Mode & Beauty alle pijlers

Pluizig vestje

17-11-2012 00:23 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij H&M heb ik een leuk vestje gekocht. Helaas pluist dat ding vreselijk. Het shirtje dat ik eronder had zit onder, de zwarte broek en zelfs de binnenkant van mijn jas. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb het al gewassen maar dat helpt niet.
ook last van

ook van de h&m

een grijs truitje en alles onder de pluisjes :c
Met de kledingroller eroverheen of goed stofzuigen.. Wordt het meestal wel minder van...
nachtje in de diepvries
Scheermesje eroverheen halen
Dank voor de tips. Het vestje heeft 48 uur in de vriezer gelegen maar heb niet de indruk dat het geholpen heeft.

Met een scheermesje erover durf ik niet.

Ik moet gewoon niet meer in de verleiding komen zoiets te kopen ook al ziet het er mooi uit.
Ja heb ik ook last van, zal wel aan de kwaliteit liggen. Helaas heb ik niet genoeg geld om ergens anders te shoppen.
quote:Tuya schreef op 17 november 2012 @ 02:11:

Scheermesje eroverheen halenHeb je dit zelf geprobeerd? Werkt het echt?
Ja, maar ik had verkeerd gelezen.

Ik doe het vaak bij (nep)wollen truien. Niet als een malle dat ding gaan scheren, maar voorzichtig eroverheen om de grootste pluizen eraf te halen (die dus vastzitten)
Denk dat er angora in zit. Ik heb laatst een heleboel leuke truien staan passen bij H&M, en ik zat onder de pluis en had de hele dag een kriebelig gevoel.
Een pluizentondeuse heb je nodig.

Google maar eens daarop. Dan zie je de verschillende modellen en prijzen. Vanaf zo'n 4 euro t/m 10 euro heb je een goede.

Bij o.a. Blokker te koop in de winkel maar ook online
quote:Tuya schreef op 17 november 2012 @ 02:11:

Scheermesje eroverheen halen

Zo doe ik het ook. Werk prima. En inderdaad, niet ruig rossen, maar gewoon rustig het mes over het vestje of de trui halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven