Mode & Beauty alle pijlers

Platte veterschoenen

11-02-2012 11:30 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hele leuke zwarte platte veterschoenen

gekocht maar vind het nog best lastig te combineren, moet niet te mannelijk lijken...

Heb er ook leuke enkelsokjes bij gekocht met klein roezel randje, dat zou dan evt. zichtbaar zijn i.c.m. een chino broek..

Iemand nog meer tips??
Ps. Waarom doet mijn link het niet...?
Je kunt wel op je link klikken, dan zie je het plaatje wel.

En ik vind het erg mannelijke schoenen, ik vraag me af of je daar überhaupt nog wat vrouwelijks van kan maken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Sorry, vind er niets "elegants" aan . . . .
Ik zie ze niet.
Ik vind de schoenen echt niet vrouwelijk.

Met enkelsokjes en een chino (ook niet mooi en vrouwelijk) is het geen charmante combinatie.

Ik zie deze schoenen vaak in de winkels. Kopen vrouwen deze schoenen, omdat ze de schoenen echt geweldig mooi vinden? Of kopen ze deze, omdat ze in de 'mode' zijn?
Ik zou dit ook niet aan moeten trekken... ik snap ook niet hoe dit gedragen zou moeten worden.
Ik draag ze onder een smalle, iets korte broek. Onder een rokje met maillot is ook leuk. Beetje frans.
quote:carenza schreef op 11 februari 2012 @ 11:37:

Sorry, vind er niets "elegants" aan . . . .

Ze hoeven ook niet elegant te zijn, dan koop ik wel hakken of ballerina's..

Ik draag ook bikerboots, daar is ook niets elegants aan maar wel leuk stoer, vind ik dan...
Voor mij heel belangrijk, ze lopen erg goed, zijn van leer en ook geschikt als je veel moet staan de hele dag..
Ik dacht gewoon echt dat dit mannenschoenen waren... Dus geen tips van mij!
Dus jij draagt ze ook onder een chino of bedoel je een skinny?

Onder een rokje heb ik nog niet geprobeerd, klinkt me niet zo geweldig in de oren eerlijk gezegd maar je weet nooit!quote:littlemissvixen schreef op 11 februari 2012 @ 11:41:

Ik draag ze onder een smalle, iets korte broek. Onder een rokje met maillot is ook leuk. Beetje frans.
Ik kan ze niet zien, wie plakt even een plaatje ervan?

*Ik snap niks van dat knippen en plakken*
Ik vind ze ook een hoog oma-gehalte hebben. Maar misschien vind jij dat juist wel weer erg aantrekkelijk aan die schoenen.

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bedankt himalaya. Onder een skinny jeans staan ze het leukst denk ik. En dan inderdaad een beetje een Franse look creeren dus met eenbretons shirtje er op.
Ik heb altijd gedacht dat dat mannenschoenen waren. Ik zou niet weten hoe je deze schoen vrouwelijk kunt combineren. Misschien met een pantalon die er mooi overheen valt?
Even checken qua smaak dan, vinden jullie dit vest dan ook hoog oma gehalte hebben?

http://www.zalando.nl/dep ... -zwart-de521i017-802.html

Dat vind ik nl. absoluut niet maar ik hou nu eenmaal van veel verschillende looks..
Ik vind het geen oma-vest.
quote:Ruby-Ann schreef op 11 februari 2012 @ 11:53:

Even checken qua smaak dan, vinden jullie dit vest dan ook hoog oma gehalte hebben?

http://www.zalando.nl/dep ... -zwart-de521i017-802.html

Dat vind ik nl. absoluut niet maar ik hou nu eenmaal van veel verschillende looks..

Ligt een beetje aan welk hoofd je er boven hebt.

Heb je een 'hip'hoofd kunnen zowel vest als schoenen leuk staan.

Zelf heb ik een truttig voorkomen en zou dit dus niet aan trekken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik wel...
Ik denk dat het aan het combineren ligt, zo'n vest vind ik nl. leuk met een short en dikke maillot/panty en uggs of bikerboots...
Poeh nee, de schoenen zijn echt niet mijn smaak. Die zou ik dus onder een broek met hele lange, wijde pijpen dragen, zodat je ze zo min mogelijk ziet.

Het vest vind ik niet persé oma-achtig. Wel vind ik dat het dunne model er best dik van wordt.
Ja een dik vest kleedt meestal niet echt slank af vind ik...

Maar wel lekker warm en toch leuk!quote:Stromboli schreef op 11 februari 2012 @ 12:12:

Poeh nee, de schoenen zijn echt niet mijn smaak. Die zou ik dus onder een broek met hele lange, wijde pijpen dragen, zodat je ze zo min mogelijk ziet.

Het vest vind ik niet persé oma-achtig. Wel vind ik dat het dunne model er best dik van wordt.
Ja, 't vest vind ik best leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven