Mode & Beauty alle pijlers

Oogschaduwbasis

22-11-2012 13:13 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
AAAHHH ik word er zo moe van! Heb je je mooi opgemaakt en dan na een paar uur zit mijn oogschaduw alweer in de lijntjes

Ik gebruik nu de oogschaduwbasis van de hema maar ja dat helpt dus ook niks. Wie heeft voor mij de ultieme oplossing/product??!!
Mac paintpot. Niets anders blijft bij mij zitten.
Oogschaduwbasis van MAC is de enigste die werkt bij mij.
Hema werkt voor mij goed, maar Etos heeft ook fijne
Hema enzo is misschien leuk als je 'uitpuilende' ogen hebt, maar bij diepliggende ogen zonder/kleine oogleden doet het niks.
Die van Urban Decay, ModelCo en MAC vind ik erg fijn.
Hey Lily!

Ik heb geloof ik geen uitpuilende ogen hoor.

Ikzegniksovermijnwallendieweluitpuilen
Het is zo frustrerend, want mij oogleden zijn vrij vet maar mijn gezicht droog... Jaa echt een wereld probleem whahaha. Over die urban primer heb ik vaker goede berichten gehoord. Ik zal eens op zoek!
geen hema troep kopen. mac is inderdaad heel goed
Ik gebruik Etos eigen merk, werkt super!
Mac oogschaduwbasis. En koop er dan meteen een paar goede oogschaduwtjes van. Die blijven ook zonder basis best heel goed zitten.
Too faced shadow insurance, verkrijgbaar bij Sephora.
Mac prep en prime oogschaduwbasis.
Misschien stomme vraag hoor, maar ik lees hier veel over Mac, maar ik zie het nooit in de winkel. Waar is het te koop?
Die van Pupa!

Heb ook een hele zoektocht moeten doen, maar ik vind die van Pupa het beste werken. Smeert fijn uit, en zorgt dat je oogschaduw een hele dag (en avond) blijft zitten.
MAC heeft counters in de Beijenkorf, o.a. in Eindhoven, Arnhem en Den Haag. In Amsterdam zit ook een pro-store (dus een winkel met alleen MAC producten) en je kunt het online kopen.
Ohw kan hier nog veel leren zie ik, wist niet eens dat oogschaduwbasis bestaat.... Ik doe foundation en dan compactpoeder eroverheen, of alleen de poeder.
Too Faced Shadow Insurance te koop bij Sephora voor ongeveer 15 euro. Heb zo'n tube nu al dik 1,5 jaar en nog steeds niet op. Heb je weinig van nodig, smeert goed uit, en je oogschaduw blijft gegarandeerd zitten.
nooit geweten dat je voor onder je oogschaduw ook een basis kan leggen.

Heb je dan niet enorm het gevoel, dat je behoorlijk dicht gesmeerde oogleden hebt?
quote:ringelding schreef op 22 november 2012 @ 14:24:

Heb je dan niet enorm het gevoel, dat je behoorlijk dicht gesmeerde oogleden hebt?ja, maar dat vinden we lekker
Mac is trouwens ook te koop bij de Douglas in Utrecht.
quote:ringelding schreef op 22 november 2012 @ 14:24:

Heb je dan niet enorm het gevoel, dat je behoorlijk dicht gesmeerde oogleden hebt?Nee, die van TooFaced is licht, en voel je dus niet. Het zorgt er alleen voor dat je oogschaduw veel beter blijft zitten en daarnaast komen de kleuren van de oogschaduw beter uit.
Ja, die van too faced is super! Voel je niets van en maakt de kleuren mooier en allerbelangrijkst: mijn oogschaduw blijft de hele dag perfect zitten waar het hoort! Gekocht bij de sephora
ooh ik gebruik gewoon essence oogschaduw basis van de i love stage collectie

is voor mij prima genoeg :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven