Pandorabedel, 25 jaar
zaterdag 31 oktober 2020 om 18:11
zaterdag 31 oktober 2020 om 18:35
Oh thanks. Welke zijn dat dan? Want kan ze niet echt vinden..daenerys79 schreef: ↑31-10-2020 18:14er zijn ook kralen met een bedel eraan waar je iets in kunt laten graveren, mocht je niet kunnen vinden wat je zoekt?
Liever een bestaande met iets van 25.
N.b. verjaardagstaart heeft ze al!
zaterdag 31 oktober 2020 om 21:54
https://nl.pandora.net/nl/sieraden/bede ... scount=216
ik heb zoiets, 2 hartjes tegen elkaar aan, en aan de binnenkant kan dan een tekst gezet worden. Wellicht moet je dat dan even bij een andere juwelier doen.
ik kan op de site ook geen cijfers vinden, maar het lijkt me zo raar als ze die niet hebben. heb je geen pandora winkel in de buurt? daar hebben ze heel veel en kunnen eventueel bestellen.
ik heb zoiets, 2 hartjes tegen elkaar aan, en aan de binnenkant kan dan een tekst gezet worden. Wellicht moet je dat dan even bij een andere juwelier doen.
ik kan op de site ook geen cijfers vinden, maar het lijkt me zo raar als ze die niet hebben. heb je geen pandora winkel in de buurt? daar hebben ze heel veel en kunnen eventueel bestellen.
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 1 november 2020 om 10:46
Oh bedankt. Zijn dus geen speciale bedels om te graveren. Maar dan moet ik gewoon even kijken waar dat op mogelijk is. Heb het donderdag nodig, dus weet niet of ik dat nog reddaenerys79 schreef: ↑31-10-2020 21:54https://nl.pandora.net/nl/sieraden/bede ... scount=216
Ja stom hè, geen cijfers. Kan me ook niet voorstellen, dus ben al uren aan het zoeken. Ik weet wel dat de collectie vaak wisselt, de cijfers zitten nu niet in de collectie. Dus op de officiële pandorasite zijn ze niet te vinden. Maar het kan wel zijn dat ze er ooit geweest zijn, dan zijn ze misschien nog via andere verkooppunten te verkrijgen. Maar het is wat makkelijker zoeken als ik niet weet of ze er geweest zijn en zo ja, onder welke naam.
Hoop dat iemand me dat nog kan vertellen
zondag 1 november 2020 om 11:14
die heb ik gezien inderdaad, maar moet wel echt pandora zijn helaas!LhasaApso2008 schreef: ↑01-11-2020 11:09Moet het echt Pandora zijn of mag een ander merk ook? Bij Bol hebben ze cijfers bedel, wel van een ander merk maar ze passen aan een Pandora armband.