Mode & Beauty alle pijlers

Pandorabedel, 25 jaar

31-10-2020 18:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joeh,

Ik ben op zoek naar een (officiële) pandorabedel voor iemand die 25 wordt. Liefst gewoon die cijfers. Maar in de huidige collectie zitten alleen 16, 18, 21, 50 en 60.

Iemand een idee of deze in een oude collectie heeft gezeten? Twee losse cijfers mag ook!

Groetjes!
er zijn ook kralen met een bedel eraan waar je iets in kunt laten graveren, mocht je niet kunnen vinden wat je zoekt?
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
31-10-2020 18:14
er zijn ook kralen met een bedel eraan waar je iets in kunt laten graveren, mocht je niet kunnen vinden wat je zoekt?
Oh thanks. Welke zijn dat dan? Want kan ze niet echt vinden..

Liever een bestaande met iets van 25.

N.b. verjaardagstaart heeft ze al!
https://nl.pandora.net/nl/sieraden/bede ... scount=216

ik heb zoiets, 2 hartjes tegen elkaar aan, en aan de binnenkant kan dan een tekst gezet worden. Wellicht moet je dat dan even bij een andere juwelier doen.

ik kan op de site ook geen cijfers vinden, maar het lijkt me zo raar als ze die niet hebben. heb je geen pandora winkel in de buurt? daar hebben ze heel veel en kunnen eventueel bestellen.
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
31-10-2020 21:54
https://nl.pandora.net/nl/sieraden/bede ... scount=216

ik heb zoiets, 2 hartjes tegen elkaar aan, en aan de binnenkant kan dan een tekst gezet worden. Wellicht moet je dat dan even bij een andere juwelier doen.

ik kan op de site ook geen cijfers vinden, maar het lijkt me zo raar als ze die niet hebben. heb je geen pandora winkel in de buurt? daar hebben ze heel veel en kunnen eventueel bestellen.
Oh bedankt. Zijn dus geen speciale bedels om te graveren. Maar dan moet ik gewoon even kijken waar dat op mogelijk is. Heb het donderdag nodig, dus weet niet of ik dat nog red ;-)

Ja stom hè, geen cijfers. Kan me ook niet voorstellen, dus ben al uren aan het zoeken. Ik weet wel dat de collectie vaak wisselt, de cijfers zitten nu niet in de collectie. Dus op de officiële pandorasite zijn ze niet te vinden. Maar het kan wel zijn dat ze er ooit geweest zijn, dan zijn ze misschien nog via andere verkooppunten te verkrijgen. Maar het is wat makkelijker zoeken als ik niet weet of ze er geweest zijn en zo ja, onder welke naam.

Hoop dat iemand me dat nog kan vertellen :-)
Moet het echt Pandora zijn of mag een ander merk ook? Bij Bol hebben ze cijfers bedel, wel van een ander merk maar ze passen aan een Pandora armband.
LhasaApso2008 schreef:
01-11-2020 11:09
Moet het echt Pandora zijn of mag een ander merk ook? Bij Bol hebben ze cijfers bedel, wel van een ander merk maar ze passen aan een Pandora armband.
die heb ik gezien inderdaad, maar moet wel echt pandora zijn helaas! :-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven