Mode & Beauty alle pijlers

Online kleding bestellen

31-03-2010 15:34 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste medeformummers,

ik vroeg mij af of iemand hier ervaring heeft met het bestellen van kleding van de bon prix site?? Zijn ze snel in levering en hoe ervaar jij de kwaliteit van de kleding??

Is het vergelijkbaar met wehkamp en otto?

Bestel jij je kleding online?

Totaal aantal stemmen: 18

Ja, altijd! (39%)
Vaak (17%)
Soms (28%)
Nee nooit (17%)
Iets minder snel, kwaliteit meestal goed, maar soms wat dunnere stof bij de t-shirts. Gezien de veel lagere prijs vind ik de prijs/kwaliteitverhouding goed. En soms tref je het juist heel erg, ik had pas een driedelig damespak voor nog geen vier tientjes en die is echt heel mooi, met binnenvoering en al!
Heb er weleens dingen besteld, weet alleen niet meer hoe snel de levering was. Sommige artikelen zijn heel leuk en ook van goede kwaliteit, maar sommige artikelen vallen zwaar tegen en de kwaliteit is ook matig te noemen. Hangt er dus vanaf wat je wil bestellen.
Ik was aan het kijken voor wat jurken en shirts.

Vindt het altijd moeilijk te zien op internet was je nou precies krijgt, soms vallen de kleuren tegen.
Ik vind bon prix erg slecht.

De kleding past niet goed, de schoenen zitten niet lekker en de levering is erg traag.

Ik heb er een aantal keren besteld en nooit iets gehouden. Maar wel moest er iedere keer de verzendkosten betaald worden.

Ik zou het niet doen. maar dat is mijn mening.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik vind de kwaliteit van bon-prix niet denderend. Sommige stukken zijn erg leuk maar dat is de stof veel te dik of is de pasvorm wat vreemd. Ik vind ook dat donkere kleding snel verkleurd. Schoenen daarentegen vind ik wel super!

Ik vind dat de maten groot vallen.

Leverering duurde bij mijn eerste bestelling een dag of 6.
Heb er vorige week een jurkje besteld; werd al na een paar dagen bezorgd.

Viel me bepaald niet tegen; mooie kleuren, goede pasvorm en echt mooie stof voor een schijntje (ca. 40 euro).

Heb er ook wel eens een mooie trui voor man gekocht. Als je een beetje zoekt hebben ze best trendy, aparte dingen.
1x bij bonprix besteld, zeer lange levertijd (>4 weken), kwaliteit was erg slecht. Heb er daarna nooit meer besteld.

Ik bestel veel kleding online maar nooit meer bij bonprix.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Vorige week bij Bonprix besteld, zocht een jurk in een bepaalde kleur. Jurk viel erg tegen in het echt en stond niet mooi.

Had de bestelling binnen een week in huis. (Weliswaar door de brievenbus gepropt , maar goed, wat wil je voor 29,90? ).

Denk niet dat ik ooit nog eens iets ga bestellen daar.

Goedkoop, duurkoop verhaal in mijn optiek.
Een keer bij Bon Prix gekocht en doe dat nooit weer. Slechte kwaliteit, en de laarzen zagen er op het plaatje toch echt anders uit (zat plots geen rits in de laars, dat soort dingen).

Afknapper.
Kortom, verschillende meningen. Ik bestel er regelmatig iets en ja, er gaat ook regelmatig wat terug, maar dat komt omdat ik een enorme hekel heb aan winkelen dus gewoon veel in 1x bestel en het dan op mijn gemak pas.

Bestel gewoon wat en kijk voor jezelf of het iets voor je is. En dat je de verzendkosten moet betalen (voor de heenzending, het terugsturen kost niets) vind ik niet meer dan normaal en is overal zo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoi, ik heb een keer wat bij bon prix besteld maar vond de kwaliteit ook tegenvallen. Bestel nu wel eens wat bij denimwinkel en dat bevalt eigenlijk wel goed. Leuke merken, geen verzendkosten en snelle levering.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 02-04-2010 00:32
Reden: link niet toegestaan.
% gewijzigd
Bedankt voor alle reactie.

Jammer dat het regelmatig zo tegenvalt. Op de site zien de meeste dingen er echt wel leuk uit! Ga er nog maar eens over denken. En wat himalaya zegt is ook wel makkelijk, veel bestellen en dan zit meestal wel iets tussen.
quinty: toevallig een halterjurk? had um dan ook besteld in het blauw, stof viel me erg tegen, en de pasvorm ook. Heb inmiddels een leuk jurkje bij de h&m gehaald...

Neckermann is wel aan te raden! binnen 24 uur heb je het in huis! en de kwaliteit is me nog nooit tegen gevallen. Otto is ook minder vind ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven