Opfrissen!
vrijdag 29 december 2017 om 16:59
Hoe minder ik er op smeer hoe beter het er uit gaat zien.
Sporten helpt om er fris uit te zien, niet te veel cardio hooguit een HIIT en wat kracht en daarna in de sauna. Beetje olie op je lijf, blauwe blik niveau op je gezicht, lipgloss en mascara, je haar op zijn kop fohnen (volume) en je kunt er weer tegen aan.
Sporten helpt om er fris uit te zien, niet te veel cardio hooguit een HIIT en wat kracht en daarna in de sauna. Beetje olie op je lijf, blauwe blik niveau op je gezicht, lipgloss en mascara, je haar op zijn kop fohnen (volume) en je kunt er weer tegen aan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 29 december 2017 om 17:02
- Kijk eens naar je vitamine gehaltes. Haaruitval is vaak een teken van een vitaminegebrek.
- Zorg dat je haar altijd schoon is. Vet haar (en ja ook ik heb die dagen heus) maakt vreselijk onverzorgd.
- Ga je lippen insmeren om ze weer zacht te krijgen.
- Maak je gezicht elke avond schoon.
- Zorg dat je kleding schoon is.
Zo kom je al een heel eind denk ik. De extraatjes zijn mooie make-up, een nieuw kapsel, nieuwe outfit.
Misschien is er een vriendin die je daarbij wil helpen?
- Zorg dat je haar altijd schoon is. Vet haar (en ja ook ik heb die dagen heus) maakt vreselijk onverzorgd.
- Ga je lippen insmeren om ze weer zacht te krijgen.
- Maak je gezicht elke avond schoon.
- Zorg dat je kleding schoon is.
Zo kom je al een heel eind denk ik. De extraatjes zijn mooie make-up, een nieuw kapsel, nieuwe outfit.
Misschien is er een vriendin die je daarbij wil helpen?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
vrijdag 29 december 2017 om 17:11
Lekker naar de Douglas om je te laten adviseren over de foundation kleur.
Verder je gezicht elke ochtend en abo d reinigen en een goede moisturizer gebruiken. Desnoods een goede toner clinique bevalt mij erg goed. Ik gebruik daarbij twee crèmes sochtends en s avonds.
Je haar verder max twee keer per week wassen en wissel shampoos eens i n de zoveel tijd af. Smeer er eens een kwartier voor het douchen olijfolie in.
Ook lekker voor je lippen is een scrub van kokosolie en suiker daarna lekker vaseline erop.
Eet verder goed groente en fruit en drink veel water!
Verder je gezicht elke ochtend en abo d reinigen en een goede moisturizer gebruiken. Desnoods een goede toner clinique bevalt mij erg goed. Ik gebruik daarbij twee crèmes sochtends en s avonds.
Je haar verder max twee keer per week wassen en wissel shampoos eens i n de zoveel tijd af. Smeer er eens een kwartier voor het douchen olijfolie in.
Ook lekker voor je lippen is een scrub van kokosolie en suiker daarna lekker vaseline erop.
Eet verder goed groente en fruit en drink veel water!
vrijdag 29 december 2017 om 17:28
Wat betreft kapsel: vraag advies aan een goede kapper. Hij ziet hoe je haar valt en kan een coupe adviseren. En een kleurtje er in kan wonderen doen.
Als je geen make up gewend bent kan je ook beginnen met een bb cream. Net wat fijner dan een foundation.
Drink genoeg en zorg voor je vitamines. Dat doet ook wonderen voor huid en haar.
Als je geen make up gewend bent kan je ook beginnen met een bb cream. Net wat fijner dan een foundation.
Drink genoeg en zorg voor je vitamines. Dat doet ook wonderen voor huid en haar.
zaterdag 30 december 2017 om 16:13
Ik zou ook zeggen ga eens naar een goede kapper en vraag advies. Als je niet zo heel vaak make-up draagt zou ik zelf niet naar de Douglass gaan. Die dames daar vind ik allemaal erg zwaar opgemaakt en daar moet je echt van houden. Misschien kun je eens een kleurenanalyse laten doen. Dan weet je welke kleuren (kleding en make-up) je het mooiste staan.
Ook 1 x per week een masker in je haar en op je gezicht en af en toe een goede manicure/pedicure en een leuk kleurtje op je (teen)nagels doen al wonderen. Althans, bij mij dan;)
Ook 1 x per week een masker in je haar en op je gezicht en af en toe een goede manicure/pedicure en een leuk kleurtje op je (teen)nagels doen al wonderen. Althans, bij mij dan;)
zaterdag 30 december 2017 om 16:22
Toch tutorials lezen/kijken. Ik gebruik zelf minerale make up, moet je even onder de knie krijgen maar is beter voor het gezicht (al is het maar om dat je je huid niet kapot wrijft tijdens het op brengen van vloeibare make up). Ik heb Minerallissima, is niet duur en gaat erg lang mee.
Verder heb ik baat bij een echt goede kliniek bij een esthetisch arts, mbt huid verbetering. Is niet goedkoop, producten zijn duur en behandelingen nog veel duurder, maar ik heb het er voor over. Je kunt denken aan laser en producten die je huid herstellen en exfoliëren.
Verder je haar: mij helpt Olaplex als herstelkuur en ik zou je vitaminen laten checken bij de huisarts. Vitamine D, visolie en zo helpt. En biologische kokosolie (even smelten in een pannetje) voor huid, haar en lippen wil ook wel helpen.
Voor bleke huid kun je Collistar druppels gebruiken, dat is een zelfbruiner die niet oranje wordt.
Verder heb ik baat bij een echt goede kliniek bij een esthetisch arts, mbt huid verbetering. Is niet goedkoop, producten zijn duur en behandelingen nog veel duurder, maar ik heb het er voor over. Je kunt denken aan laser en producten die je huid herstellen en exfoliëren.
Verder je haar: mij helpt Olaplex als herstelkuur en ik zou je vitaminen laten checken bij de huisarts. Vitamine D, visolie en zo helpt. En biologische kokosolie (even smelten in een pannetje) voor huid, haar en lippen wil ook wel helpen.
Voor bleke huid kun je Collistar druppels gebruiken, dat is een zelfbruiner die niet oranje wordt.
zaterdag 30 december 2017 om 17:13
Ik zou geen foundation gaan smeren of BB cream. Harstikke onnodig of je moet flinke huidvlekken hebben.
Goed kapsel en geen uitgroei en goede simpele snitten en stoffen qua kleding helpt echt.
Verder kan aangestipt puistje een matmakende, zonder verder veel kleur, poeder en een lipgloss en mascara en verzorgde wenkbrauwen nooit kwaad. De rest is bijzaak en eerlijk gezegd vind ik van die echt totaal opgemaakte dames ( hoe mooi ook) bijna nooit er echt 'fris' uit zien. Maar nep.
Goed kapsel en geen uitgroei en goede simpele snitten en stoffen qua kleding helpt echt.
Verder kan aangestipt puistje een matmakende, zonder verder veel kleur, poeder en een lipgloss en mascara en verzorgde wenkbrauwen nooit kwaad. De rest is bijzaak en eerlijk gezegd vind ik van die echt totaal opgemaakte dames ( hoe mooi ook) bijna nooit er echt 'fris' uit zien. Maar nep.
zaterdag 30 december 2017 om 17:19
Ik zie er het beste uit als ik mijn wallen wat wegwerk, mascara opdoe en een beetje blush.
Niet teveel make-up dus, echt opfrissen/accentueren.
Kijk naar je natuurlijke tinten. Ik ben erg blond van mezelf, ik gebruik dus een bruin/zwarte mascara, geen zwart, dat wordt te hard.
En verder is het zoveel uitproberen, ik heb zoveel miskopen gedaan qua make-up, ook als ik het bij de make-up boetiek kocht.
Kijk naar je natuurlijke tinten. Ik ben erg blond van mezelf, ik gebruik dus een bruin/zwarte mascara, geen zwart, dat wordt te hard.
En verder is het zoveel uitproberen, ik heb zoveel miskopen gedaan qua make-up, ook als ik het bij de make-up boetiek kocht.
zaterdag 30 december 2017 om 17:35
Ja die ook inderdaad. Dat helpt echt wel qua opfrislook.Perzina schreef: ↑30-12-2017 17:19Ik zie er het beste uit als ik mijn wallen wat wegwerk, mascara opdoe en een beetje blush.
zaterdag 30 december 2017 om 17:45
Dit kan ook bij de Etos, misschien iets laagdrempeliger voor TO (ik voel me daar in ieder geval wat meer op mijn gemak).
En ik vind dat lippenstift wonderen doet. De medewerkster van Etos heeft mij geholpen een mooie kleur te vinden, heel blij mee, kleine moeite, leuk resultaat.
Alleen kalmte kan ons redden.