Mode & Beauty alle pijlers

Permanent

25-06-2010 11:34 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb best wel lang haar (net over me schouders) maar aan de onderkant heb ik krullen en aan de bovenkant lijkt het net alsof ik een badmuts op heb gehad.

Ik heb alles geprobeerd (laagjes, uitdunnen etc.) maar het wil niet.

Nu zit ik te denken om permanent te nemen voor de bovenkant van mijn haar.

Iemand evaring met permanent?
Ik heb jaren geleden ook permanent gehad, had toen ook schouderlang haar. Permanent was goed gelukt, erg mooi.

Maar mijn haar heeft er toen wel veel van geleden.

Het viel erg uit, gelukkig voor mij niet zo'n probleem, heb toch een flinke bos. Maar voor iemand die dun haar heeft, is het niet fijn als het nog dunner wordt natuurlijk.

Ik heb het bij die ene keer gelaten, na een poosje was de permanent er flink uit gegroeid en heb ik een kort kapsel genomen.
Ik heb net mijn haar laten permanenten, zie topic: half 11 naar de kapper.

Ervaring heb ik niet met jouw type haar. Heb je weleens overwogen om het juist om te keren? Dus de onderkant te laten glad maken? (straighten ofzo heet dat)
Jep, ik doe het al jaren. Ongeveer een keer per jaar. Elke keer als ik bij de kapper zit voel ik me een bejaarde muts, maar ik ben steeds erg blij met mijn kapper. Moet wel bekennen dat ik het bij zo'n ouderwetse dorpskapper doe en mijn haar het goed aankan en dat het altijd ook goed pakt. Er zijn nog steeds mensen die denken dat het mijn eigen krullen zijn (zijn ze ook; ik heb er voor betaald toch ). Twee keer bij andere kapper in andere steden gedaan, een keer zakte het na een week weg, andere keer zag het er vaag uit. Dus zit ik nu weer jaarlijks tussen de bejaarden bij "mijn" dorpskapper in de stoel.
Heb je nu ook nog je haar in lagen? Anders kunnen ze er volgens mij geen deelpermanent inzetten.Zou gewoon eens bij verschillende salons langsgaan,en kijken wat ze je adviseren.

Zeker omdat je ook een gedeelte wil laten permanenten,en het onderste wil laten voor wat het is,en dan moet die permanent wel mooi overlopen namelijk met je eigen krul.
heb het een keer gedaan, nooit meer,mn haar was echt beschadigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven