......
of sponsje
Hahaha, wie bedénkt dit?

Heb er even een plaatje bij gezocht, want was erg nieuwsgierig. Maar lijkt me niet dat dit fijn werkt. Geef mij ook maar m'n vingers om het aan te brengen!

Kan mij niet voorstellen dat ik met een platte roller, mijn zeker niet platte gezicht lekker kan bewerken.

Hoe doe je dat bij je ogen??? Hoekjes?? wallen??

Nee ik geloof er geen bal van. Doe mij maar het ouderwetse sponsje.

Saar
denk dat ik die centen maar ik mijn zak hou voor een normale gewone foundation. bedankt voor de reacties tot nu toe.

Niemand op het forum hier is er nog ingetrapt haha
ik geef de voorkeur aan een foundation uit pompflesje en die dan opbrengen met een foundationborstel. Daar bereik ik het mooiste resultaat mee. Ik gebruik overigens sporadisch foundation, alleen op feestjes en met kerst enzo. Heb deze nog niet geprobeerd maar mijn zus krijgt hem met kerst waarschijnlijk van mam, dus dan gaan we eens even testen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven