PMU full lips ervaringen
maandag 22 maart 2021 om 14:36
Iemand ervaring?
Mijn doel zou zijn iets sprekendere lippen. Dus heel dicht tegen natuurlijke kleur aan maar dan net wat minder flets, iets meer roze.
In het lippenstift topic kom ik er zojuist achter dat het bestaat. Dus ik ga me inlezen. En dat begint uiteraard hier
Do tell: bevalt het??
Mijn doel zou zijn iets sprekendere lippen. Dus heel dicht tegen natuurlijke kleur aan maar dan net wat minder flets, iets meer roze.
In het lippenstift topic kom ik er zojuist achter dat het bestaat. Dus ik ga me inlezen. En dat begint uiteraard hier
Do tell: bevalt het??
Chocolade, altijd goed!
maandag 22 maart 2021 om 20:36
Wil ik best doen, maar het is niet in NL.
Cum non tum age
maandag 22 maart 2021 om 20:38
De vrouw op dit plaatje heeft sowieso een mooi gevormde mond. Dan wordt het resultaat natuurlijk ook mooier dan als je geen mooie mond hebt zoals de vrouw op het eerst geposte plaatje. Je ziet duidelijk verschil op het voor en na plaatje maar ik vraag mij af of onbekenden haar nou aantrekkelijker vinden dan voor ze het heeft laten doen. Het is anders niet mooier of lelijker.
Bij de vrouw op het eerste plaatje vind ik haar er niet op vooruit gegaan.
De lijn op het eerste plaatje is ook echt lelijk.
maandag 22 maart 2021 om 20:56
Ik zou het laten zoals op plaatje twee, leuk voor thuis: connecting the dots
maandag 22 maart 2021 om 20:59
Borrelhap schreef: ↑22-03-2021 15:53Ik heb het en het ziet er gewoon natuurlijk uit. Zo'n dun lijntje laat mijn lippen gewoon een stuk voller lijken.
Pijn viel ook meeEr wordt ook verdovende gel gebruikt.
Maar er is wel heel veel kwaliteitsverschil. Helaas te veel mensen die duidelijk een 'rand' hebben dus kijk goed naar de voor en na foto's van de behandelaar.
Geloof me, als man zijnde, het ziet er absoluut niet natuurlijker uit. Ik vind het zelfs afstotelijk.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
maandag 22 maart 2021 om 21:03
RoamingZombie schreef: ↑22-03-2021 20:59Geloof me, als man zijnde, het ziet er absoluut niet natuurlijker uit. Ik vind het zelfs afstotelijk.
Mijn partner, als man zijnde, vind het er wel natuurlijk uitzien.
maandag 22 maart 2021 om 21:14
Yes, twee dagen, dan gaan het vervellen en is de ergste kleur er af. En de zwelling weg. Want het is na een paar keer met die naald er overheen echt wel even beurzig.
maandag 22 maart 2021 om 21:19
Ik vind haar natuurlijke lippen veel mooier. Had het niet laten doen als ik zulke lippen had.
maandag 22 maart 2021 om 21:31
Nee ik ook niet, het is ook (vind ik) mooier te krijgen mét lipliner en lippenstift/stain/balsem als je graag dit effect wil. Maar ik kijk er sowieso heel anders naar; ik zou het permanente effect vreselijk vinden.
maandag 22 maart 2021 om 21:35
Het is niet permanent. Het is semi-permanent. Lippen moet je ongeveer elke 3 jaar laten bijwerken.
Wenkbrauwen tussen de 12-18 maanden.
maandag 22 maart 2021 om 21:49
dinsdag 23 maart 2021 om 09:57
Gelukkig doe ik het niet om mannen aan te trekken.RoamingZombie schreef: ↑22-03-2021 20:59Geloof me, als man zijnde, het ziet er absoluut niet natuurlijker uit. Ik vind het zelfs afstotelijk.
dinsdag 23 maart 2021 om 12:11
He, wat jammer nou dat jij dat vindt. We doen het tenslotte allemaal voor jou.RoamingZombie schreef: ↑22-03-2021 20:59Geloof me, als man zijnde, het ziet er absoluut niet natuurlijker uit. Ik vind het zelfs afstotelijk.
Deze heeft ook een lijntje, veel dikker zelfs, maar toch ziet het er beter uit vind ik. Het lijkt net of ze nu fillers heeft. Lijkt idd een stuk voller! Maar dat kan je ook elke dag doen met lipliner natuurlijk.