Mode & Beauty alle pijlers

onderkin weg

16-05-2018 20:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik heb een onderkin, ondanks dat ik dun ben. Hebben jullie ervaring met het wegwerken van een onderkin. of is dit totaal niet mogelijk?
-operatie?
-oefeneningen?
-cremes (wel eens gehoord dat de clarins cellute creme kan werken bij het verwerken van een onderkin)
Zet er een dyson tegen aan, hardste stand.
Zo geel als een kanariepiet
Gaat niet lukken.
Schoonzus heeft ook een peperdure operatie ertegenaan gegooid en de kin kwam gewoon terug.
Als de onderkaak ver naar achter staat dan kan het volgens mij wel gecorrigeerd worden met een kaakoperatie en beugels. Of de onderkin dan volledig weg is weet ik niet maar de kaaklijn wordt dan strakker.
Regenjasgeel schreef:
16-05-2018 21:00
Zet er een dyson tegen aan, hardste stand.

:HA:
Nou ja.. dat dus..
Wat Bobbypin zegt.
Ik heb ook snel een onderkin door een teruggetrokken onderkaak. Enige wat ik er aan doe is zoveel mogelijk mijn kaak wat naar voren doen. Maar niet te erg wat dat ziet er niet uit :proud:
Mijn broer is hier 4 jaren geleden aan geopereerd.
Erg mooi geworden.
Bij foto's maken je tong plat tegen je verhemeltje drukken. Ben je er iig tijdelijk vanaf.
Laten strak trekken bij de plastische chirurg.
ik geef mn bek ook maar een douw
Met deze oefening, ooit op joetjoep gevonden, is mijn kaaklijn en onderkin echt een stuk strakker geworden. Hoofd zover mogelijk naar achteren, puntje van je tong zover mogelijk naar achteren aanspannen voor 20 seconden. Als je het goed doet voel je alle spieren rondom dat gebied strak trekken. Ik doe dat zo'n 10 keer per dag al 2 jaar lang. Werkt super! Kaaklijn, kin en nek worden er echt strakker van.
Cremes zullen 100% zeker niet werken.

Tip: op foto's altijd omhoog kijken ;-D
Nee want op de lichaamsvetverdeling heb je geen invloed.

Bij mij is evenwel de laatste jaren het laatste restje onderkin verdwenen maar op die plek is de huid wel ruimer geworden.

Ik heb een tijdlang een ultrageluidapparaat (cavitatie) tot mijn beschikking gehad (een flink apparaat; niet zo'n handapparaatje) en toen heb ik het daarmee behandeld. Enorm saaaaie klus.

Ik weet niet met zekerheid wat geholpen heeft omdat ik ook twee kg lichter ben geworden door ziekte en ik was al dun. Maar er is nu niets meer van over behalve slappe huid. Ik wil je overigens niet aanmoedigen om voor 500 euro een apparaat te gaan kopen.
Dan moet het maar zoals het kan
ik meen dat cryolipolyse kan werken daarbij.
Gezichtyoga . Zoek maar op YouTube: face yoga . Een Aziatische mevrouw die heeft daar filmpjes waar ze allerlei oefeningen doet, ook tegen een onderkin.
Mijn mening is gestippeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven