Mode & Beauty alle pijlers

Onderooglidcorrectie

14-08-2014 13:40 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al heel lang in dubio over een onderooglidcorrectie. Nu de knoop doorgehakt en ik ga er voor. Ik hoor om me heen dat je beter eerst een bovenoogldicorrectie kan doen en dat je beter geen boven- en onderooglid correctie tegelijk kan doen. Gisteren consult gehad bij de Velthuis kliniek en volgens de arts is een onderooglidcorrectie (uitgebreide) mogelijk. De arts heeft niets vermeld van een bovenooglid correctie of afweging hiervoor. Wie heeft hiermee ervaring? Tevreden met de onderooglidcorrectie? Ervaring met kliniek? Met arts? Alvast bedankt voor de reacties!
MIjn moeder heeft vorig jaar boven en onder gelijk laten doen.

Ik was samen met haar en heb alleen boven laten doen.

Haar eerste dag was wat pittiger maar onze helingstijd was verder hetzelfde.

Heel mooi geworden trouwens.

Was niet bij de Velthuiskliniek maar bij ACCZ en volgens mij was zij ¤2400 kwijt samen.
Dank je wel Bieb2.0. Ik ga bij de kliniek iniormeren of ik misschien ook de ingrepen kan combineren.
Ik zie dat het een oud topic is, maar ik hoop dat sommige van jullie nog hun ervaringen willen delen met de onderooglidcorrectie (weghalen vetpockets onder mijn ogen). Ik overweeg het ook, maar lees veel over risico's en complicaties. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen op lange termijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven