Mode & Beauty alle pijlers

Onzichtbare beugel

03-02-2009 10:14 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs een artikel gelezen over een 'onzichtbare beugel'.

Inmiddels boven de dertig en mijn tanden staan ver naar voren en zou een beugel een goede oplossing zijn. Slotjes dat vind ik zo'n horror en daarom zou een onzichtbare beugel de uikomst zijn. Onlangs heb ik het een en ander gelezen over de onzichtbare beugel. Wie heeft er ervaring mee en kan het aanraden? Het is behoorlijk prijzig en gezien het nog redelijk nieuw is kan ik weinig vinden over mensen die er ervaring mee hebben, behalve praktijken die het aanprijzen.
quote:mopper24 schreef op 05 februari 2009 @ 00:40:

Ik overweeg om weer eens een zoektocht te gaan verrichten, Lotte waar zit je ortho?Als ik dat hier zeg krijg ik op m'n falie, want je mag volgens de regels geen reclame maken. Maar ik heb je een uitnodiging gestuurd om vrienden te worden op het forum. Dan kun je elkaar ook privé-berichtjes sturen, en kan ik je vertellen wie mijn ortho is.
He Lotte ik heb hem geaccepteerd! Ben erg benieuwd,

Super!
Berichtje is verstuurd hoor mopper!
He Lotte, ik woon in Amsterdam. Maar met de trein is Leiden denk ik binnen 45 min te doen. Mijn ortho toendertijd zat in Laren en dat was vanuit Amsterdam ook ruim een uur. Ik heb mijn verzekeraar een mail gestuurd over de mogelijkheden en als ik nog wel een behandeling mag die vergoed zal worden. Even afwachten wat zij vergoeden omdat ik al 75% vergoed heb gekregen 4 jaar geleden. Site van de ortho ziet er goed uit! Voor mij wordt het te prijzig om het volledige bedrag zelf te betalen, ik studeer namelijk nog.

Thanxs voor je berichtje!
Succes mopper, ben benieuwd wat je verzekering zegt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven