Oud & Nieuw
zondag 30 december 2012 om 02:04
Hallo allerleukste dames van Viva forum
Ik hou het kort en krachtig
Wat is nou wel leuk om aan te trekken met oud en nieuw als je toch naar " chique tent " gaat?
Of wat trekken jullie zelf aan als je het ergens met je vrienden/ familie gaat vieren
Wat doe je dit jaar met je haar?
Krullen/ styl/ opgestoken? Noem het maar op
En make-up?
Gewoon lekker naturel of een beetje gewaagd ( smokey eyes effect bijv.)
Ik hou het kort en krachtig
Wat is nou wel leuk om aan te trekken met oud en nieuw als je toch naar " chique tent " gaat?
Of wat trekken jullie zelf aan als je het ergens met je vrienden/ familie gaat vieren
Wat doe je dit jaar met je haar?
Krullen/ styl/ opgestoken? Noem het maar op
En make-up?
Gewoon lekker naturel of een beetje gewaagd ( smokey eyes effect bijv.)
anoniem_152062 wijzigde dit bericht op 30-12-2012 22:39
Reden: correctie
Reden: correctie
% gewijzigd
zondag 30 december 2012 om 02:43
Ik ga in spijkerbroek en tshirt denk ik. Maar ja, ik vier het dan ook maar 'gewoon' met familie.
Als ik iets sjieks aan zou moeten: lbd, ballerina's in m'n tas (je hebt oprolbare, ideaal!), eye catching pumps voor aan mn voeten, vestje/stola, clutch, haar gekruld en afhankelijk van de kleur nagellak:
Korenblauwe nagellak: smokey eyes
Rode nagellak: naturel ogen, lippen knalrood gestift.
Als ik iets sjieks aan zou moeten: lbd, ballerina's in m'n tas (je hebt oprolbare, ideaal!), eye catching pumps voor aan mn voeten, vestje/stola, clutch, haar gekruld en afhankelijk van de kleur nagellak:
Korenblauwe nagellak: smokey eyes
Rode nagellak: naturel ogen, lippen knalrood gestift.
zondag 30 december 2012 om 03:03
quote:Very__Cherry schreef op 30 december 2012 @ 02:30:
We zijn natuurlijk vooral benieuwd naar jouw eigen creatie
Nja haha
Ik heb wel een leuk jurk thuis wel zo een model http://nelly.com/nl/kledi ... dip-hem-dress-475528-122/
Maar dan in het donker/ knal blauw , Panty en pumps en dezelfde kleuk nagellak als mijn jurk
Maar ik weet dus echt niet wat ik met me haar doe & make-up.
Of ik mijn make-up nou naturel hou ( aangezien de kleur van mijn jurk )
of toch wat meer drukker.
Iemand tips?
We zijn natuurlijk vooral benieuwd naar jouw eigen creatie
Nja haha
Ik heb wel een leuk jurk thuis wel zo een model http://nelly.com/nl/kledi ... dip-hem-dress-475528-122/
Maar dan in het donker/ knal blauw , Panty en pumps en dezelfde kleuk nagellak als mijn jurk
Maar ik weet dus echt niet wat ik met me haar doe & make-up.
Of ik mijn make-up nou naturel hou ( aangezien de kleur van mijn jurk )
of toch wat meer drukker.
Iemand tips?
zondag 30 december 2012 om 10:03
Ik doe deze aan: http://www.stepswebshop.nl/product/1558 ... dress.aspx
Met een panty van V&D met goudkleurige glitters. En een goudkleurig jasje van de vorige collectie van Steps. En natuurlijk pumps, maar niet met al te hoge hak
Met een panty van V&D met goudkleurige glitters. En een goudkleurig jasje van de vorige collectie van Steps. En natuurlijk pumps, maar niet met al te hoge hak
zondag 30 december 2012 om 10:15
Ik ga niet superchique. Partner en ik gaan O/N vieren bij mijn broer en dat is aan de hapjes en drankjes tot 00:00 en daarna de stad even in.
Ik heb bij de H&M een mooi jasje gescoord, deze namelijk: Blazer, voor een jurkje voel ik mij te zwaar momenteel. Mooie jeans en wat hogere schoenen er onder. Make - up doe ik retro, ogen met een liquid liner en rode lippenstift. Haren in een knot denk ik, maar dan moet ik nog een kleinere bun ring gaan zoeken.
Ik heb bij de H&M een mooi jasje gescoord, deze namelijk: Blazer, voor een jurkje voel ik mij te zwaar momenteel. Mooie jeans en wat hogere schoenen er onder. Make - up doe ik retro, ogen met een liquid liner en rode lippenstift. Haren in een knot denk ik, maar dan moet ik nog een kleinere bun ring gaan zoeken.
zondag 30 december 2012 om 10:19
zondag 30 december 2012 om 14:49
quote:fleetwood schreef op 30 december 2012 @ 10:15:
Ik ga niet superchique. Partner en ik gaan O/N vieren bij mijn broer en dat is aan de hapjes en drankjes tot 00:00 en daarna de stad even in.
Ik heb bij de H&M een mooi jasje gescoord, deze namelijk: Blazer, voor een jurkje voel ik mij te zwaar momenteel. Mooie jeans en wat hogere schoenen er onder. Make - up doe ik retro, ogen met een liquid liner en rode lippenstift. Haren in een knot denk ik, maar dan moet ik nog een kleinere bun ring gaan zoeken.Als je geen kleinere bun kunt vinden, kan je ook eens sok kapot knippen en oprollen (stuk bij de tenen eraf knippen). Werkt ook. Mooi jasje!
Ik heb bij de H&M een mooi jasje gescoord, deze namelijk: Blazer, voor een jurkje voel ik mij te zwaar momenteel. Mooie jeans en wat hogere schoenen er onder. Make - up doe ik retro, ogen met een liquid liner en rode lippenstift. Haren in een knot denk ik, maar dan moet ik nog een kleinere bun ring gaan zoeken.Als je geen kleinere bun kunt vinden, kan je ook eens sok kapot knippen en oprollen (stuk bij de tenen eraf knippen). Werkt ook. Mooi jasje!
zondag 30 december 2012 om 19:00
http://www.lyst.com/cloth ... plin-bustier-dress-black/
Deze ongeveer doe ik aan, ik heb een iets andere versie
Helaas platte laarsjes eronder omdat ik graag wil dansen.
make up; smokey eyes met extra wimpers
haar; opsteken zodat het jurkje mooi uitkomt.
Deze ongeveer doe ik aan, ik heb een iets andere versie
Helaas platte laarsjes eronder omdat ik graag wil dansen.
make up; smokey eyes met extra wimpers
haar; opsteken zodat het jurkje mooi uitkomt.
zondag 30 december 2012 om 19:13