Mode & Beauty alle pijlers

Paula's choice

19-02-2017 16:20 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoor hier vaak Paula's choice voorbij komen dus ging ook eens kijken voor mijn droge ex-acne huidje maar wat een keus!

Wat zijn jullie aanraders??
http://www.dr-jetskeultee.nl/niacinamide/

Bij de Olaz Total effect dagcreme parfumvrij staat niacinamide bovenaan in de incilijst dus neem aan dat er een aardig percentage al in zit maar met een paar druppels erbij van de 10% booster weet je zeker dat je goed zit.
quote:Frietmetmayo schreef op 19 februari 2017 @ 19:04:

http://www.paulaschoice.n ... ear-regular-strength.html

Zit over deze te denken, is dit voldoende om te starten.

Iedere huid is anders maar volgens mij moet dit voldoende zijn.

Zelf gebruik ik deze, http://www.paulaschoice.n ... -clear-skin-hydrator.html

zonder spf. Ik heb er wel eentje staan met spf staan maar vind het niet lekker smeren en het laat een witte waas achter.

Kijk ander even bij de afzonderlijke producten naar de reviews.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:marianko schreef op 19 februari 2017 @ 19:20:

http://www.dr-jetskeultee.nl/niacinamide/En jij merkt zelf ook een verschil?
quote:lemoos2 schreef op 19 februari 2017 @ 19:37:

[...]

En jij merkt zelf ook een verschil?

Ga ik even op antwoorden Ja

De laatste link die ik geplaatst heb, daar zit het ook in.

Ik ben er heel erg tevreden over, het smeert goed, is niet te vet en mijn huid ziet er goed uit. (vind ik dan )
Dank je tickel. Dus dit (brightening) gebruik je als een soort serum onder dagcrème? Ik ga eens vragen aan de dermatoloog of ik dit kan gebruiken. Het klinkt (leest) wel veelbelovend.
quote:lemoos2 schreef op 19 februari 2017 @ 19:53:

Dank je tickel. Dus dit (brightening) gebruik je als een soort serum onder dagcrème? Ik ga eens vragen aan de dermatoloog of ik dit kan gebruiken. Het klinkt (leest) wel veelbelovend.

Nee, de clear skin hydrator (Niacinamide) gebruik ik als dagelijkse dagcreme.

De pure radiance brightning gebruik ik meestal in de zomer, het geeft een mooi glansje.
Zit er veel verschil tussen Paula en jetske?
Met het gebruik van BHA zie (voel) je meestal vrij snel verschil. Huid voelt veel zachter.

Bij het gebruik van hoge percentages Ingrediënten zoals niacinamide is het verschil geleidelijker te zien en/of voelen. Het gaat ook om de combinatie van bepaalde ingrediënten die samen sterker werken. De huid wordt vooral geleidelijk egaler.
quote:Frietmetmayo schreef op 19 februari 2017 @ 20:34:

Zit er veel verschil tussen Paula en jetske?Geen idee, Jetske nooit gebruikt.
quote:Frietmetmayo schreef op 19 februari 2017 @ 20:34:

Zit er veel verschil tussen Paula en jetske?

Bij de moisturizer van Jetske Ultee weet je zeker dat de percentages hoog genoeg zijn omdat zij die er eerlijk op zet. Er zit gegarandeerd 5% vitamine c en 5% Niacinamide in. Haar crème werkt gegarandeerd maar nadeel is dat het kort houdbaar is omdat vitamine c instabiel is en snel oxideert. Het beste is om het flesje tijdens gebruik in de koelkast te bewaren want anders zie je de crème snel bruin worden. Flesje is best duur want Jetske kan niet in zulke grote aantallen produceren en het is maar kort houdbaar.

Bij Paula's Choice staat het er niet op en als je er naar vraagt, krijg je als antwoord dat deze hoog genoeg zijn om werkzaam te zijn.

En dat terwijl Paula Begoun in het begin er juist zelf zo op tegen was dat cosmeticaproducenten daar niet transparant over waren. Paula is begonnen als luis in de pels van de cosmetica-industrie omdat ze zich ging verdiepen in de zin en onzin van cosmetica en daarover is gaan schrijven. Uiteindelijk kwam ze bij Oprah winfrey terecht en werd ze steeds bekender.
Besteld! Ben benieuwd
Ik wil graag Jetske proberen maar vind het echt te duur. Als ze nou kleinere verpakkingen verkoopt ipv grotere flessen. Zag alleen de samples voor een paar dagen.
Vandaag binnen gekregen! Ben benieuwd.

Zat een kaartje bij met kortingscode... interesse? Dan zet ik hem hier neer
Wat heb je besteld?
Clear regular probeerset.

Wanneer merken jullie verschil?

na 1x gebruik vind ik tot nu toe de cleanser en de fluid fijn. Maakt goed schoon en verzorgt zonder zo een crème laag.

De exfoilant weet ik nog niet.. vind het altijd zo een gedoe met een watje.

Ga gewoon nog door met testen
quote:Frietmetmayo schreef op 22 februari 2017 @ 07:10:

Clear regular probeerset.

Wanneer merken jullie verschil?

na 1x gebruik vind ik tot nu toe de cleanser en de fluid fijn. Maakt goed schoon en verzorgt zonder zo een crème laag.

De exfoilant weet ik nog niet.. vind het altijd zo een gedoe met een watje.

Ga gewoon nog door met testen

Ik heb ook de lotion(s) en doe het niet met een watje. Gewoon wat in je ene handpalm doe en met een paar vingers tegelijk op je gezicht doen. Daarna beetje verdelen.

Maar hoe oud ben je eigenlijk? Misschien is een andere lijn geschikter voor je als dit niet bevalt.
Ik heb de gel exfoliatant, zit in een pompflesje en daar heb je ook geen wattenschijfje voor nodig.

Zoals ik eerder al zei heb ik verschillende lijnen geprobeerd. Misschien placebo-effect maar ik merkte meteen dat de lijn die ik nu gebruik het fijnste is.

Effect was misschien na een week te zien, maar dat is een gok van mij omdat ik niet echt bijgehouden heb wanneer dat was
Het effect van een exfoliant merk je vrij snel maar het totale effect van het gebruik van de andere producten met werkzame antioxidanten en zonder irritanten zoals alcohol en parfum zie je heel geleidelijk.

Toevallig merkte ik dat op door een oude foto waarbij het verschil opviel. Hoewel ik inmiddels jaren ouder ben, ziet mijn huid er nu veel beter uit dan toen. Met name is mijn huid nu veel minder rood en vlekkerig. Ik ben sinds 15 jaar zowel zomer als winter en bij elk weertype zeer consequent in het gebruik van een werkzame dagcreme met een hoge spf. In de zomer heb ik altijd een tube in mijn tas om meerdere keren per dag te smeren. Ik krijg inde zomer wel vaak opmerkingen over het feit dat ik zo "bleek" zou zien.

Feitelijk is een crème met een hoge spf de beste en enige echte antiverouderingscreme.

Je huid heb je niet alleen voor de mooiigheid maar het is vooral een orgaan om de andere organen te beschermen. Net zo goed als gezond eten is het van belang voor je gezondheid om zuinig met je huid te zijn.
De exfoilant die ik nu heb is waterdun. Wellicht dat de gel of lotion beter bevalt omdat deze dikker zijn en dus met de handen te smeren valt.
Ik smeer dus gewoon de body treatment op mijn gezicht en dat gaat bij mij prima. Ik vond de lotion te dik en liet een witte waas na en de gel vond ik plakkerig. Ik heb die tip van Paula Begoun zelf omdat ik haar ooit heb gesproken. Sindsdien gebruik ik al vele jaren de 2% body treatment op mijn gezicht. Zit ook nog veel meer in zo'n tube! Er zit 210 ml in voor 30 euro dus twee keer zoveelvoor minder geld.
quote:Frietmetmayo schreef op 21 februari 2017 @ 16:26:

Vandaag binnen gekregen! Ben benieuwd.

Zat een kaartje bij met kortingscode... interesse? Dan zet ik hem hier neerGraag! Kan ook per PM. Dank!
tvp
aan het typen......
quote:Frikandellekuh schreef op 22 februari 2017 @ 14:50:

tvpJij past perfect bij TO.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 22 februari 2017 @ 14:55:

[...]

Jij past perfect bij TO.

Dat had ik ook al gezien

Nu alleen de foto van TO kloppend maken
aan het typen......
quote:Frietmetmayo schreef op 22 februari 2017 @ 13:11:

De exfoilant die ik nu heb is waterdun. Wellicht dat de gel of lotion beter bevalt omdat deze dikker zijn en dus met de handen te smeren valt.

Jij heb zeker ook de 10% weekly?

Ik doe altijd mijn hoofd een beetje naar achter en drup het zo op mijn gezicht wat ik meteen uitsmeer met mijn vingers, zo verspil ik niks aan een wattenschijfje. Ik laat even intrekken en smeer daarna een serum op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven