online mode advies - kleding toegestuurd krijgen?
zaterdag 23 september 2017 om 16:09
ik heb net via een grote kleding site (geen naam ivm reclame) een hele vragenlijst ingevuld, foto en maten er bij en wat ik wel/niet wil. nu krijg ik een doos met allemaal kleding toegestuurd, setjes die ze mij adviseren. ik hoef alleen maar te houden wat ik leuk vind, ik mag alles weer terug sturen zonder kosten. Het lijkt me ontzettend handig als dit werkt want ik ben zo'n nitwit wat kleding betreft, ik vind het moeilijk om te combineren en te zien wat bij mijn figuur past. daarnaast vind ik kleding passen in een winkel echt niet fijn.
ik ben benieuwd wat ik nu toegestuurd krijg, of ze echt iets kunnen uitkiezen wat mij leuk staat.
wie heeft hier ervaring mee? is het wat, lukt het die stylistes om dingen samen te stellen op basis van de gegeven informatie? vond je de kleding die toegestuurd werd leuk?
ik ben benieuwd wat ik nu toegestuurd krijg, of ze echt iets kunnen uitkiezen wat mij leuk staat.
wie heeft hier ervaring mee? is het wat, lukt het die stylistes om dingen samen te stellen op basis van de gegeven informatie? vond je de kleding die toegestuurd werd leuk?
The past may be in tatters
But today is all that matters
woensdag 11 oktober 2017 om 19:07
Zojuist mijn box binnengekregen en ik moet zeggen boven verwachting aangezien het initiële voorstel niet zo leuk vond. De nieuwe outfits zijn echt leuk, toen had ik wel wat foto's opgestuurd waardoor de styliste denk ik beter wist wat te kiezen. keuzestress want er zitten echt prijzige zaken bij. Had er nog iemand een kortingscode...?
maandag 16 oktober 2017 om 16:10
Op basis van jullie positieve verhalen ook bij een grote online mode keten een box besteld. Met de stylist besproken dat t smart casual, jong, veel kleur moet zijn. En dat t voor werk bedoeld is. Volgens mij ook goede voorbeelden ingestuurd van mij maar ook van wat ik graag zou willen (kleur, prints etc) Bij De preview was wel mooi, maar wel veel opmerkingen gemaakt dat ik t niet zo af zitten. Er is 1 aanpassing gemaakt.
Ik snap de outfit combinaties maar ik denk dat ik mssn maar 1 kledingstuk houd.
Een top die meegestuurd is zo kort dat je altijd een stukje blote buik ziet. De kleding is mooi maar meer iets voor iemand die 15 jaar ouder is (ik ben eind 20). De kleding is op 1 uitzondering na effen en ik heb 1 blauw/lichtblauw gevlekte rok. Verder veel roestoranje en zwart of wit. Ik heb een vrij grote cup(f) en bij 2 topjes een diep decollecte. Niet gepast voor werk.
De combinaties zijn op papier mooi, maar niet op mijn wensen of lichaam, iets waar ik toch verwacht dat ze rekening mee houden. Ben echt teleurgesteld.
Zou t helpen als ik een andere stylist probeer of verwacht ik te veel?
Ik snap de outfit combinaties maar ik denk dat ik mssn maar 1 kledingstuk houd.
Een top die meegestuurd is zo kort dat je altijd een stukje blote buik ziet. De kleding is mooi maar meer iets voor iemand die 15 jaar ouder is (ik ben eind 20). De kleding is op 1 uitzondering na effen en ik heb 1 blauw/lichtblauw gevlekte rok. Verder veel roestoranje en zwart of wit. Ik heb een vrij grote cup(f) en bij 2 topjes een diep decollecte. Niet gepast voor werk.
De combinaties zijn op papier mooi, maar niet op mijn wensen of lichaam, iets waar ik toch verwacht dat ze rekening mee houden. Ben echt teleurgesteld.
Zou t helpen als ik een andere stylist probeer of verwacht ik te veel?
maandag 16 oktober 2017 om 19:08
Heb vrijdag mijn box ook uitgepakt, leuk zo na de vakantie!
Zaten wel wat mooie dingen in, en ook een aantal dingen die niet pasten, of gewoon niet mooi waren..
Uiteindelijk 1 blouse (katoen, met allemaal uiltjes erop), 1 trui (heel zacht, met een soort camouflagepatroon erop van groen, blauwgrijzig en brons) en 1 broek (nette zwarte spijkerbroek, zat precies goed, wel duur.. 100 euro) gehouden!
Gekke is nu alleen dat de box dus is bezorgd, volgens PostNL is dit ook gebeurd, maar in mijn Zalon account staat nog steeds dat ie onderweg is.. dus tot die tijd krijg ik ook geen info over hoe ik dingen kan omruilen (wil 1 blouse misschien nog in grotere maat proberen) en hoe het zit met terugsturen en betalen enzo..
Zaten wel wat mooie dingen in, en ook een aantal dingen die niet pasten, of gewoon niet mooi waren..
Uiteindelijk 1 blouse (katoen, met allemaal uiltjes erop), 1 trui (heel zacht, met een soort camouflagepatroon erop van groen, blauwgrijzig en brons) en 1 broek (nette zwarte spijkerbroek, zat precies goed, wel duur.. 100 euro) gehouden!
Gekke is nu alleen dat de box dus is bezorgd, volgens PostNL is dit ook gebeurd, maar in mijn Zalon account staat nog steeds dat ie onderweg is.. dus tot die tijd krijg ik ook geen info over hoe ik dingen kan omruilen (wil 1 blouse misschien nog in grotere maat proberen) en hoe het zit met terugsturen en betalen enzo..
maandag 16 oktober 2017 om 20:31
May ka gewoon een lokaal klein winkeltje in een dorp ;-
adelaar leuk dat de box mee viel, heb je veel gehouden?
shine, bij jou viel het duidelijk tegen. Ik denk dat een andere stylist veel uit kan maken. Iemand die meer aandacht besteed aan het uitzoeken, ik heb het idee dat het erg verschilt per stylist. en hij/zij moet natuurlijk wel bij jouw smaak passen.
chocoladeaardbei je krijgt over een paar dagen een bericht van Zalon met meer info over betalen en omruilen enzo. In de doos zat bij mij een sticker die je op de retourdoos kan doen, en dan via postnl het terug sturen.
adelaar leuk dat de box mee viel, heb je veel gehouden?
shine, bij jou viel het duidelijk tegen. Ik denk dat een andere stylist veel uit kan maken. Iemand die meer aandacht besteed aan het uitzoeken, ik heb het idee dat het erg verschilt per stylist. en hij/zij moet natuurlijk wel bij jouw smaak passen.
chocoladeaardbei je krijgt over een paar dagen een bericht van Zalon met meer info over betalen en omruilen enzo. In de doos zat bij mij een sticker die je op de retourdoos kan doen, en dan via postnl het terug sturen.
The past may be in tatters
maandag 16 oktober 2017 om 22:06
Mijn box is ook binnen! Viel een beetje tegen, ook zat er een broek niet in, die wel op het papier met de outfits stond. Maar niet op de 'paklijst'. Jammer want die broek leek me wel leuk eigenlijk! Ik hou drie items, de rest gaat allemaal terug! Zaten echt een paar hele lelijke dingen in, waar ik van die hippe modemeisjes wel in zie lopen, maar mijzelf absoluut niet... snap ook niet zo goed hoe die stylist erbij komt... maar ach...
De items die ik uiteindelijk hou, zijn wel vrij 'veilig', maar dat geeft niet. Een tuniek, een mooi vest, en een leuk jasje. Kan ze goed combineren met de kleding die ik al heb, dus ben er blij mee! Vond het vooral leuk die enorme doos waarin alles zo mooi verpakt is te ontvangen!
Heb ook nog geen mail ontvangen, en bij mij staat in mijn profiel ook nog steeds dat de box onderweg is... ach, geef het nog een paar dagen, en dan ga ik zelf mailen. Heb al vaker bij Zalando besteld, en er is nog nooit iets mis gegaan
Al met al, ga het over een tijdje misschien nog een keer proberen, maar wel een andere stylist denk ik...
De items die ik uiteindelijk hou, zijn wel vrij 'veilig', maar dat geeft niet. Een tuniek, een mooi vest, en een leuk jasje. Kan ze goed combineren met de kleding die ik al heb, dus ben er blij mee! Vond het vooral leuk die enorme doos waarin alles zo mooi verpakt is te ontvangen!
Heb ook nog geen mail ontvangen, en bij mij staat in mijn profiel ook nog steeds dat de box onderweg is... ach, geef het nog een paar dagen, en dan ga ik zelf mailen. Heb al vaker bij Zalando besteld, en er is nog nooit iets mis gegaan
Al met al, ga het over een tijdje misschien nog een keer proberen, maar wel een andere stylist denk ik...