Mode & Beauty alle pijlers

Pantyprobleem

31-10-2017 21:21 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk weten jullie raad, want ik word er een beetje tureluurs van... Mijn probleem is: mijn panty's zakken altijd af.

Wat doe ik verkeerd? Verkeerde maat, verkeerde merk, te gladde benen??

Maar belangrijker nog: wat is jullie geheim om dit tegen te gaan?

Mijn dank is groot!
Alle reacties Link kopieren
Die van de Hema vind ik helemaal niet lekker zitten hoor. Die zakken bij mij af.

Ik had tot vorige week een panty van Spanx. Die had zo'n brede/hoge tailleband, net als die van Heist. Die zat echt super en corrigeerde zonder dat het knelde. Helaas bleef de kat daar in hangen. Kwam niet eens een ladder in, maar wel zo'n haaltje waarvan ik dacht dat ik het onzichtbaar kon maken door het af te knippen... :facepalm:
Dollycat schreef:
06-11-2017 20:04
Ja, ik heb ook een maatje groter besteld dan normaal en die zit precies goed. Ik heb een high waist genomen, die zit echt perfect. Ik vind het niet fijn als iets op mijn heupen zit, maar dat is een kwestie van voorkeur. Je kunt ook de normal waist nemen.

Bij Heist is het zelfs mogelijk om te ruilen tegen een andere maat bij de eerste keer bestellen zodat je zeker weten de goede maat hebt.
Het duurde iets langer voordat ik 'm in huis had vanwege een vertraging in de verzending via het buitenland, maar de panty maakt het allemaal waard ;-)
Een grotere maat dan de maat in de tabel? Ik zou maat 50/52 moeten nemen terwijl ik normaal maat 44 draag. Maar dan nog een maat groter dus?
Lady_Day schreef:
31-10-2017 22:03
Gewoon van een goed merk kopen - en dan je eigen maat. Falke, Kunert en Wolford zitten bij mij altijd goed - zakt nooit af. Ook goed voor lange benen.
.
Exact. Hudson is ook redelijk. En H&M heeft een goede 30den die je buik insnoert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven