Op tv...welke make-up?
vrijdag 28 januari 2011 om 17:54
Morgen worden er filmopnames gemaakt voor een tv-programma. Ik hoef niet dik in de grime, maar wil toch wel wat make-up op om een blote billengezicht te vermijden. Normaal gesproken draag ik nooit make-up en draag ik een bril. Ik heb morgen lenzen in.
Ik heb een heel licht tintje(mediterraan) en snel last van donkere kringen om mijn ogen, die door de bril niet opvallen.
Welke make-up zou ik moeten gebruiken? Graag tips, kan ik zo nog even naar de drogist....
Alvast bedankt!
Ik heb een heel licht tintje(mediterraan) en snel last van donkere kringen om mijn ogen, die door de bril niet opvallen.
Welke make-up zou ik moeten gebruiken? Graag tips, kan ik zo nog even naar de drogist....
Alvast bedankt!
vrijdag 28 januari 2011 om 18:01
vrijdag 28 januari 2011 om 18:03
Een mooie foundation, oogschaduw, evt. een lijntje oogpotlood en wat lippenstift en mascara. evt. een beetje blusher. Weet dat je er op tv altijd bleker op staat. Iedereen heeft altijd een behoorlijke laag op.
Is er geen prof. visagiste aanwezig?
Is er geen prof. visagiste aanwezig?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 28 januari 2011 om 18:04
Als je niet gewend bent om make-up te gebruiken zal ik niet morgen gaan experimenteren. Dan zou je nu al iets moeten proberen. Is er koopavond bij jullie?
Vraag anders een vriendin om hulp.
Ik neem aan dat je vloeibare make-up wilt proberen? Dat kan ook heel raar uitpakken als je de verkeerde kleur hebt.
Zelf gebruik ik het nooit maar ik heb het weleens geprobeerd en bij mij word het altijd een soort van cracuele.
Misschien is het veiliger om voor een compact poeder te gaan, dan kan er minder mis gaan.
En 1 tip heb ik altijd onthouden en die geldt volgens mij unaniem: kies altijd een tint die net iets lichter is dan je huid, dat oogt natuurlijker.
Vraag anders een vriendin om hulp.
Ik neem aan dat je vloeibare make-up wilt proberen? Dat kan ook heel raar uitpakken als je de verkeerde kleur hebt.
Zelf gebruik ik het nooit maar ik heb het weleens geprobeerd en bij mij word het altijd een soort van cracuele.
Misschien is het veiliger om voor een compact poeder te gaan, dan kan er minder mis gaan.
En 1 tip heb ik altijd onthouden en die geldt volgens mij unaniem: kies altijd een tint die net iets lichter is dan je huid, dat oogt natuurlijker.
vrijdag 28 januari 2011 om 18:06
vrijdag 28 januari 2011 om 18:12
vrijdag 28 januari 2011 om 18:13
quote:Maleficent schreef op 28 januari 2011 @ 18:11:
Kun je niet morgen eerst snel naar een Douglas schieten in de buurt?Had je daar niet dat je vroeger ook wel eens door iemand daar opgemaakt kon worden? Of is dat de Bijenkorf?
Kun je niet morgen eerst snel naar een Douglas schieten in de buurt?Had je daar niet dat je vroeger ook wel eens door iemand daar opgemaakt kon worden? Of is dat de Bijenkorf?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 28 januari 2011 om 18:38
vrijdag 28 januari 2011 om 18:43