Mode & Beauty alle pijlers

panterprintje

09-01-2013 11:35 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn nicht heeft een truitje gekocht in panterprint. Das ZOOOOOO IN vertelde ze me. En 2 dagen later had ze spijt van dr aankoop en kreeg ik m.

Tja en nu? Zo voor s avonds heb ik m wel aan gewoon op de bank voor de tv. Maar dat is het dan ook wel . Ik vind m best geweldig. Maar eigenlijk durf ik m niet goed aan als ik de deur uit ga. Geen idee of het tussen mijn oren zit.Het is gewoon een normaal truitje niet echt sexy ofzo maar toch t is die panterprint die ervoor zorgt dat ik me er toch niet echt prettig bij voel. Is dit gewoon een kwestie van de knop om zetten en hem aan doen ? Ik ben nogal bang om hoerig gevonden te worden....... is dit aanstellerig? Of ........

k heb gewoon even advies nodig. En als het wel gewoon kan.......waar trek je zoiets bij aan? Want met een kort rokje of zo,n super strakke zwarte leren broek das echt vragen om reacties toch?
Het is qua model een beetje een basis truitje. En dan met een grove print. Een beetje beige achtig met zwart. Ik kan alleen niet echt een plaatje vinden van iets wat ongeveer vergelijkbaar is.
Mango.com heeft een heleboel kleding in panterprint staan.

Ik zag op tv iemand met een vest met een reuzen panterprint en dat vond ik wel erg leuk. Die kleuren staan echt bij heel veel.

Heb zelf een slangenprint en het model is heel leuk. Die draag ik eigenlijk vooral onder een recht-toe racht-aan blazer in een neutrale kleur. Ziet er dan heel anders uit. Helemaal niet ordinair. Net als op die foto's waarop het met effen zwart wordt gecombineerd en zo.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 januari 2013 @ 11:58:

[img]http://redroses.fashionblogster.com/fil ... o1_500.jpg[/img]Dit is echt een geweldige outfit!
Klik voor enkele voorbeelden maar ze hebben ook jurken, jasjes en broeken staan. Ik heb ze eerder wel gezien.
Weer totaal anders:

Ik weet niet of ze dit allemaal zijn. Heb alleen deze 3 te zien gekregen na zoeken op penterprint.

En prettige dag verder.
O, de sokken kom ik toevallig ook nog tegen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 januari 2013 @ 11:50:

[afbeelding]

Mooi!

Panters en tijgers worden niet ordinair als de persoon in kwestie niet ordi is.

Edit: het lijkt wel of dat precies de trui is die ik jaren geleden heb gehad.

De gaten vielen erin, anders had ik ´m echt nog gedragen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
BGB,

o.a. die outfit met die rode broek vind ik zo leuk. Dankzij jouw plaatjes ga ik heel anders over panterprint denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven