Mode & Beauty alle pijlers

Pantyprobleem

31-10-2017 21:21 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk weten jullie raad, want ik word er een beetje tureluurs van... Mijn probleem is: mijn panty's zakken altijd af.

Wat doe ik verkeerd? Verkeerde maat, verkeerde merk, te gladde benen??

Maar belangrijker nog: wat is jullie geheim om dit tegen te gaan?

Mijn dank is groot!
Zijn de benen van je panty wel lang genoeg?

Ik (lange benen) draag de AH huismerk panty's in mijn gewone kledingmaat. Als ik een ander merk panty koop moet ik een maat groter kopen omdat de panty anders te kort is maar dan is hij te breed op mijn taille.

Ik zou er een paar in verschillende winkels en verschillende maten kopen en testen tot je de juiste vindt.
Ik draag altijd een string over mijn panty om een hangend kruis te voorkomen.
De tip van gate_keeper doe ik ook wel eens. Gewoon een broekje/string erover heen en hij zakt niet meer af.
Ik heb het ook vaak gehad, als het rokje niet te kort is ga ik voor jarretels. Bij panty's kies ik ook maar voor een string over de panty heen.
Hold up's dragen. En als mijn jurkje/rokje te kort daarvoor is (ivm soms brede rand), dan een panty maatje groter, flink optrekken van boven en dan omrollen.
Bij mij sluiten panty's waar ik niet met mijn kont uitscheur bij de taille niet zo nauw aan. Dat zorgt voor een maximaal afzakken effect, dus draag er tegenwoordig een strak kort leggingbroekje er overheen
Ik koop altijd panty’s paar maten groter! Vaak 42/44 terwijl ik eigenlijk maat 36/38 heb.

Daarnaast goede panty’s kopen. De goedkope van de Action zakken bij mij ook af.

Ik vind die van de zeeman (15dn / 1,50 ofzo per stuk) fijn.
Gewoon van een goed merk kopen - en dan je eigen maat. Falke, Kunert en Wolford zitten bij mij altijd goed - zakt nooit af. Ook goed voor lange benen.
Zou inderdaad gewoon een aantal proberen. Action heb ik meestal eigen maat, hema 1 maat groter, hennes eigen maat en die zitten boven best strak.
Ook hebben sommigen een soort buik corrigerende bovenkant, die zitten meestal wel goed strak.
slip/string/boxer eroverheen.
probeer het eens zonder bodylotion te smeren op je onderlijf en benen
Lorem Ipsum
Ik heb lange benen in verhouding, dus ik koop altijd een maat groter. Scheelt ook kapot trekken.
turquasi schreef:
01-11-2017 12:38
probeer het eens zonder bodylotion te smeren op je onderlijf en benen
huh? dat kan het niet zijn want dat doe ik `s avonds pas en ik herken het probleem van de panty wel
Dank voor de tips!

Ik sta er een beetje van te kijken hoeveel van jullie er blijkbaar een extra onderbroek/string/legging overheen dragen... Dat is niet zichtbaar qua naden of als je rok wat opkruipt?
guppekop schreef:
01-11-2017 16:56
huh? dat kan het niet zijn want dat doe ik `s avonds pas en ik herken het probleem van de panty wel
douche je de volgende ochtend?

( nee...? dan zit het er nog op :lightbulb: )
Lorem Ipsum
esraaaa schreef:
02-11-2017 14:45
Dank voor de tips!

Ik sta er een beetje van te kijken hoeveel van jullie er blijkbaar een extra onderbroek/string/legging overheen dragen... Dat is niet zichtbaar qua naden of als je rok wat opkruipt?
mmm .. nee een string bij mij niet, als het een stof is trouwens waarbij je dat wel zou zien dan zie je je panty waarschijnlijk ook (in je taille bijv.), onder zulke stoffen draag ik liever stay ups. (of niets, heb ook bepaalde jurken die echt alleen met blote benen kunnen)
turquasi schreef:
02-11-2017 16:00
douche je de volgende ochtend?

( nee...? dan zit het er nog op :lightbulb: )
mag toch aannemen dat het dan wel ene keer is ingetrokken?
Ja, dat mag je aannemen natuurlijk...
je mag het ook gewoon eens uitproberen zonder insmeren de avond ervoor en kijken wat dat je oplevert
Lorem Ipsum
die panty's die aan de bovenkant wat steviger zijn zakken bij mij niet af.
Je hebt daarvan ook panty's die nog een deel van je buik bedekken/corrigeren.
Ook als je die correctie niet nodig hebt, zorgt dat wel voor een bepaalde stevigheid zodat ze niet afzakken. Zorg ook dat ze groot/lang genoeg zijn.
Ik heb maat 36 van kleding maar ik koop panties maat 44 of L om dat ik lange benen heb. Ik draag ook jeans lengte 34. In maat 36/38 of maat S komt de panty tot halverwege mijn benen. Enige vervelende is dat sommige merken dan de breedte van de benen ook extra groot maakt, waar door het slobbert. Maar Kunert, Falke en dergelijke doen dat niet en ik heb altijd maat L.
De panties van Heist. Kost wat, maar echt, wat geweldig. Ik werd gek van die afzakkende panty die ergens halverwege mijn middel eindigde en dan lelijk aftekende.

Duurde even voordat ik 'm in huis had (komen uit Londen geloof ik), maar ik ga er binnenkort meer bestellen omdat ik nog nooit een panty heb gehad die zo lekker zit als deze.
Dollycat schreef:
06-11-2017 11:42
De panties van Heist. Kost wat, maar echt, wat geweldig. Ik werd gek van die afzakkende panty die ergens halverwege mijn middel eindigde en dan lelijk aftekende.

Duurde even voordat ik 'm in huis had (komen uit Londen geloof ik), maar ik ga er binnenkort meer bestellen omdat ik nog nooit een panty heb gehad die zo lekker zit als deze.
Ik ben daar ook heel benieuwd naar!
Ja, ik heb ook een maatje groter besteld dan normaal en die zit precies goed. Ik heb een high waist genomen, die zit echt perfect. Ik vind het niet fijn als iets op mijn heupen zit, maar dat is een kwestie van voorkeur. Je kunt ook de normal waist nemen.

Bij Heist is het zelfs mogelijk om te ruilen tegen een andere maat bij de eerste keer bestellen zodat je zeker weten de goede maat hebt.
Het duurde iets langer voordat ik 'm in huis had vanwege een vertraging in de verzending via het buitenland, maar de panty maakt het allemaal waard ;-)
Draag je dikke of dunne panty's? Als het dikke zijn, kun je ook kiezen voor leggings, maar dan moet je wel weer laarzen aan hebben. Leggings (bij Hema zijn dan een soort dikke panty's) zakken niet af.
Ozo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven