Pantyprobleem
dinsdag 31 oktober 2017 om 21:21
maandag 6 november 2017 om 20:23
Die van de Hema vind ik helemaal niet lekker zitten hoor. Die zakken bij mij af.
Ik had tot vorige week een panty van Spanx. Die had zo'n brede/hoge tailleband, net als die van Heist. Die zat echt super en corrigeerde zonder dat het knelde. Helaas bleef de kat daar in hangen. Kwam niet eens een ladder in, maar wel zo'n haaltje waarvan ik dacht dat ik het onzichtbaar kon maken door het af te knippen...
Ik had tot vorige week een panty van Spanx. Die had zo'n brede/hoge tailleband, net als die van Heist. Die zat echt super en corrigeerde zonder dat het knelde. Helaas bleef de kat daar in hangen. Kwam niet eens een ladder in, maar wel zo'n haaltje waarvan ik dacht dat ik het onzichtbaar kon maken door het af te knippen...
donderdag 1 februari 2018 om 20:47
Een grotere maat dan de maat in de tabel? Ik zou maat 50/52 moeten nemen terwijl ik normaal maat 44 draag. Maar dan nog een maat groter dus?Dollycat schreef: ↑06-11-2017 20:04Ja, ik heb ook een maatje groter besteld dan normaal en die zit precies goed. Ik heb een high waist genomen, die zit echt perfect. Ik vind het niet fijn als iets op mijn heupen zit, maar dat is een kwestie van voorkeur. Je kunt ook de normal waist nemen.
Bij Heist is het zelfs mogelijk om te ruilen tegen een andere maat bij de eerste keer bestellen zodat je zeker weten de goede maat hebt.
Het duurde iets langer voordat ik 'm in huis had vanwege een vertraging in de verzending via het buitenland, maar de panty maakt het allemaal waard![]()
donderdag 1 februari 2018 om 22:14