Mode & Beauty alle pijlers

panty vraag

16-04-2013 12:16 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
As vrijdag heb ik een feest. Ik heb een mooi zwart kokerjurkje, maar ik heb geen idee welke panty ik er onder aan moet doen. Iemand een tip waar ik een mooie panty kan vinden en welke kleur panty?

Thanks!
Ik zou voor een lichte kleur kiezen in 15 denier, dan komen je benen het mooist uit. Maar goed, ik ben allergisch voor zwarte panty's, vind het echt het lelijkst dat er is.
http://www.falkewinkel.nl ... 4004758196615-config.html
Been there, done that, got the T-shirt.
Oroblu heeft goed panties of bij de Bijenkorf.
Cum non tum age
Dank voor de link! Die panty's zien er mooi uit!
Hoe doen jullie het trouwens met peeptoe pumps? Knippen jullie dan de teen van de panty, of dan geen panty? Ik twijfel namelijk tussen een peeptoe of een klassieke pump...
quote:ilovemyshoes schreef op 16 april 2013 @ 12:28:

Hoe doen jullie het trouwens met peeptoe pumps? Knippen jullie dan de teen van de panty, of dan geen panty? Ik twijfel namelijk tussen een peeptoe of een klassieke pump...Er staat bij die link een panty zonder teenstuk, misschien is dat wat voor je.
quote:ilovemyshoes schreef op 16 april 2013 @ 12:26:

Dank voor de link! Die panty's zien er mooi uit!Ideaal merk voor lange benen. En er zijn er ook voor peeptoe (zonder teendeel). Wel op de hand wassen dan blijven ze heel erg lang mooi. Ik heb er begin vorige zomder 3 gekocht en maar 1 weg hoeven gooien ivm ladder.
oeps... Niet gezien!
Ik vind dat een wat dikkere panty in een peeptoe kan. Maar ik zou kiezen voor een zwarte 30 den panty in een gesloten pump. Huidskleurige panty's zijn echt zo lelijk
.
Zwart / antraciet is voor begrafenissen en zakelijke zwartepakkenbijeenkomsten.

Verder vind ik t gemiddeld overkomen alsof je door de modder heb gelopen.

Bij 12 den zie je nieteens dat je een panty aan hebt.
Bij de hema hebben ze een hele mooie kleur panty's.. kost 4,50 euro voor 4 (zit in een vierkant doosje) de kleur heet ''diamant''

http://www.hema.nl/winkel ... s/4-pak-pantys-20-denier-(4050088)
En als het klassiek en sexy mag, een naad over je kuit
Peeptoe zonder panty of misschien een hele dikke zwarte (vooral bij jonge meisjes in bv wedges met open teen kan dit s winters leuk zijn).

Moet echter eerlijk zeggen dat ik een keer van een vrijwel onzichtbare huidskleurige panty de teen heb afgeknipt en zo mijn peeptoes heb gedragen. Zonder panty zien mijn benen er namelijk niet zo mooi uit, wit en met allemaal rode vlekjes..... Zelfbruiner is niet genoeg
Ik lees mee, ik wil mezelf ook voor het eerst in een panty hijsen. Ik heb een paar leuke jurkjes gekocht en wil ze ook dragen met panty's.

Ik ben nu aan het kijken naar die van Oroblu, maar welke zijn dan fijn voor in de zomer? Ik ben van mezelf heet blank, dus nude zijn dan de beste kleur zijn toch?

Suntime of Sunny 8? Is dat wat?
Voor mij is oroblu te kort.
Ah dan zijn ze voor mij vast goed, ik ben klein.
Ik wil graag een panty waarin het net lijkt of ik blote benen heb. Ik ga morgen even de stad in opzoek naar panty's van falke of oroblu. Even kijken welke kleur het mooist is.
Oroblu is heel fijn, maar ik neem standaard de grootste maat omdat ik in verhouding lange benen heb. Zelf vind ik nearly black erg mooi, maar ook de suntime
Ik ben 1,76 m en heb spijkerbroeklengtemaat 34. Ik moet echt falke hebben zoals ik zei is oroblu te kort.
Wolford had/heeft mooie 9 denier zonder teenstuk (wel even met handschoenen aantrekken)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:ilovemyshoes schreef op 16 april 2013 @ 20:02:

Ik wil graag een panty waarin het net lijkt of ik blote benen heb. Ik ga morgen even de stad in opzoek naar panty's van falke of oroblu. Even kijken welke kleur het mooist is.Oroblu heeft zulke panty's. Die zijn zo dun, dat je ze ook in een peeptoe aan kunt, zonder dat het opvalt dat er een vliesje over je tenen hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:jmaxime schreef op 16 april 2013 @ 13:21:

Als ik iets afgrijselijk vind is het wel een huidskleurige panty.. En al helemaal onder een zwart jurkje! Zo fout. Ik zou lekker een zwarte aandoen, lijken je benen ook nog eens dunner.dat is idd heel fout , ik draag geen zwarte jurkjes , maar wel altyd dele dikke huidkleurige pantys van 60 denier zonder uitzondering
Ik vind panties trouwens idioot duur. Die van 15 dernier uit de link van 11,50. Die is zo stuk.

Da's dan best veel geld voor een of twee keer dragen.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven