peeptoes & panties.
dinsdag 24 augustus 2010 om 22:21
hallo daar,
binnenkort ga ik naar een niet te formele (lees: totaaaal niet...) bruiloft.
nou heb ik een zwarte suèdine kokerrok gekocht, net over de knie, met aan de onderrand ingestanste bloemetjes.
Daarbij heb ik onderstaande peeptoes en trui.
(en inderdaad ook al transparante BH-bandjes besteld)
het feest is ongetwijfeld buiten, dus een beetje warmte is welkom.
mijn vraag aan de fashiongurus onder ons: kan dat met een panty, en zo ja: dik of dun en welke kleur?
of is het raadzaam nu alvast mijn beenhaar te laten staan?
binnenkort ga ik naar een niet te formele (lees: totaaaal niet...) bruiloft.
nou heb ik een zwarte suèdine kokerrok gekocht, net over de knie, met aan de onderrand ingestanste bloemetjes.
Daarbij heb ik onderstaande peeptoes en trui.
(en inderdaad ook al transparante BH-bandjes besteld)
het feest is ongetwijfeld buiten, dus een beetje warmte is welkom.
mijn vraag aan de fashiongurus onder ons: kan dat met een panty, en zo ja: dik of dun en welke kleur?
of is het raadzaam nu alvast mijn beenhaar te laten staan?
dinsdag 24 augustus 2010 om 23:48
quote:anna761 schreef op 24 augustus 2010 @ 22:54:
Maar eh, ik zou weer nooit een trui dragen bij blote benen. Zal misschien mijn dwangneurose zijn, maar voor mij is het of een trui met panty of een hempje/shirthe zonder panty.
Btw; gave schoenen!Eens. Ik vind de teenloze panty wel een uitvinding (klinkt alsof ik zelf ervaring heb, maar nee, lees/zie het net voor het eerst).
Maar eh, ik zou weer nooit een trui dragen bij blote benen. Zal misschien mijn dwangneurose zijn, maar voor mij is het of een trui met panty of een hempje/shirthe zonder panty.
Btw; gave schoenen!Eens. Ik vind de teenloze panty wel een uitvinding (klinkt alsof ik zelf ervaring heb, maar nee, lees/zie het net voor het eerst).
dinsdag 24 augustus 2010 om 23:57
Ik zag in een magazine dat het echt helemaal het najaar wordt: dikke panty's in open schoenen (niet alleen peeptoes, maar juist ook met bandjes enzo). Soms zelfs nog met van die beenwarmers eroverheen. Overigens zijn het wel donkere kleuren, dus donkergrijze open schoenen en zwarte panty of andersom. Misschien het even wennen? Net als dat we in de jaren negentig moesten wennen aan de terugkomst van de wijde pijpenbroek en later de terugkeer van de legging?
Overigens zie ik ook steeds vaker de legging met een shirt. Als in: dat het niet over je kont komt. Ik weet nog niet zo goed wat ik daar nu van vindt... Oh ja, ik zou die open schoenen en panty en regen ook niet zo'n fijne combi vinden
Overigens zie ik ook steeds vaker de legging met een shirt. Als in: dat het niet over je kont komt. Ik weet nog niet zo goed wat ik daar nu van vindt... Oh ja, ik zou die open schoenen en panty en regen ook niet zo'n fijne combi vinden
woensdag 25 augustus 2010 om 01:15
quote:kalinchey schreef op 24 augustus 2010 @ 23:57:
Overigens zie ik ook steeds vaker de legging met een shirt. Als in: dat het niet over je kont komt. Ik weet nog niet zo goed wat ik daar nu van vindt...
Ik weet wel heel goed wat ik daar van vind...
En TO, laat even weten hoe die teenloze panty bevalt? Kan me niet voorstellen dat zoiets goed blijft zitten, maar het lijkt me wel een ideale uitvinding!
Overigens zie ik ook steeds vaker de legging met een shirt. Als in: dat het niet over je kont komt. Ik weet nog niet zo goed wat ik daar nu van vindt...
Ik weet wel heel goed wat ik daar van vind...
En TO, laat even weten hoe die teenloze panty bevalt? Kan me niet voorstellen dat zoiets goed blijft zitten, maar het lijkt me wel een ideale uitvinding!
woensdag 25 augustus 2010 om 21:59
quote:dorus schreef op 25 augustus 2010 @ 07:31:
TO, foto van je rok? Klinkt erg leuk nl, en ben gewoon nieuwsgierig!
ik heb helaas geen foto.
het is gewoon een eenvoudige zwarte namaaksuède rok, net onder de knie, met een bewerkt schulprandje.
hij loopt toch wat wijd uit, bij nader inzien.
hoewel ik nou toch weer twijfel over de rok, ik heb nl. ook nog een echte suède rok die wel helemaal strak zit... (bedenk ik net )
en op jullie dringende aandringen heb ik toch maar een strapless BH gekocht!
(even reclame maken: grote-cupmaten.nl, hele fijne website voor de grotere maten; ze hebben zelfs 60M)
TO, foto van je rok? Klinkt erg leuk nl, en ben gewoon nieuwsgierig!
ik heb helaas geen foto.
het is gewoon een eenvoudige zwarte namaaksuède rok, net onder de knie, met een bewerkt schulprandje.
hij loopt toch wat wijd uit, bij nader inzien.
hoewel ik nou toch weer twijfel over de rok, ik heb nl. ook nog een echte suède rok die wel helemaal strak zit... (bedenk ik net )
en op jullie dringende aandringen heb ik toch maar een strapless BH gekocht!
(even reclame maken: grote-cupmaten.nl, hele fijne website voor de grotere maten; ze hebben zelfs 60M)
vrijdag 27 augustus 2010 om 12:06
Heb hier al eens eerder een topic over gezien... ikzelf draag m'n peeptoes ook het liefst met blote voeten. Maar met (hele) dikke zwarte kousen, zonder naden bij de teen, kan dat ook heel mooi zijn. Ik heb best wat peeptoes (zwarte, maar ook grijze en beige) die ik als het kouder is draag met dikke kousen. Ziet er super uit! En wordt nog mode ook las ik...