Mode & Beauty alle pijlers

PMU full lips ervaringen

22-03-2021 14:36 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring?

Mijn doel zou zijn iets sprekendere lippen. Dus heel dicht tegen natuurlijke kleur aan maar dan net wat minder flets, iets meer roze.

In het lippenstift topic kom ik er zojuist achter dat het bestaat. Dus ik ga me inlezen. En dat begint uiteraard hier :biggrin:

Do tell: bevalt het??
Chocolade, altijd goed!
Henk-en-Roelie schreef:
22-03-2021 17:48
Ik heb 'n tijdje onwetend onder een koolmonoxydelek geslapen en als bij-effect kreeg ik gekleurdere lippen ( kwam ik achteraf achter ), het is wel handig want je lippen opmaken is dan niet nodig. Tenzij je voor glim gaat.
Is wel een paardenmiddel. Zou ik zo niemand aanraden ;-)
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Henk-en-Roelie schreef:
22-03-2021 17:14
Eventjes wat erover gelezen, een behandeling duurt 1,5 uur! O_O
Wat moet het dan kosten? :-? Durf het zelf niet te googelen.
lemoos2 schreef:
22-03-2021 17:55
Wat moet het dan kosten? :-? Durf het zelf niet te googelen.
Twee zittingen, anderhalf uur, materiaalkosten, mmmh misschien dezelfde prijs wat je betaalt voor een wortelkanaalbehandeling? ;-D
Henk-en-Roelie schreef:
22-03-2021 18:08
Twee zittingen, anderhalf uur, materiaalkosten, mmmh misschien dezelfde prijs als je betaalt voor een wortelkanaalbehandeling? ;-D
Daar komt het inderdaad op neer. Kost tussen €300-€400
Ik heb 350 betaald.
Duurde ongeveer 5 dagen voordat het genezen was.
De dagen erna ziet het er wel vreselijk uit :-D
Borrelhap schreef:
22-03-2021 18:21
Ik heb 350 betaald.
Nou idd zeg! Ik zag net een foto op een blog van een stel lippen die net gedaan waren... wow. Echt even schrikken. Krijg je eigenlijk verdoving? Want ik had begrepen dat -wanneer je fillers laat zetten in de lippen- je wel altijd verdoving krijgt omdat het zo gevoelig is daar.
Sjulia schreef:
22-03-2021 17:14
Afbeelding Deze heeft ook een lijntje, veel dikker zelfs, maar toch ziet het er beter uit vind ik. Het lijkt net of ze nu fillers heeft. Lijkt idd een stuk voller! Maar dat kan je ook elke dag doen met lipliner natuurlijk.
Huh, vind je dat een aanbeveling?
TheeMetChocolade schreef:
22-03-2021 17:02
Chateau, maak je geen zorgen! Het komt goed :there:
Geen zorgen Chateautje!

Afbeelding
Henk-en-Roelie schreef:
22-03-2021 18:08
Twee zittingen, anderhalf uur, materiaalkosten, mmmh misschien dezelfde prijs wat je betaalt voor een wortelkanaalbehandeling? ;-D
En dat moet ook nog in twee sessies?! Oké, snap nu waarom ik ook niemand irl ken die zich hier aan heeft gewaagd :-)
Oriander schreef:
22-03-2021 18:49
Huh, vind je dat een aanbeveling?
Als je een “full lips” behandeling wenst lijkt me dat wel het doel te zijn. Vollere lippen. En dat is gelukt. Het lijkt alsof ze opgevuld zijn, ze zijn dikker. Ik vind de hele PMU geen aanbeveling, persoonlijk.
Sjulia schreef:
22-03-2021 18:47
Nou idd zeg! Ik zag net een foto van een blog van een stel lippen die net gedaan waren... wow. Echt even schrikken. Krijg je eigenlijk verdoving? Want ik had begrepen dat -wanneer je fillers laat zetten in de lippen- je wel altijd verdoving krijgt omdat het zo gevoelig is daar.

Haha de eerste twee dagen waren mijn lippen helemaal opgezet en dan zo'n dikke lijn eromheen (denk aan de donkere jaren 90 lipliner) :cry: Vroeg me echt af waar ik in godsnaam aan was begonnen. Gelukkig dat de mondkapjes toen net verplicht waren anders was ik niet mee naar buiten gegaan. Maar nu heel tevreden mee.
Op foto's ziet het er veel heftiger uit dan in het echt valt mij op. In het echt is heel veel zachter van kleur en zie je die rand ook niet zo duidelijk, tenzij je er met je oog erbovenop gaat zitten.

Het wordt verdoofd met creme/gel net als bij fillers inderdaad. Je voelt het dan nog wel. Op één plek deed het wel echt heel eeg zeer en toen heeft ze er extra verdoving op gedaan :) Vond het verder meevallen, maar iedereen heeft weer een andere pijngrens.
Hoe heb je het klaar gespeeld om je lippen droog te houden na de behandeling? Dat vraag ik me altijd af wanneer ik over deze behandeling lees. Ik heb pmu op mijn wenkbrauwen en die moet je minimaal vijf dagen droog houden.
Haha aaaah. Ja ik zou denk ik totaal in paniek raken en echt moeten huilen voor de spiegel, van het resultaat dat je de eerste dagen ziet. 🙈 ik zou het echt niet aandurven. Dit is idd wel de perfecte periode om het te doen.
Oriander schreef:
22-03-2021 18:52
Geen zorgen Chateautje!

Afbeelding
Ohhhh, dat geeft een heel andere betekenis aan tiny. :-D

Wat een snoeperdepoepertje. :D
meisje22 schreef:
22-03-2021 18:55
Hoe heb je het klaar gespeeld om je lippen droog te houden na de behandeling? Dat vraag ik me altijd af wanneer ik over deze behandeling lees. Ik heb pmu op mijn wenkbrauwen en die moet je minimaal vijf dagen droog houden.
Drinken met een rietje en mijn gezicht schoonmaken dmv wattenschijfjes met reiniger.
Sjulia schreef:
22-03-2021 18:56
Haha aaaah. Ja ik zou denk ik totaal in paniek raken en echt moeten huilen voor de spiegel, van het resultaat dat je de eerste dagen ziet. 🙈 ik zou het echt niet aandurven. Dit is idd wel de perfecte periode om het te doen.

Hahaha ja ik maakte me eerlijk gezegd ook best zorgen toen :biggrin:
Het hielp ook niet dat mijn partner de hele tijd zei dat het zo lelijk was (hij stond sowieso niet echt te juichen om de procedure). Maar nu zegt hij ook dat het er wel natuurlijk uit ziet.
Borrelhap schreef:
22-03-2021 19:02
Drinken met een rietje en mijn gezicht schoonmaken dmv wattenschijfjes met reiniger.
Werd je niet gek van de jeuk toen het ging vervellen?
Ik denk er ook aan. De pigment van mijn lippen is verdwenen waardoor het er erg grauw uitziet. Het is wel heel belangrijk dat je een ervaren persoon kiest, dan kan het heel mooi zijn.
meisje22 schreef:
22-03-2021 19:32
Werd je niet gek van de jeuk toen het ging vervellen?

Nee dat niet. Ik moest mijn lippen namelijk vet houden met vaseline. Denk dat dat scheelt
Ik ben iemands model geweest voor full lips pmu en wat deed het pijn! He randje ging nog wel (maar alln een lijntje vind ik ordinair staan), maar het inkleuren was ondanks verdoving bijna niet vol te houden. Ze is er op een gegeven moment mee gestopt omdat ik het niet meer trok. Het resultaat was wel mooi, maar de kleuren vervagen binnen een paar weken, waardoor je de behandeling 2 tot 3 keer moet herhalen om op de definitieve eindkleur uit te komen. Daar heb ik voor bedankt. En nu een paar jaar later kun je het bijna niet meer zien. Het is voor meer dan 90% vervaagt, dus nu snap ik waarom het meerdere keren moet.

Doen als je een hoge pijngrens hebt en het er echt voor over hebt. En anders lekker laten.
Eurus schreef:
22-03-2021 17:36
Jawel, daarom moet ik een mondhoeklift, duh ;-)
Ook een goed plan!!
Chocolade, altijd goed!
Borrelhap schreef:
22-03-2021 18:21
Ik heb 350 betaald.
Mondkapjes zijn in gelukkig ;-)
Chocolade, altijd goed!
Borrelhap schreef:
22-03-2021 19:50
Nee dat niet. Ik moest mijn lippen namelijk vet houden met vaseline. Denk dat dat scheelt
Dat zal schelen inderdaad. Mijn wenkbrauwen mocht ik alleen voorzichtig met een wattenstokje zachtjes deppen met Bepanthen 2x per dag.
Ik vind dat het echt mooi kan zijn.
Ik zou het zo laten doen bij degene die mijn wenkbrauwen heeft gedaan, als het niet zo pijnlijk zou zijn.
Cum non tum age
noa schreef:
22-03-2021 20:23
Ik vind dat het echt mooi kan zijn.
Ik zou het zo laten doen bij degene die mijn wenkbrauwen heeft gedaan, als het niet zo pijnlijk zou zijn.
PM me die naam eens als je wil?
Chocolade, altijd goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven