PMU full lips ervaringen
maandag 22 maart 2021 om 14:36
Iemand ervaring?
Mijn doel zou zijn iets sprekendere lippen. Dus heel dicht tegen natuurlijke kleur aan maar dan net wat minder flets, iets meer roze.
In het lippenstift topic kom ik er zojuist achter dat het bestaat. Dus ik ga me inlezen. En dat begint uiteraard hier
Do tell: bevalt het??
Mijn doel zou zijn iets sprekendere lippen. Dus heel dicht tegen natuurlijke kleur aan maar dan net wat minder flets, iets meer roze.
In het lippenstift topic kom ik er zojuist achter dat het bestaat. Dus ik ga me inlezen. En dat begint uiteraard hier
Do tell: bevalt het??
Chocolade, altijd goed!
maandag 22 maart 2021 om 17:51
Is wel een paardenmiddel. Zou ik zo niemand aanradenHenk-en-Roelie schreef: ↑22-03-2021 17:48Ik heb 'n tijdje onwetend onder een koolmonoxydelek geslapen en als bij-effect kreeg ik gekleurdere lippen ( kwam ik achteraf achter ), het is wel handig want je lippen opmaken is dan niet nodig. Tenzij je voor glim gaat.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
maandag 22 maart 2021 om 17:55
Wat moet het dan kosten?Henk-en-Roelie schreef: ↑22-03-2021 17:14Eventjes wat erover gelezen, een behandeling duurt 1,5 uur!![]()
maandag 22 maart 2021 om 18:10
Daar komt het inderdaad op neer. Kost tussen €300-€400Henk-en-Roelie schreef: ↑22-03-2021 18:08Twee zittingen, anderhalf uur, materiaalkosten, mmmh misschien dezelfde prijs als je betaalt voor een wortelkanaalbehandeling?![]()
maandag 22 maart 2021 om 18:47
Nou idd zeg! Ik zag net een foto op een blog van een stel lippen die net gedaan waren... wow. Echt even schrikken. Krijg je eigenlijk verdoving? Want ik had begrepen dat -wanneer je fillers laat zetten in de lippen- je wel altijd verdoving krijgt omdat het zo gevoelig is daar.
maandag 22 maart 2021 om 18:49
maandag 22 maart 2021 om 18:52
Geen zorgen Chateautje!
maandag 22 maart 2021 om 18:52
En dat moet ook nog in twee sessies?! Oké, snap nu waarom ik ook niemand irl ken die zich hier aan heeft gewaagdHenk-en-Roelie schreef: ↑22-03-2021 18:08Twee zittingen, anderhalf uur, materiaalkosten, mmmh misschien dezelfde prijs wat je betaalt voor een wortelkanaalbehandeling?![]()
maandag 22 maart 2021 om 18:53
maandag 22 maart 2021 om 18:53
Sjulia schreef: ↑22-03-2021 18:47Nou idd zeg! Ik zag net een foto van een blog van een stel lippen die net gedaan waren... wow. Echt even schrikken. Krijg je eigenlijk verdoving? Want ik had begrepen dat -wanneer je fillers laat zetten in de lippen- je wel altijd verdoving krijgt omdat het zo gevoelig is daar.
Haha de eerste twee dagen waren mijn lippen helemaal opgezet en dan zo'n dikke lijn eromheen (denk aan de donkere jaren 90 lipliner)
Op foto's ziet het er veel heftiger uit dan in het echt valt mij op. In het echt is heel veel zachter van kleur en zie je die rand ook niet zo duidelijk, tenzij je er met je oog erbovenop gaat zitten.
Het wordt verdoofd met creme/gel net als bij fillers inderdaad. Je voelt het dan nog wel. Op één plek deed het wel echt heel eeg zeer en toen heeft ze er extra verdoving op gedaan
maandag 22 maart 2021 om 19:02
Drinken met een rietje en mijn gezicht schoonmaken dmv wattenschijfjes met reiniger.
maandag 22 maart 2021 om 19:05
Hahaha ja ik maakte me eerlijk gezegd ook best zorgen toen
Het hielp ook niet dat mijn partner de hele tijd zei dat het zo lelijk was (hij stond sowieso niet echt te juichen om de procedure). Maar nu zegt hij ook dat het er wel natuurlijk uit ziet.
maandag 22 maart 2021 om 20:01
Ik ben iemands model geweest voor full lips pmu en wat deed het pijn! He randje ging nog wel (maar alln een lijntje vind ik ordinair staan), maar het inkleuren was ondanks verdoving bijna niet vol te houden. Ze is er op een gegeven moment mee gestopt omdat ik het niet meer trok. Het resultaat was wel mooi, maar de kleuren vervagen binnen een paar weken, waardoor je de behandeling 2 tot 3 keer moet herhalen om op de definitieve eindkleur uit te komen. Daar heb ik voor bedankt. En nu een paar jaar later kun je het bijna niet meer zien. Het is voor meer dan 90% vervaagt, dus nu snap ik waarom het meerdere keren moet.
Doen als je een hoge pijngrens hebt en het er echt voor over hebt. En anders lekker laten.
Doen als je een hoge pijngrens hebt en het er echt voor over hebt. En anders lekker laten.
Deze heeft ook een lijntje, veel dikker zelfs, maar toch ziet het er beter uit vind ik.