Mode & Beauty alle pijlers

Platte veterschoenen

11-02-2012 11:30 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hele leuke zwarte platte veterschoenen

gekocht maar vind het nog best lastig te combineren, moet niet te mannelijk lijken...

Heb er ook leuke enkelsokjes bij gekocht met klein roezel randje, dat zou dan evt. zichtbaar zijn i.c.m. een chino broek..

Iemand nog meer tips??
Het vest vind ik niet oma-achtig, maar ook niet leuk.

Het heeft een rare lengte en het maakt dik.

Ook het motief vind ik niet mooi.

Kleding moet je mooi of mooier maken maken.

Zowel de schoenen als het vest zullen dat niet doen.
Smaken verschillen gelukkig!

Het vest is heerlijk warm en de lengte vind ik juist leuk, ondanks dat ik zelf niet groot ben..

En het motief vind ik juist zo leuk!

Zo zie je maar weer, ieder zijn smaak..

De schoenen weet ik echt niet, vind ze te lastig combineren dus die gaan terug denk ik...quote:hipslala schreef op 11 februari 2012 @ 12:44:

Het vest vind ik niet oma-achtig, maar ook niet leuk.

Het heeft een rare lengte en het maakt dik.

Ook het motief vind ik niet mooi.

Kleding moet je mooi of mooier maken maken.

Zowel de schoenen als het vest zullen dat niet doen.
Ik heb ook zo'n soort schoen alleen dan in grijs, draag ze onder mijn chino broek en dan vind ik ze helemaal leuk! Onder een skinny staan ze ook leuk. Ik ben verder echt een meisje-meisje dus vind ik ze wel kunnen.
Al ben je een meisje-meisje, daar worden die schoenen en chino's niet mooier van.

Men vindt de Ugg en de legging meestal al zo lelijk. Deze schoenen en de chino zijn duizend maal erger.

Zelfs 'het zit zo lekker' is bij het het dragen geen excuus meer.
quote:Stromboli schreef op 11 februari 2012 @ 12:12:

Het vest vind ik niet persé oma-achtig. Wel vind ik dat het dunne model er best dik van wordt.

Dat vind ik niet, maar ik vind de lengte een beetje twijfelachtig. Het is te kort voor een lang vest en te lang voor een kort vest.

Ik zou ook niet weten waar ik het op zou moeten dragen, op een legging vind ik hem te kort en op een rokje weer te lang.
quote:hipslala schreef op 11 februari 2012 @ 13:25:

Al ben je een meisje-meisje, daar worden die schoenen en chino's niet mooier van.

Men vindt de Ugg en de legging meestal al zo lelijk. Deze schoenen en de chino zijn duizend maal erger.

Zelfs 'het zit zo lekker' is bij het het dragen geen excuus meer.Ik vind een chino heel mooi en juist heel vrouwelijk. Het ligt er een beetje aan wat voor figuur je hebt, maar als je het goede figuur er voor hebt staat een chino heel mooi.
Dat is jouw mening en zo zijn er nog honderden andere meningen en dat mag!

Ps. Ik draag mijn chino's momenteel zelfs met uggs, krijg er zelfs complimenten over, ongelooflijk he?quote:hipslala schreef op 11 februari 2012 @ 13:25:

Zelfs 'het zit zo lekker' is bij het het dragen geen excuus meer.
Ik vind uggs ook heel mooi.
@ schoenen: mijn smaak is het niet maar ik denk dat ze bij sommigen best leuk zouden staan onder een skinny, en dan met een eenvoudig hemdje erboven (en een nerdbril :-)).

@ vest: vind het geen oma-vest, maar ook geen mooi vest. Een opa-vest lijkt me dan wel weer leuk bij bovenstaande combi!
Gelukkig dat niet iedereen er hetzelfde bijloopt. Soms vind ik al diezelfde kapsels en kleding, allemaal "jonger dan hun dochter" en kinderen van 10 die hun haren al verven, erg benauwend overkomen.
it's a big club and you ain't in it
Ik heb het vest nu aan bij een rode skinny en een simpel zwarte top.. Zit heerlijk en staat erg leuk!quote:Merelin schreef op 11 februari 2012 @ 13:52:

[...]

Dat vind ik niet, maar ik vind de lengte een beetje twijfelachtig. Het is te kort voor een lang vest en te lang voor een kort vest.

Ik zou ook niet weten waar ik het op zou moeten dragen, op een legging vind ik hem te kort en op een rokje weer te lang.
Ik vind zo'n soort schoen wel mooi, alleen deze is niet zo mooi afgewerkt, mocht iets luxer uitstraling hebben,

ook de kleur niet zo mooi.

Zulke schoenen zou ik dragen met idd smalle pantalon, voor vrouwelijke look, met sokken leuk idee, chino niet, heeft meer casual feeling, qua stof matcht lastig,

ook leuk met cityshorts, tuttig blousje met srik, chiffon. korte wijde jas, ja ik zie wel voor me, geruite broek, nou ik stop...
Op zich hou ik best van de stijl van die schoenen, alleen vind ik deze niet zo. Een iets hoger model vind ik mooier. En dan inderdaad combineren zoals hier eerder gezegd.

Het vest vind ik lelijk.
quote:rionyriony schreef op 11 februari 2012 @ 17:13:

Gelukkig dat niet iedereen er hetzelfde bijloopt. Soms vind ik al diezelfde kapsels en kleding, allemaal "jonger dan hun dochter" en kinderen van 10 die hun haren al verven, erg benauwend overkomen.Dat heb ik dan weer met dat over-gestylde
Frankly my dear, I don"t give a damn
Die platte schoenen staan alleen leuk met een "mannenpak", vind ik.

Maar dan kies ik liever voor de veterpump en dat is de variant met een klein hakje. Maar smaken verschillen en ik geloof dat het in de jaren 30 en 90 wel een tijdje mode is geweest.

De veterpump die kan wel onder een chino.
Ja, leuk vest, maar je moet wel mager zijn. Ook een nadeel vind ik dat er geen wol inzit. Het is helemaal synthetisch.

Aan die schoenen mankeert niks, ze kunnen prima, maar het moet je smaak zijn. Ik zelf koop nooit zulke schoenen, een vriendin van mij alleen maar zulk soort. Zij ziet er overigens niet vrouwelijk uit.
O ja, het vest. Het gehalte acryl vind ik nogal hoog voor die prijs.

Dan zou ik eerder voor zoiets als dit kiezen klik en bij Didi staan er ook nog een paar in hun webshop. Of deze maar die is misschien iets te groot.
Wat is er mis met polyacryl eigenlijk?

Als ik de eigenschappen lees, is daar toch niks mis mee??

Kenmerken en eigenschappen

De vezel wordt gesponnen volgens het nat- of droogspinproces.

Acryl smelt voordat het brandt. Het materiaal brandt fel met een licht roeten­de gele vlam. De draden branden verder, ook als de vlam wegge­haald wordt. Er ontstaat een hard bolletje. De reuk bij het branden is zoet.

De vezel is hittebestendig tot 150°C.

Het warmte-isolerend vermogen is hoog, zelfs hoger dan dat van wol.

De modulus is lager dan van polyamide en polyester.

De vochtopname is gering; in normaal klimaat neemt het 1 - 1½% vocht op.

Polyacryl is goed bestand tegen verdunde zuren, oxidatiemiddelen en verdunde loog. Het is minder goed bestand tegen sterke logen en lost op in geconcentreerd zwavelzuur en salpeterzuur.

De vezel is zeer goed bestand tegen zonlicht. Het is bovendien zeer weerbestendig. Bacteriën en schimmels hebben geen invloed op acryl.

De treksterkte is lager dan die van de andere syntheti­sche materialen en ongeveer zo hoog als die van katoen.

De breukrek is 30-50%.

De slijtweerstand is lager dan die van andere synthetische materia­len, maar wel groter dan die van wol en ongeveer gelijk aan die van katoen.

Acryl heeft een warme, zachte greep.quote:Pumps_italiaans schreef op 12 februari 2012 @ 11:29:

O ja, het vest. Het gehalte acryl vind ik nogal hoog voor die prijs.

Dan zou ik eerder voor zoiets als dit kiezen klik en bij Didi staan er ook nog een paar in hun webshop. Of deze maar die is misschien iets te groot.
Nou meid, kopen en gewoon niet vragen wat anderen er van vinden.

Veel plezier met je nieuwe schoenen en je nieuwe vest.

Mooier dan die bestaat er niet.

Veel plezier ermee!

P.S.: Acryl vergelijken met wol is zoiets als echt haar vergelijken met een pruik van acryl. Maar smaken verschillen. Plastic is inderdaad meer slijtvast.
Machtig, met die schoenen kom ik het huis niet in.... Zelfs niet met deze kou. Maar euh, als jij ze mooi vindt, lekker dragen hoor!
Het was een serieuze vraag... Beetje kinderachtige reactie..quote:Pumps_italiaans schreef op 13 februari 2012 @ 00:36:

Nou meid, kopen en gewoon niet vragen wat anderen er van vinden.

Veel plezier met je nieuwe schoenen en je nieuwe vest.

Mooier dan die bestaat er niet.

Veel plezier ermee!

P.S.: Acryl vergelijken met wol is zoiets als echt haar vergelijken met een pruik van acryl. Maar smaken verschillen. Plastic is inderdaad meer slijtvast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven