Pantyprobleem
dinsdag 31 oktober 2017 om 21:21
dinsdag 31 oktober 2017 om 21:28
Zijn de benen van je panty wel lang genoeg?
Ik (lange benen) draag de AH huismerk panty's in mijn gewone kledingmaat. Als ik een ander merk panty koop moet ik een maat groter kopen omdat de panty anders te kort is maar dan is hij te breed op mijn taille.
Ik zou er een paar in verschillende winkels en verschillende maten kopen en testen tot je de juiste vindt.
Ik (lange benen) draag de AH huismerk panty's in mijn gewone kledingmaat. Als ik een ander merk panty koop moet ik een maat groter kopen omdat de panty anders te kort is maar dan is hij te breed op mijn taille.
Ik zou er een paar in verschillende winkels en verschillende maten kopen en testen tot je de juiste vindt.
dinsdag 31 oktober 2017 om 22:36
donderdag 2 november 2017 om 16:03
mmm .. nee een string bij mij niet, als het een stof is trouwens waarbij je dat wel zou zien dan zie je je panty waarschijnlijk ook (in je taille bijv.), onder zulke stoffen draag ik liever stay ups. (of niets, heb ook bepaalde jurken die echt alleen met blote benen kunnen)
zondag 5 november 2017 om 13:31
die panty's die aan de bovenkant wat steviger zijn zakken bij mij niet af.
Je hebt daarvan ook panty's die nog een deel van je buik bedekken/corrigeren.
Ook als je die correctie niet nodig hebt, zorgt dat wel voor een bepaalde stevigheid zodat ze niet afzakken. Zorg ook dat ze groot/lang genoeg zijn.
Je hebt daarvan ook panty's die nog een deel van je buik bedekken/corrigeren.
Ook als je die correctie niet nodig hebt, zorgt dat wel voor een bepaalde stevigheid zodat ze niet afzakken. Zorg ook dat ze groot/lang genoeg zijn.
zondag 5 november 2017 om 13:34
Ik heb maat 36 van kleding maar ik koop panties maat 44 of L om dat ik lange benen heb. Ik draag ook jeans lengte 34. In maat 36/38 of maat S komt de panty tot halverwege mijn benen. Enige vervelende is dat sommige merken dan de breedte van de benen ook extra groot maakt, waar door het slobbert. Maar Kunert, Falke en dergelijke doen dat niet en ik heb altijd maat L.
maandag 6 november 2017 om 11:42
De panties van Heist. Kost wat, maar echt, wat geweldig. Ik werd gek van die afzakkende panty die ergens halverwege mijn middel eindigde en dan lelijk aftekende.
Duurde even voordat ik 'm in huis had (komen uit Londen geloof ik), maar ik ga er binnenkort meer bestellen omdat ik nog nooit een panty heb gehad die zo lekker zit als deze.
Duurde even voordat ik 'm in huis had (komen uit Londen geloof ik), maar ik ga er binnenkort meer bestellen omdat ik nog nooit een panty heb gehad die zo lekker zit als deze.
maandag 6 november 2017 om 19:58
Ik ben daar ook heel benieuwd naar!Dollycat schreef: ↑06-11-2017 11:42De panties van Heist. Kost wat, maar echt, wat geweldig. Ik werd gek van die afzakkende panty die ergens halverwege mijn middel eindigde en dan lelijk aftekende.
maandag 6 november 2017 om 20:04
Ja, ik heb ook een maatje groter besteld dan normaal en die zit precies goed. Ik heb een high waist genomen, die zit echt perfect. Ik vind het niet fijn als iets op mijn heupen zit, maar dat is een kwestie van voorkeur. Je kunt ook de normal waist nemen.
Bij Heist is het zelfs mogelijk om te ruilen tegen een andere maat bij de eerste keer bestellen zodat je zeker weten de goede maat hebt.
Het duurde iets langer voordat ik 'm in huis had vanwege een vertraging in de verzending via het buitenland, maar de panty maakt het allemaal waard
Bij Heist is het zelfs mogelijk om te ruilen tegen een andere maat bij de eerste keer bestellen zodat je zeker weten de goede maat hebt.
Het duurde iets langer voordat ik 'm in huis had vanwege een vertraging in de verzending via het buitenland, maar de panty maakt het allemaal waard