Mode & Beauty alle pijlers

One shoulder jumpsuit

06-12-2014 22:45 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb over twee weken een kerstgala. Ik heb de perfecte one shoulder jumpsuit nodig. Weet iemand waar ik deze kan halen?

Charlotte
Halen nergens, kopen waarschijnlijk in een winkel
Frankly my dear, I don"t give a damn
Heb jij m misschien zelf in je winkeltje en hoop je dat we massaal gaan linken naar dat winkeltje hier?

Anders : google is je vriend!
Waarom one shoulder? Dat vind ik in alle gevallen minder mooi dan met twee bandjes.
Nou ik vind ze wel mooi met een schouder hoor, en ik heb er inmiddels al een hoop gezien, als je googlet word je ermee doodgegooid. Dus ik vraag me af waarom wij moeten helpen zoeken...
quote:betjebig schreef op 06 december 2014 @ 22:55:

Waarom one shoulder? Dat vind ik in alle gevallen minder mooi dan met twee bandjes.Ik de one shoulder die Ik had gepast stond mij heel mooi. Jammer genoeg was dat exemplaar de volgende dag uitverkocht.
quote:whopper schreef op 06 december 2014 @ 22:57:

Nou ik vind ze wel mooi met een schouder hoor, en ik heb er inmiddels al een hoop gezien, als je googlet word je ermee doodgegooid. Dus ik vraag me af waarom wij moeten helpen zoeken...Ik vind geen winkel waar het voor een betaalbare Prijs beschikbaar is, en sommige sites vertouw Ik niet
Waarom heb je die dan niet gekocht toen?

Het lijkt mij vooral heel koud eigenlijk
quote:S0LEIL schreef op 06 december 2014 @ 23:06:

Het lijkt mij vooral heel koud eigenlijk Ik had toen geen geld bij, en het feest is binnen
quote:S0LEIL schreef op 06 december 2014 @ 23:06:

Het lijkt mij vooral heel koud eigenlijk Lijkt mij ook.
http://www.wehkamp.nl/Zoe ... rpp=24&Blocks=0&View=Grid
quote:Istar_ schreef op 06 december 2014 @ 23:09:

[...]

Lijkt mij ook.Het is met lange pijpen
quote:cookiesandcream schreef op 06 december 2014 @ 23:05:

[...]

Ik vind geen winkel waar het voor een betaalbare Prijs beschikbaar is, en sommige sites vertouw Ik nietBetaalbaar is nogal een ruim begrip.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:whopper schreef op 06 december 2014 @ 23:13:

http://www.wehkamp.nl/Zoe ... rpp=24&Blocks=0&View=GridDankjewel
quote:himalaya schreef op 06 december 2014 @ 23:14:

[...]

Betaalbaar is nogal een ruim begrip.Ik ga geen 60 euro neerleggen voor een jumpsuit, ik moet ook nog wat aan mm voeten en mijn ouders gaan zekers niet bijleggen
quote:cookiesandcream schreef op 06 december 2014 @ 23:13:

[...]

Het is met lange pijpenJuiste blote armen en rug vind ik koud.
quote:cookiesandcream schreef op 06 december 2014 @ 23:14:

[...]

DankjewelVind je t wat? Ik zou m zó aantrekken als ik niet al een killer black dress had...
quote:Istar_ schreef op 06 december 2014 @ 23:17:

[...]

Juiste blote armen en rug vind ik koud.Opgekropt zitten in een aula met 600 anderen voor 3/4 uur? Ik denk niet dat ik het koud zal krijgen.
quote:whopper schreef op 06 december 2014 @ 23:19:

[...]

Vind je t wat? Ik zou m zó aantrekken als ik niet al een killer black dress had...Jazeker!! Ik zal 'm morgen meteen gaan passen
Ik vind 60 euro voor een jumpsuit een prikkie. Maar als scholier kun je dat natuurlijk niet betalen. Is er iemand in je omgeving handig met de naaimachine? Maak de jumpsuit na. Voor veel minder dan 60 euro heb je iets dat naar je smaak is.
quote:Istar_ schreef op 06 december 2014 @ 23:17:

[...]

Juiste blote armen en rug vind ik koud.Ja brrr. Ook binnen. Het is nou eenmaal geen zomer.
quote:sinnombre schreef op 06 december 2014 @ 23:20:

Ik vind 60 euro voor een jumpsuit een prikkie. Maar als scholier kun je dat natuurlijk niet betalen. Is er iemand in je omgeving handig met de naaimachine? Maak de jumpsuit na. Voor veel minder dan 60 euro heb je iets dat naar je smaak is.Mooie stof is ook duur hoor.
quote:S0LEIL schreef op 06 december 2014 @ 23:21:

[...]

Ja brrr. Ook binnen. Het is nou eenmaal geen zomer.Juist
quote:sinnombre schreef op 06 december 2014 @ 23:20:

Ik vind 60 euro voor een jumpsuit een prikkie. Maar als scholier kun je dat natuurlijk niet betalen. Is er iemand in je omgeving handig met de naaimachine? Maak de jumpsuit na. Voor veel minder dan 60 euro heb je iets dat naar je smaak is.Klopt ja, ik kan het mn moeder vragen. Ze heeft de laatste tijd toch niks te doen met dr naaimachine en zoekt al dagen iets te doen.
quote:Istar_ schreef op 06 december 2014 @ 23:23:

[...]

JuistAls u zou zien wat de meeste meisjes dragen zou u het er al koud van krijgen door naar ze te kijken . Minirokjes die meer iets weg hebben van een brede riem, open hakjes zonder enige stof zoals een panty en naveltopjes. Of hotpants waar hen kontjes uit hangen. Ik speel safe met m'n jumpsuit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven