onderkin weg
woensdag 16 mei 2018 om 20:55
woensdag 16 mei 2018 om 21:14
Nou ja.. dat dus..
woensdag 16 mei 2018 om 22:19
Met deze oefening, ooit op joetjoep gevonden, is mijn kaaklijn en onderkin echt een stuk strakker geworden. Hoofd zover mogelijk naar achteren, puntje van je tong zover mogelijk naar achteren aanspannen voor 20 seconden. Als je het goed doet voel je alle spieren rondom dat gebied strak trekken. Ik doe dat zo'n 10 keer per dag al 2 jaar lang. Werkt super! Kaaklijn, kin en nek worden er echt strakker van.
donderdag 17 mei 2018 om 10:47
Nee want op de lichaamsvetverdeling heb je geen invloed.
Bij mij is evenwel de laatste jaren het laatste restje onderkin verdwenen maar op die plek is de huid wel ruimer geworden.
Ik heb een tijdlang een ultrageluidapparaat (cavitatie) tot mijn beschikking gehad (een flink apparaat; niet zo'n handapparaatje) en toen heb ik het daarmee behandeld. Enorm saaaaie klus.
Ik weet niet met zekerheid wat geholpen heeft omdat ik ook twee kg lichter ben geworden door ziekte en ik was al dun. Maar er is nu niets meer van over behalve slappe huid. Ik wil je overigens niet aanmoedigen om voor 500 euro een apparaat te gaan kopen.
Bij mij is evenwel de laatste jaren het laatste restje onderkin verdwenen maar op die plek is de huid wel ruimer geworden.
Ik heb een tijdlang een ultrageluidapparaat (cavitatie) tot mijn beschikking gehad (een flink apparaat; niet zo'n handapparaatje) en toen heb ik het daarmee behandeld. Enorm saaaaie klus.
Ik weet niet met zekerheid wat geholpen heeft omdat ik ook twee kg lichter ben geworden door ziekte en ik was al dun. Maar er is nu niets meer van over behalve slappe huid. Ik wil je overigens niet aanmoedigen om voor 500 euro een apparaat te gaan kopen.
Dan moet het maar zoals het kan