Mode & Beauty alle pijlers

online mode advies - kleding toegestuurd krijgen?

23-09-2017 16:09 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb net via een grote kleding site (geen naam ivm reclame) een hele vragenlijst ingevuld, foto en maten er bij en wat ik wel/niet wil. nu krijg ik een doos met allemaal kleding toegestuurd, setjes die ze mij adviseren. ik hoef alleen maar te houden wat ik leuk vind, ik mag alles weer terug sturen zonder kosten. Het lijkt me ontzettend handig als dit werkt want ik ben zo'n nitwit wat kleding betreft, ik vind het moeilijk om te combineren en te zien wat bij mijn figuur past. daarnaast vind ik kleding passen in een winkel echt niet fijn.

ik ben benieuwd wat ik nu toegestuurd krijg, of ze echt iets kunnen uitkiezen wat mij leuk staat.

wie heeft hier ervaring mee? is het wat, lukt het die stylistes om dingen samen te stellen op basis van de gegeven informatie? vond je de kleding die toegestuurd werd leuk?
The past may be in tatters
But today is all that matters
gruffalo schreef:
01-10-2017 10:26
ik heb mijn doos nog niet terug gestuurd, ik blijf toch twijfelen. de blazer vind ik wel mooi maar ik blijf het (te) veel geld vinden. maar het is wel iets wat jaren mee zal gaan. hm. kinderen, man en vriendin vinden dat ik het moet houden, ik moet mezelf alleen zover krijgen ;-)
Als je denkt dat je de blazer morgen aan wil trekken, zou ik em houden.
Als je denkt dat hij "ooit wel eens van pas kan komen", zou ik hem terugsturen.
https://www.zalando.nl/comma-aermellos- ... b-q11.html

Bovenstaande link is de blouse

https://www.zalando.nl/kiomi-korte-jurk ... i-g11.html

En de jurk.

Ik kan de blazer niet meer vinden. Maar het is een model met strikceintuur, beetje vaag belijnde strepen in warme tinten paars met iets geels erdoorheen. Klinkt niet echt mooi, lees ik nu, maar hij is mooi!
De rest van de doos heb ik direct vandaag terug gestuurd, dan kom ik ook niet meer in de verleiding. Gruffalo, gun jezelf die mooie blazer toch! Die zijn lastig te vinden, perfecte basic blazers!
Ik vind het een topuitvinding. Wat een heerlijke tijd leven we toch in.
Hoeveel tijd heb je om de box terug te sturen als je hem binnen gekregen hebt? Of staat dat er niet bij? Ik krijg hem komende week als het goed is binnen, maar ben dan op vakantie (wordt bij mijn ouders bezorgd).. niet dat je maar 3 dagen om te kiezen hebt.. wel 14 dagen ofzo, toch?
@chocoladeaardbei ik zie het niet op de papieren staan die er bij zitten. misschien even bellen?

@jufjoke wat leuk om te zien! het zijn kleuren die mij niet staan maar ik kan me voorstellen dat het bij bepaalde kleuren haar/ogen/huid juist ontzettend mooi kan staan. leuk!

ik heb de doos vandaag terug gestuurd, zonder het colbertje, de trui en de ketting. Ik vind het fijn om iets te hebben wat een combi is tussen casual maar toch ook sjiek/netjes. Dit kan ik heel goed bij klanten aan, maar is niet te overdone. dus ja ik zal het vaak aan hebben.
helaas zag ik wel dat het colbertje niet gewassen kan worden, het moet naar de stomerij staat op het label. hm. daar kom ik eigenlijk nooit meer, ik gooi het allemaal zo in de wasmachine op lage temperatuur enzo. dit vind ik wel een vervelende. voor die prijs durf ik het eigenlijk ook niet aan om hem zelf te wassen.
@Gruffalo

Deze? Afbeelding

Deze dus: https://www.zalando.nl/marc-opolo-blaze ... ?zoom=true
Aan het typen...............
Heb er vandaag ook 1 aangemaakt. Ben erg benieuwd. Ben van goedkoop en niet strijken :$
Chocoladeaardbei schreef:
01-10-2017 21:11
Hoeveel tijd heb je om de box terug te sturen als je hem binnen gekregen hebt? Of staat dat er niet bij? Ik krijg hem komende week als het goed is binnen, maar ben dan op vakantie (wordt bij mijn ouders bezorgd).. niet dat je maar 3 dagen om te kiezen hebt.. wel 14 dagen ofzo, toch?
.
.
Ik neem aan zoals gebruikelijk bij (online) aankopen minimaal twee weken.
Ik heb een voorbeeld gekregen van 'mijn styliste'.

Valt me niet tegen zo op het eerste gezicht. Ik vind het wel jammer dat er geen echte outfits zijn gemaakt volgens mij, dat had mij juist leuk en vooral handig geleken...
Hetvrijewoord schreef:
02-10-2017 16:52
Ik heb een voorbeeld gekregen van 'mijn styliste'.

Valt me niet tegen zo op het eerste gezicht. Ik vind het wel jammer dat er geen echte outfits zijn gemaakt volgens mij, dat had mij juist leuk en vooral handig geleken...
Bij de uiteindelijke box zit een formulier met outfits van de items, inclusief toelichting. Handig!
Net mijn preview gekregen. In het commentaar erbij heeft ze aangegeven hoe ze te combineren zijn en welke outfits je er allemaal mee kunt maken.

Zitten echt leuke dingen bij. Alleen de schoenen vond ik allemaal niks.
Nu maar afwachten of het past en hoe het staat.
wat leuk jullie reacties, en dat het ook zo positief is vaak!

ik heb gister een email gekregen over hoe te retourneren (maar de doos is allang weer weg) en ik kon ook online mijn mening geven over de toegestuurde items. dat kan een volgende keer weer gebruikt worden.

beertje dat is 'm inderdaad. En dan een rood truitje er onder om hem minder saai te maken, lange ketting en zwarte broek.
Ik vraag het nog maar een keer ;-) heeft er iemand nog een kortingscode voor mij?
Ik heb er wel eentje voor wie wil!

Nou, Kris mijn stylist zou maandag al mijn box klaarmaken. Stond er steeds, 'vertraagd, we hebben Kris een herinnering gestuurd'. Kreeg ik vandaag een mail van Kris of ik foto's van mezelf wil opsturen, en of er items zijn waar ik al jaren naar op zoek ben. Ook of ik foto's van stylen die ik leuk vind wil toevoegen... dat laatste wil ik best doen, maar hebben jullie ook foto's van jullie zelf opgestuurd? Zit daar helemaal niet op te wachten eigenlijk, al snap ik wel dat dat voor hem handiger is...
duurt wel lang zo!
Florette schreef:
04-10-2017 18:30
Nou, Kris mijn stylist zou maandag al mijn box klaarmaken. Stond er steeds, 'vertraagd, we hebben Kris een herinnering gestuurd'. Kreeg ik vandaag een mail van Kris of ik foto's van mezelf wil opsturen, en of er items zijn waar ik al jaren naar op zoek ben. Ook of ik foto's van stylen die ik leuk vind wil toevoegen... dat laatste wil ik best doen, maar hebben jullie ook foto's van jullie zelf opgestuurd? Zit daar helemaal niet op te wachten eigenlijk, al snap ik wel dat dat voor hem handiger is...
duurt wel lang zo!
He, wat jammer. Nee, ik had daar ook allemaal niet zo'n zin in. Dus ook niet gedaan. Alleen de formulieren ingevuld, verder niets, ook geen telefoongesprek. Toch heeft Ciska het heel goed gedaan, en ook snel. Wat jammer dat het zo loopt, dan heb je er gelijk al minder zin in.
Patricia was ook heel snel. Telefoongesprek had ik geen zin in, uiteindelijk wel foto's opgestuurd. Kan me voorstellen, dat ze die best kunnen gebruiken om je echt goed advies te geven.

Alleen blijkbaar vind ik nu teveel leuk en dat kan niet in 1 box. Ze heeft nagevraagd bij de helpdesk of het toch mag.
Mijn box kwam vandaag binnen!

En nu heb ik een probleem want ik wil bijna alles houden :mrgreen:

Echt super fijne stukken, heel mooi en het staat me goed, en leuk bij elkaar gezocht!
Captain_Obvious schreef:
04-10-2017 21:45
Mijn box kwam vandaag binnen!

En nu heb ik een probleem want ik wil bijna alles houden :mrgreen:

Echt super fijne stukken, heel mooi en het staat me goed, en leuk bij elkaar gezocht!
Wat fijn. Dat voelt toch echt als een cadeau, vond ik. Geniet ervan!
Jufjoke schreef:
04-10-2017 22:04
Wat fijn. Dat voelt toch echt als een cadeau, vond ik. Geniet ervan!
Ja alleen de box al, het is een hele beleving al met al
IK heb gekregen:
Spijkerjack. Super tof en zit heerlijk
Grijze skinny. Zit goddelijk, ziet er tof uit
Zwarte skinny. Idem.
Colbert met leer"streepje". Leuk idee maar staat me niet
Wit, rood en blauw blouseachtig shirt. Alledrie heel leuk.
Bordeaurood truitje. Staat me qua model niet zo
Donkerblauwe blouse met vogeltjes oid in het wit erop. Erg leuk maar iets te groot.
Zwarte pantalon. Mooi maar niet heel speciaal en veel te duur (120 euro)
Een pantalon van een soort joggingstof, veel te groot. Wel aardig idee maar beetje gek stofje.

Geen schoenen, had ze wel in de preview maar heb toen aangegeven dat online schoenen kopen lastig is ivm steunzolen dus ik denk dat ze toen dacht, laat maar
tvp. Dit is echt iets wat ik heel goed gebruiken! Alleen ben ik net zwanger, dus ik denk dat ik dit een tijdje aan me voorbij laat gaan. Wie weet over een jaar :-)
ik had van verschillende mensen positieve verhalen gehoord over een nieuw boetiekje in de stad. ik ben daar heen geweest, en was de enige in de winkel. en ik ben daar zo goed geholpen! Ik ging de kleedkamer in en twee verkopers kwamen me van alles brengen. ik kon zeggen wat ik wel/niet wilde en wat ik mooi vond. ik ben daar uiteindelijk zo goed geslaagd! en dat voor niet belachelijk veel geld.
ik geloof toch dat dat beter werkt dan het digitale gebeuren...!
Waar? Waar?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Nou! Mijn box is besteld en komt mijn kant op! Gisteren kreeg ik de preview. Zaten leuke items bij, en ook een paar net niet. Die heb ik aangegeven niet mooi te vinden en waarom niet. En een jurkje die ik erg leuk vond, maar zelf nooit zou pakken uit het rek. En dacht, ach waarom niet, kan hem gewoon terug sturen! Net een mail gehad dat mijn box word ingepakt, maar kan dus niet meer zien wat ik krijg... ben wel benieuwd hoe het met de afgekeurde items zit. Worden die dan omgeruild?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven