Mode & Beauty alle pijlers

overknee hot or not?

20-10-2016 14:19 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nu al een jaar of ik een overknee laars moet kopen. Ik vind ze gaaf maar vraag me af of ik ze uiteindelijk niet toch te ordi vind. Het zou dan gaan op een grijze of taupekleurige laars in suède met geen of een klein hakje.

Ik zou ze dan dragen onder een wat korter gebeid truijurkgeval.

Ik ben overigens midden dertig, dus vraag me ook af of ik niet iets te belegen ben hiervoor.
Als jij ze mooi vind, gewoon doen! Schijt aan wat anderen vinden
Je bent er niet te oud voor, dat als eerste

Ik zou ze zelf niet kopen, ik vind ze bijzonder ordinair. Máárrrrr bij sommige vrouwen staan ze wel oké!
Super leuk juist! Gewoon doen.
If you can dream it you can do it
Supergaaf.

In een parenclub.
Zonder hak? Dan krijg je denk ik een soort kaplaars-uitstraling.
Ja hoor, leuk.
quote:PowerCube schreef op 20 oktober 2016 @ 14:21:

Zonder hak? Dan krijg je denk ik een soort kaplaars-uitstraling.Want kaplaarzen zitten tot boven de knie?
Leeftijd lijkt me niet echt uit te maken. Ik vind ze ook heel ordinair, dat zou voor mij een reden zijn om ze nooit te dragen.
Volgens mij heeft Sylvie net een lijn met overknees 'gelaunched'

Niet mijn smaak, maar zeker niet ordinair.

https://s-media-cache-ak0 ... 1f1afc7e48fe033e79fbf.jpg
Gewoon doen en goed kijken welke je precies aanschaft. Ik draag ze ook en ben nog iets belegener Ze kunnen heel elegant zijn of juist heel ordinair, en dat is afhankelijk van het model laarzen en hoe je dat combineert.
Ik ben ook geen fan, maar zie wel dat het bij sommigen wel mooi staat. Maar het hangt er vanaf wat je erbij draagt of het wel of niet kan, qua ordi-gehalte.
Ik zag er net een dame mee bij wie het niet flatteus stond.. Ik vind ze ook prachtig maar ik heb er te korte pootjes voor helaas. Als je lang en slank bent vind ik het mooi.
Wat is er ordinair aan dan? Ligt toch maar net aan de laars zelf en wat je erbij draagt? Net als bij andere schoenen en kleding. Ik zie echt niet waarom een hogere laars ordinairder is dan een lagere laars.
http://cdn.grazia.nl/cont ... 1QfW4zzr8HdcRIvLmvSCm.jpg

http://cdn.grazia.nl/cont ... kxDa43gOIwwOv1MgXJxFy.jpg
quote:SallySpectra schreef op 20 oktober 2016 @ 14:30:

Wat is er ordinair aan dan? Ligt toch maar net aan de laars zelf en wat je erbij draagt? Net als bij andere schoenen en kleding. Ik zie echt niet waarom een hogere laars ordinairder is dan een lagere laars.Tuurlijk. Zelfs Maxima en haar schoonzussen dragen ze regelmatig (van Natan).
http://www.modekoninginma ... res/knielaarzen-van-natan
Overknee laarzen draag ik nooit. Maar overknee kousen...
Gewoon doen. Ik draag overknees met verder business style en dat is absoluut niet ordinair in mijn ogen.
quote:SallySpectra schreef op 20 oktober 2016 @ 14:22:

[...]

Want kaplaarzen zitten tot boven de knie?Nee klopt, ik bedoelde lieslaarzen.
Mathilde droeg ze vorige winter al:

Maar zelf durf ik ook niet goed, ze kosten al vlug een paar 100€ dus 't is ook niet iets wat je zomaar even koopt om te proberen.
Die van Mathilde vind ik wel mooi.
Ik vind het schitterend staan, JoshV heeft een mooi model overknee laarzen (al vind ik het bij haar zelf ietwat vreemd vanwege haar -naar mijn mening- iets te dunne benen).

De laars

Foto Josh - taupe laars

Foto Josh - zwarte laars

Ik heb ze zelf niet, mijn benen zijn hier iets te stevig voor
Zelfs Maxima draagt ze.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit topic herinnert me eraan dat ik nog steeds plaatjesplakrechten moet aanvragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven