Mode & Beauty alle pijlers

“Normale” bh

17-03-2019 10:42 83 berichten
Waar in de winkelstraat kun je bh’s krijgen zonder opvulling/tepelverhulling en zonder beugel? Geen sport-bh, maar gewoon een bh met twee cups.
Standaardmaat.

Hunkemöller, Hema, Hudson Bay, Bijenkorf en zelfs H&M al geprobeerd :|
Anders kun je nog naar de lingeriespeciaalzaak gaan; die hebben er genoeg zonder beugels en padding. Maar weet niet of je het dan voor maximaal 40 euro gaat redden.
Tijdschriftenverslindster schreef:
05-05-2019 17:31
Anders kun je nog naar de lingeriespeciaalzaak gaan; die hebben er genoeg zonder beugels en padding. Maar weet niet of je het dan voor maximaal 40 euro gaat redden.
Voor een bh die echt 100% naar mijn smaak is wil ik ook wel meer neertellen. Maar aangezien ik echt een makkelijke maat heb/had, ben ik gewoon niet gewend om er meer aan uit te geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag alleen maar BH's zoals jij omschrijft. Ik heb er totaal geen moeite mee om ze te vinden. Allen van Zalando:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Behalve de Hanro allemaal voor onder de 20 euro.
Als je aan de Duitse grens woont is een bezoek aan Galeria Kaufhauf ook een optie.

https://www.galeria-kaufhof.de/pds/sylv ... 1019337035

https://www.galeria-kaufhof.de/pds/sylv ... 3001188340
Lady_Day schreef:
05-05-2019 17:46
Ik draag alleen maar BH's zoals jij omschrijft. Ik heb er totaal geen moeite mee om ze te vinden. Allen van Zalando:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:cry: maar hier past mijn after pregenacy maat 85G toch never nooit in. Die bh's zijn gemaakt voor prachtige ronde B cupjes....

#ikwilplastischchirurgie
ClaireSophie schreef:
08-05-2019 12:05
:cry: maar hier past mijn after pregenacy maat 85G toch never nooit in. Die bh's zijn gemaakt voor prachtige ronde B cupjes....

#ikwilplastischchirurgie
Ik heb maat 85F en heb, na een aantal erg dure bh's, nu een aantal bh's van bon-prix. En die zitten met toch een partijtje fijn!
Niet duur (set van 3 voor 30 euro geloof ik) dus ik had er weinig van verwacht, maar ze dragen erg prettig.

Niet voorgevormd, wel met beugel.
Lady_Day schreef:
05-05-2019 17:46

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dank je wel.
Ik koop kleding liever in een fysieke winkel, en daar is het echt lastig om een dergelijke bh te vinden. Maar mocht ik nog eens vastlopen, dan weet ik dat ik bij Zalando kan bestellen.
zand-korrel schreef:
08-05-2019 12:08
Ik heb maat 85F en heb, na een aantal erg dure bh's, nu een aantal bh's van bon-prix. En die zitten met toch een partijtje fijn!
Niet duur (set van 3 voor 30 euro geloof ik) dus ik had er weinig van verwacht, maar ze dragen erg prettig.

Niet voorgevormd, wel met beugel.
Dank voor de tip! Ik ga even googlen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven