Mode & Beauty alle pijlers

panterprintje

09-01-2013 11:35 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn nicht heeft een truitje gekocht in panterprint. Das ZOOOOOO IN vertelde ze me. En 2 dagen later had ze spijt van dr aankoop en kreeg ik m.

Tja en nu? Zo voor s avonds heb ik m wel aan gewoon op de bank voor de tv. Maar dat is het dan ook wel . Ik vind m best geweldig. Maar eigenlijk durf ik m niet goed aan als ik de deur uit ga. Geen idee of het tussen mijn oren zit.Het is gewoon een normaal truitje niet echt sexy ofzo maar toch t is die panterprint die ervoor zorgt dat ik me er toch niet echt prettig bij voel. Is dit gewoon een kwestie van de knop om zetten en hem aan doen ? Ik ben nogal bang om hoerig gevonden te worden....... is dit aanstellerig? Of ........

k heb gewoon even advies nodig. En als het wel gewoon kan.......waar trek je zoiets bij aan? Want met een kort rokje of zo,n super strakke zwarte leren broek das echt vragen om reacties toch?
Panterprint is hartstikke gaaf. Als jij er niks mee doet, wil ik hem wel hoor.

Ik heb een neonroze panterprint legging, die trek ik gewoon aan hoor, in of uit, I don't care. Zullen altijd mensen blijven die het ''vreeeeeeselijk'' vinden, maar dat ben ik gewend

Trek aan wat je lekker vind.
Met een bijzondere panty

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.bruno.nl/nieuw ... rt-panter-met-chanel.html

Geweldig Bianca!

Ik vind het juist tof als mensen dragen wat ze zelf willen en niet zo druk maken om wat de omgeving er van vindt. Doe het gewoon lekker aan! En dan krijg je een reactie.... boeien!
I panterprints! Maar ik heb best een truttige kop, dus ik kom niet snel hoerig over. Soms draag ik het met aarde tinten en dan is het vrij netjes. Soms juist met hele felle kleure, das meer om uit te gaan.

Maar soiseau, panterprints zijn niet meer alleen voor de Veerkampjes tegenwoordig, toch?
Zoals dat plaatje van BGB op 11.50, dat draag ik graag.
http://stylofax.blogspot. ... ar-10x-leopard-pants.html

Mix het met iets totáál anders.

Panterprint hoeft niet ordinair te zijn. Misschien een zwarte skinny jeans er onder.

Ik heb panterprint pumps. Die combineer ik vaak met een zwarte skinny en een zwarte tuniek met panterprint riempje. Staat echt niet ordinair , alles is "bedekt" geen opgebonden vetrollen. Zie er gewoon verzorg uit met normale make-up.
Ja ik denk inderdaad dat ik me te druk maar over wat anderen ervan vinden . Want ik vind m dus wel geweldig zoals ik al aangaf. En inderdaad als ik hier de voorbeelden zie van hoe het gecombineerd kan worden. Dat heeft niks met ordinair te maken. Helemaal niet
Je hoeft het toch niet te dragen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind persoonlijk alles van panter walgelijk en ordinair en zou het nooit dragen. Sorry...

Maar das mijn pesoonlijke mening, dus draag het lekker als je het wilt en je er lekker bij voelt; wie ben ik om te zeggen wat andere moeten dragen?
anoniem_161622 wijzigde dit bericht op 09-01-2013 12:25
Reden: kleine toevoeging
% gewijzigd
Ik vind het ook heel gaaf, maar durf het ook niet te dragen haha.

Maar zoals hier de meeste plaatjes die gepost zijn vind ik het echt wel modieus hoor! Absoluut niet ordi.
Ik draag de laatste tijd vrij veel panterprints. Vooral sjaaltjes en shirts. Maar altijd grijs/zwart en niet in het bruin/geel. Grijs/zwart vind ik iets minder ordinair. Vooral ook niet combineren met torenhoge hakken of korte rokjes inderdaad.

Deze vind ik fantastisch en helemaal niet zo ordinair.
In combinatie met met "te blond, te bruin, te goud" doet panterprint snel ordinair/goedkoop aan, maar de voorbeelden hier in dit topic vind ik leuk en modieus.
Ja . Ik zit verdorie mijn ogen uit te kijken. Want die combinatie met die zwarte kokerrok zie ik dus echt zitten. Wat ben ik eigenlijk toch een mode flaterig iemand . Want ik draag m nu dus met zo,n dik lomp zwart gebreid vest eroverheen.
Kun je online een afbeelding van het shirtje vinden? Of iets wat erop lijkt?
Ik zal ns kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven