Opleuken rolstoel
donderdag 7 maart 2013 om 01:20
Nah ja, Fant moet eraan geloven. Ik heb door mijn MS wat moeite met lopen, dat gaat hopelijk nog weleens wat beter maar ik zit nu al sinds begin januari thuis en op aanraden v de lieve mensen vd MS kliniek heb ik sinds vanmiddag een pracht ve leenrolstoel achter in de auto liggen.
Nou ja pracht het ding is beestachtig lelijk en ik ben nog best wel ijdel.
Dit is nog een lenertje, de komende maanden zal gekeken worden wat het beste is qua "vervoer". Mijn extra benen zien er zo uit:
Ik zat te denken aan shawltjes ofzoeits? Mag natuurlijk niet blijvend zijn. Zoon kwam al aan met vlaggetjes enzo mafketel is 22, dus die ziet moeders al aan komen scheuren met vlaggetjes
Nou ja pracht het ding is beestachtig lelijk en ik ben nog best wel ijdel.
Dit is nog een lenertje, de komende maanden zal gekeken worden wat het beste is qua "vervoer". Mijn extra benen zien er zo uit:
Ik zat te denken aan shawltjes ofzoeits? Mag natuurlijk niet blijvend zijn. Zoon kwam al aan met vlaggetjes enzo mafketel is 22, dus die ziet moeders al aan komen scheuren met vlaggetjes
Optimist tot in de kist!
donderdag 7 maart 2013 om 01:29
donderdag 7 maart 2013 om 01:30
donderdag 7 maart 2013 om 01:52
donderdag 7 maart 2013 om 03:22
Meisje hier paar straten verder leukt haar rolstoel altijd op met gekleurd tape...die wikkelt ze eromheen (met koninginnedag oranje) vaak roze met wit (om en om ze is 12) en soms rood-wit-blauw.
Roletjes koopt ze bij de Hema geloof ik.....ooit eens gevraagd maar spreek haar niet zo veel,ze zwaait meestal en raced door
Je woont niet in NL zie ik maar er zal daar ongetwijfeld ook wel zo'n soort winkel/Hema zijn?
Pfff ik blijf mijn posts aanpassen...
Mijn spellchecker probeert zoveel mogelijk taalfouten te maken..lijkt wel of ie op Ijslands staat of zo
Roletjes koopt ze bij de Hema geloof ik.....ooit eens gevraagd maar spreek haar niet zo veel,ze zwaait meestal en raced door
Je woont niet in NL zie ik maar er zal daar ongetwijfeld ook wel zo'n soort winkel/Hema zijn?
Pfff ik blijf mijn posts aanpassen...
Mijn spellchecker probeert zoveel mogelijk taalfouten te maken..lijkt wel of ie op Ijslands staat of zo
donderdag 7 maart 2013 om 03:50
donderdag 7 maart 2013 om 05:36
Wat een leuk idee. Houd jij, of iemand anders in je omgeving van breien en haken?
Zag deze afbeeldingen:
http://hartlabeur.files.wordpress.com/2 ... in-wol.jpg
Google anders even op rolstoel versiering, weet niet hoe ik alle plaatjes kan plakken.
Zag deze afbeeldingen:
http://hartlabeur.files.wordpress.com/2 ... in-wol.jpg
Google anders even op rolstoel versiering, weet niet hoe ik alle plaatjes kan plakken.
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.
donderdag 7 maart 2013 om 07:19
Als je iets van (bloemen)slingers wilt van de hema ofzo wil ik het best voor je kopen en opsturen. Ik ken je natuurlijk niet, maar je komt zo stoer en positief over dat ik dit graag voor je wil doen.
Deze vind ik ook leuk:
Bloemenslinger
Ook leuk in paars met roze.
Misschien kan je handige dochter aan de slag.
Deze vind ik ook leuk:
Bloemenslinger
Ook leuk in paars met roze.
Misschien kan je handige dochter aan de slag.
donderdag 7 maart 2013 om 08:48
Olifantjeinhetbos
Als je je eigen rolstoel krijgt, mag je die dan uitzoeken of moet je het doen met wat je krijgt toebedeeld? Er zijn namelijk rolstoelen die al een gekleurd frame hebben, ik ken iig rood. Dan zit je niet met linten/tape wat in de knoop kan raken, los gaat zitten enz.
Goed dat je er deze leuke draai aan geeft!
Als je je eigen rolstoel krijgt, mag je die dan uitzoeken of moet je het doen met wat je krijgt toebedeeld? Er zijn namelijk rolstoelen die al een gekleurd frame hebben, ik ken iig rood. Dan zit je niet met linten/tape wat in de knoop kan raken, los gaat zitten enz.
Goed dat je er deze leuke draai aan geeft!
donderdag 7 maart 2013 om 09:07
Als tape te plakkerig is om er later weer af te halen, kijk wat je kan doen met wol. En voor de achterkant van de stoel, heb je bij jullie niet een winkel waar je leuke (bloemen) stickers kan kopen? Bijv. van die stickers om op kliko`s te plakken.
(of is er geen verf die je er later weer af kan wassen?)
(wat naar trouwens zeg wat ik lees over je gezondheid, beterschap he )
(of is er geen verf die je er later weer af kan wassen?)
(wat naar trouwens zeg wat ik lees over je gezondheid, beterschap he )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 7 maart 2013 om 09:44
Leuke linten door de wielen vlechten?
Er bestaan ook speciale stickers voor muren. Die trek je zo weer los, zonder dat ze verf meenemen. In NL kun je ze echt overal krijgen (IKEA bijvoorbeeld). Lijken me best geschikt.
Succes trouwens als je echt de rolstoel van het plaatje hebt gekregen. Dat zijn lompe ondingen. Ik hoop dat je snel een comfortabelere en mooiere oplossing krijgt.
Er bestaan ook speciale stickers voor muren. Die trek je zo weer los, zonder dat ze verf meenemen. In NL kun je ze echt overal krijgen (IKEA bijvoorbeeld). Lijken me best geschikt.
Succes trouwens als je echt de rolstoel van het plaatje hebt gekregen. Dat zijn lompe ondingen. Ik hoop dat je snel een comfortabelere en mooiere oplossing krijgt.
donderdag 7 maart 2013 om 09:46
Is die rolstoel saai? Krukken stom? Scootmobiel echt bagger? Leef je dan uit. Je kunt echt zoveel doen.
Hou je van knuffelbeestjes? Plak je hele stoel, kruk of mobiel vol.
Meer kleur? Er zijn allerlei stiften en verfspuiten te koop bij doe-het-zelfwinkels. Als je 'stut' in bruikleen is: plak er eerst folie onder en verf dat!
Nog meer kleur? Stroken stof om krukken of delen van je stoel: helemaal te gek.
Spakengek. Bij fietshandelaren zijn de gekste dingen te koop om je spaken mee te pimpen.
Verzamelstut. Gaat het allemaal niet ver genoeg? Wil je dingen die je zelf leuk vindt altijd bij je hebben? Maak korte sliertjes vast en hang daar van alles aan.
Hang een prikbord aan je stoel!
Sjiek? Kan ook. Gooi 'm in stijl. Rood en zwart. Helemaal zwart. Het kan allemaal.
Sexy? Met oude netkousen kan je het ijzer van je stoel of stokken omwikkelen. Beetje dichtnaaien... wouw.
Beads? In kralenwinkels is van alles te krijgen om je stoel mee te versieren. Maak een losse flap aan de rugleuning bijvoorbeeld, zodat je de stoel wel kunt blijven inklappen.
roos
Bij Pipoos (www.pipoos.nl) is heel veel materiaal te krijgen om je stoel te pimpen! Met sjablonen of glitterstiften! Er zijn zelfs reliëfverfstiften met fluor. Het lijkt een breiwinkel, maar ze hebben echt onwijs veel. Je kunt natuurlijk ook terecht op de Pimp my Wheelchair-Hyves!
Nog meer ideeën opdoen? http://www.pimpedbyroos.nl.
Hou je van knuffelbeestjes? Plak je hele stoel, kruk of mobiel vol.
Meer kleur? Er zijn allerlei stiften en verfspuiten te koop bij doe-het-zelfwinkels. Als je 'stut' in bruikleen is: plak er eerst folie onder en verf dat!
Nog meer kleur? Stroken stof om krukken of delen van je stoel: helemaal te gek.
Spakengek. Bij fietshandelaren zijn de gekste dingen te koop om je spaken mee te pimpen.
Verzamelstut. Gaat het allemaal niet ver genoeg? Wil je dingen die je zelf leuk vindt altijd bij je hebben? Maak korte sliertjes vast en hang daar van alles aan.
Hang een prikbord aan je stoel!
Sjiek? Kan ook. Gooi 'm in stijl. Rood en zwart. Helemaal zwart. Het kan allemaal.
Sexy? Met oude netkousen kan je het ijzer van je stoel of stokken omwikkelen. Beetje dichtnaaien... wouw.
Beads? In kralenwinkels is van alles te krijgen om je stoel mee te versieren. Maak een losse flap aan de rugleuning bijvoorbeeld, zodat je de stoel wel kunt blijven inklappen.
roos
Bij Pipoos (www.pipoos.nl) is heel veel materiaal te krijgen om je stoel te pimpen! Met sjablonen of glitterstiften! Er zijn zelfs reliëfverfstiften met fluor. Het lijkt een breiwinkel, maar ze hebben echt onwijs veel. Je kunt natuurlijk ook terecht op de Pimp my Wheelchair-Hyves!
Nog meer ideeën opdoen? http://www.pimpedbyroos.nl.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 7 maart 2013 om 09:47