Permanent vraagje
woensdag 29 juni 2011 om 08:26
Ik ben mijn haar aan t laten groeien, en het heeft nu net zo'n rot lengte. Hartstikke stijl, dus met plakkerig weer valt het plat omlaag. Geen gezicht.
Ik overweeg nu iets in de richting van permanent, maar meer een grove slag. Zie het al voor me...Wat shaper erin en klaar is kees.
Ik verf mijn haar, omdat t een beetje grijs wordt. Ik weet niet hoe de permanenten van tegenwoordig zijn, maar vroeger was permanenten en kleuren een dodelijke combi... Een garantie voor een bos stro.
Dus kan het, permanenten en verven, en heeft iemand tips voor (weet ik veel, haha) welke soort permanent?
Ik overweeg nu iets in de richting van permanent, maar meer een grove slag. Zie het al voor me...Wat shaper erin en klaar is kees.
Ik verf mijn haar, omdat t een beetje grijs wordt. Ik weet niet hoe de permanenten van tegenwoordig zijn, maar vroeger was permanenten en kleuren een dodelijke combi... Een garantie voor een bos stro.
Dus kan het, permanenten en verven, en heeft iemand tips voor (weet ik veel, haha) welke soort permanent?
woensdag 29 juni 2011 om 09:37
woensdag 29 juni 2011 om 10:12
Eerst permanenten en na twee weken dan pas verven. Omdat de permanent vloeistof, kleur uit je haar haalt. Natuurlijk zijn er kappers die permanenten en verven in een behandeling,maar dat is een aanslag op je haar. Heb twee jaar achter elkaar een permanent gehad,altijd met een zure vloeistof,minst schadelijk voor je haar. En hoe lang is je haar nu? En de grote van de krullen kan je het beste bepalen bij de kapper,des te dikker de wikkel hoe zo"n grotere slag je erin krijgt.