Mode & Beauty alle pijlers

Norfy jeans

19-09-2020 00:18 4 berichten
Hebben jullie ervaring met Norfy jeans en hoe die vallen? Ik heb een smalle taille in combinatie met flinke heupen en kont en bovenbenen. Meestal past maat 44 als er stretch in zit, anders kan ik het wel vergeten en zit maat 46 ook niet, want boven weer te wijd. High waist staat het mooist, anders snel last van een te laag zittende broek.
En andere tips voor goedzittende broeken en jeans ( niet te duur) zijn heel welkom.
Kijk eens bij MSmode, die zijn er voor.
Toen ik ooit nog een slanke taille had (voor de kinderen er waren) liet ik te grote broeken innemen helemaal tot het goed zat. Goedkope broeken, 15 euro aanpassen en dan zaten ze perfect. Was ik max 50 euro kwijt aan een broek.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet echt een smalle taille, maar wel forse bovenbenen en daarboven smaller. Ik ben fan van de ltb spijkerbroeken, zitten bij mij goed op m’n benen en op de band met riem helemaal goed. Even goed kijken welk model, dat ze niet te laag vallen, die vind ik niet fijn.

Spijkerbroeken maat 33 heb ik meestal en confectiemaat 44/46 afhankelijk van model.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven