Mode & Beauty alle pijlers

Primark Almere klantenservice barslecht

31-03-2013 20:55 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
anoniem_79920 wijzigde dit bericht op 01-04-2013 10:39
Reden: x
% gewijzigd
Ehm, het is toch ook een beetje raar wat jij wil. Na weken kun je niet meer bewijzen dat jij maar 1 stuk hebt gekocht.
Domme mensen? Omdat ze je geen gelijk gaven zijn ze dom?

Eerlijk gezegd vind ik jou dom. Dom omdat je de kassabon niet ter plekke controleert op fouten. Dom omdat je, als je die fout eenmaal hebt ontdekt, er nog fijntjes weken overheen laat gaan voor je reclameert. Hoe hadden ze moeten controleren dat jij gelijk had en de caissiere een fout had gemaakt? Als je meteen had gereclameerd hadden ze de betreffende caissiere nog kunnen vragen of ze zich jou nog herinnerde, maar na weken gaat die vlieger niet meer op natuurlijk. En als je niet in de gelegenheid bent om meteen terug te gaan vanwege de afstand, dan had je toch kunnen bellen om de kwestie te bespreken?

Nee, eens met Primark, kan niet anders zeggen.
quote:Sophiaaaaa schreef op 31 maart 2013 @ 20:58:

Ehm, het is toch ook een beetje raar wat jij wil. Na weken kun je niet meer bewijzen dat jij maar 1 stuk hebt gekocht.

Dit. Had dan even gebeld.

En verder is de Primark natuurlijk een goedkope flutwinkel dus niet zo mauwen. Het was zo goedkoop wat je gekocht had, dat je niet eens hebt gemerkt dat je het twee keer betaald hebt.
Om wat voor bedrag gaat het eigenlijk?
Goh drie jaar geleden ook al dubbel betaald bij de Primark. Bah bah vieze rotwinkel. En toch terug blijven gaan.
Tja...ik ook eens met Primark. Je kan hier niet na een hele tijd mee aan komen zetten, er is 0 bewijs dat je het artikel nie gewoon 2x hebt. Heel vreemd dat jij daar boos over bent.
Helemaal eens Star.
Hoe kunnen zij nou na enkele weken weten wat jij wel en niet gekocht hebt?
ik kan dat ook makkelijk zeggen, zulke dingen moet je direct in de winkel regelen, dan kun je nog aantonen dat het niet zo is

Dan ben je zelf ook misschien niet zo handig bezig geweest

ik heb alleen goede ervaringen met de primark. Maar ik controleer mijn bonnetje dan ook bij de kassa
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat wil je nu bereiken? Wij zijn niet van de klantenservice dus het komt erg over als smaad. Mail je klacht naar hun toe, wie weet hoe ze reageren als je de toonzetting niet te negatief plaatst.

En eens met Star (dacht ik), altijd even bellen en vragen of het geen probleem is dat je op een ander tijdstip komt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Uhm, wat had je gedacht dan? Dat ze je vrolijk fluitend je geld terug geven, terwijl er geen enkel bewijs is dat je het artikel echt niet dubbel gekocht hebt?
Grief is just love with nowhere to go
Ik vind jou maar dom. Ten eerste omdat je blijkbaar niet doorhebt dat je meer moet betalen. Dan kom je thuis en kijk je dan pas de bon na? Ook een beetje apart.

En dan na weken met het verhaal terugkomen en waarschijnlijk in dezelfde air als je dit topic schrijft even je geld terug komt halen. En nu verbolgen zijn dat ze je een dievegge vinden.

Misschien ben je dat ook wel, wie zal het ons zeggen? Ik had exact zoals de mensen van de klantenservice op jou gereageerd.
Een beetje laconiek ook. Dacht je toen niet meteen van 'shit, dit krijg ik nooit meer terug'?

Volgende keer zou ik gewoon meteen de klantenservice bellen en zeggen dat je thuis je aankopen en bon ging bekijken en dat je toen pas de fout opmerkte. En als je dan toegeeft dat je zelf ook had moeten controleren maar dat je dat vergeten bent en dat je voorlopig niet in de gelegenheid bent om terug te gaan, zijn ze misschien ook iets welwillender. Weet je ook meteen of het zin heeft om nog met de bon naar de winkel te gaan..
Nope, jij zit fout. Je kan niet bewijzen wat je in je shoptas had zitten twee weken geleden. Vergissen is menselijk, maar maak er nou niet zo'n heisa van.
Some flies are too awesome for the wall
Ik snap ie klantenservice heel goed!

Jou echter snap ik helemaal niet....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou, dat gebeurt niet zo vaak dat men het hier zó met elkaar eens is. Dan moet je wel heel fout zitten, TO
Vind het eerder jammer dat je maar 8 kledingstukken mag passen
Mijn ervaringen zijn heel positief, ook met de klantenservice. Ruilen is nooit een probleem, ik krijg zonder problemen en met een vriendelijke glimlach geld terug. Maar wat jij wil, lijkt me onmogelijk. Ik vind je ook een beetje dom en naïef.
'Maar 8?'

Ehm, dat is toch hartstikke veel? Maar ja, misschien begrijp ik het niet. Ik ben maar één keer in Primark geweest en hard weer eruit gelopen.
8 is voor mij weinig in de primark omdat het zo goedkoop is. In andere winkels vind ik het ook heel veel. Waar ik kom zijn de rijen heel lang en mijn mand vol. Dus lang wachten en minstens 2 x terug.

Maar verder ben ik happy met de Primark.
Primark kom ik alleen doordeweeks en dan meteen als ze opengaan. Is het tenminste lekker rustig.

Ze hebben ideale pakjes voor mijn baby, heerlijk warm en met voetjes. Ga volgende week maar weer eens in de auto stappen en nog een stel op de groei halen.
En OT: ben het met de rest eens!
Zo'n hoog bedrag zal het ook wel niet geweest zijn, want dan had TO het of direct bij het afrekenen al gezien óf was ze direct terug naar de winkel gegaan toen ze er thuis achter kwam.

Wel typisch, in 2010 heb je ook al een keer dubbel betaald bij de primark. Je zou toen dan toch wel geleerd hebben je bonnetje in de winkel te controleren.
Gelukkig zit 'ie hier in Amsterdam nog niet, als de echte winkel net zo leuk is als de online versie..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven